Lopun aikoja elämme. Suursodat ja lopussa ydinsota on tulossa. Synnin määrä on lisääntynyt ja jopa kirkko tukee prideä.
Pian on uskovien ylöstempaus ja viimeistään sen voisi ajatella herättävän monet siihen että Raamattu on totta. Synnin palkka on kuolema.
Tehkää parannus ja uskovaa evankeliumi
Lopun aikoja elämme. Raamattu on totta
9
131
Vastaukset
- Anonyymi00001
UGH! Profeetta on puhunut. Maailmanloppu numero 3070217 on just nyt käsillä.
- Anonyymi00002
Kun loppu voi tulla vain kerran ja kun kerran Raamatusta sen tiedämme tulevaksi, niin eri aikoina on nähty erilaisia asiota lopun ajan merkkeinä. Mutta nyt on kaikki merkit olemassa oikeasti.
Ilmestyskirjan ensimmäiselle ratsastajalle annettiin kruunu ja se lähti voittamaan. Korona on kruunu ja se voitti maailman.
Heti perään tuli Ukraina ja nyt suursodan äänet jo kaikuu
Pedon merkin patenttikin on valmiina. Jopa patenttinumerossa on pedon luku. Microsoft ja Gates patentin saajana. Liittyy maksamiseen eli kryptoihin ja ihmisen kehoon ko. patentti.
Synnin määrä on kasvanut ja jopa kirkko tukee prideä
Monet uskovat saaneet ilmestyksiä ja yliluonnollisia kokemuksia liittyen Jeesuksen paluuseen. Myös itse olen saanut.
Lisäksi Raaamtussa kerrotaan sukupolvesta joka on elossa kun Jeesus palaa ja sillä viitataan siihen sukupolveen joka oli Israelin itsenäistyessä 1948 elossa tai syntynyt.
Lisäsi maailma saavuttaa pian 6000 vuoden iän ja alkaa 1000 vuotinen valtakunta. Monia muita aikaan viittaavia tietoja on Raamatussa. Ne yhdessä ajan merkkeihin kertoo että olemme juuri nyt lähellä uskovien ylösottoa ja vihanajan alkua. Kumpa ihmiset tulisi parannukseen.
Biblia, Se on: Coco Pyhä Raamattu, Suomexi oli ensimmäinen koko Raamatun suomennos, joka julkaistiin vuonna 1642 Ruotsin luterilaisen valtionkirkon käyttöön Suomessa.
Tämän lähemmäs ei suomenkielellä oikiaa Raamattua pääse. Tästä uudemmat on vain pelkkää politiikkaa ja vallanjakoa. Köyhien kyykyttämistä. Syntiä ja kuolemanpelkoa julistetaan.- Anonyymi00003
Kyllähän se synti on se isoin ongelma edelleen. Ja luultavasti vain lisääntynyt synnin määrä kun on luopumusta tapahtunut.
- Anonyymi00004
Uskonnon alkuperästä on erilaisia käsityksiä. Uskonnollinen käyttäytyminen näyttäisi olevan ihmiselle lajityypillistä, sillä uskonnollisluonteisia uskomuksia (henkiin, jumaluuksiin, jne), rituaaleja ja uskontoon liittyviä tai siitä kumpuavia mitä erilaisimpia moraalikäsityksiä esiintyy eri ihmisryhmissä universaalisti alkaen metsästäjä-keräijöiden yhteisöistä ja päättyen suuriin sivilisaatioihin suurine maailmanuskontoineen. Uskonnollisen käyttäytyminen näyttäisi nykyisen tutkimuksen valossa kehittyneen neoliittisella aikakaudella. Uskonnon alkuperää, sen enempää kuin kysymystä sen mahdollisesta tai todennäköisestä evolutiivisesta tai kulttuurievolutiivisesta funktiosta ei kuitenkaan olla ratkaistu tavalla, josta vallitsisi tutkijoiden yksimielisyys. Erilaisia näkemyksiä on useita, ja teorioita ovat kehittäneet filosofit, yhteiskuntatieteilijät, psykologit, luonnontieteilijät (lähinnä biologit), historioitsijat ja kulttuurintutkijat.
- Anonyymi00005
EI tullut tempausta. Tempaisen siis oluen ja taidanpa tehdä vähän myös syntiä. Synti on kivaa.
- Anonyymi00006
Jokainen kokee oman lopun aikansa. Toissapäivänä Pate M. Sinunkin vuorosi tulee, aloittaja, siitä ei tarvitse erikseen raamatun loruja toistaa somessa.
Raamatussa ei ole yhtään Jeesuksen itsensä kirjoittamaa sanaa.
- Anonyymi00007
Raamatun ovat kirjoittaneet keskiajalla juopuneet munkit luostariensa kammioissa.
Humalassa ja hulluna se kynä ja juttu kulkee, kuten aloittajallakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475500Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351443