vai pitäisikö sanoa kuinka kauhajoella on myrskysään kanssa on tultu toimeen
sähkökatkot karttalla palvelus on jonkin verran katkoja mutta mitä muuta
kuinkas tuulee
8
569
Vastaukset
- Anonyymi00001
pieni helikopteri juuri kierteli sähkölinjoja seuraten kainasto valkama järvikylä katteli ilmeisesti vikapaikkoja
- Anonyymi00005
oli Robinson R44 tyypinen niin kutsuttu kevyt helikopteri .
Varmasti nopea ja kätevä noiden sähkölinjojen tarkastuksiin. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
oli Robinson R44 tyypinen niin kutsuttu kevyt helikopteri .
Varmasti nopea ja kätevä noiden sähkölinjojen tarkastuksiin.Mitenköhän paljon noiden linjojen kuvaamiseen käytetään miehittämättömiä lennokkeja? Nyt varmaan toki kaikki mahdollinen kalusto oli tutkimassa tuhoja että saadaan viat korjattua
- Anonyymi00002
ilta-sanomat kirjoitta että kauhajoen kirkon kattoo on tuuli repiny
- Anonyymi00003
Nyt jo pitäisi saada apua yhteiskunnalta tähän sähkökatkokaaokseen esim armeija apuun!
- Anonyymi00004
Miksei EU nyt auta, vaikka Suomi aina auttaa muita
- Anonyymi00007
Pikku myrsky ei mikään hurrikaani sentään niin pitäisi varmaan tuppukylään nato hälyttää paikalle, kun vähän puita kaatuu ja paskasti tehty katto lähtee irti. Ei jiisus... Normaaleja luonnon ilmiötä puhaltakaa yhteen hiileen kökkä henges. Ainakin ennen muinoin tuollainen oli yleistä eikä lampaiden vikinää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181