Tunnetko ei-kateellisia Kontiolahtelaisia?

Anonyymi-ap

Tunnetko yhtään kontiolahtelaista joka ei juorua, kadehti tai puhu pahaa muista?

Nimiä ei tarvii sanoa vaan kiinnostaa ihan kartoittaa missä laajuudessa täällä noita vastenmielisiä piirteitä on. Tuskin kaikki voi maakunnassa olla juoruilevia, epäluotettavia ja kateellisia.

16

647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Joko hullu nillittäjä tänne ennätti? Mites Ilomantsi, Liperi, Polvijärvi osiot? Sinnekin voisit älyttömyyksiäsi laukoa.

• Anonyymi00002

Niin, nekin alueet on Pohjois-karjalaa ja täten luultavimmin suurta kateus-aluetta kuten koko maakunta.

Se ei ole niin outoa että minä pienimuotoisena aktivistina kampanjoin kateutta ja kieroutta vastaan.

Outoa on se että on ihmisiä jotka seuraa paholaisen teitä omaan turmioonsa vaikka tietävät että saatana on jo valmiiksi hävinnyt.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Niin, nekin alueet on Pohjois-karjalaa ja täten luultavimmin suurta kateus-aluetta kuten koko maakunta.

Se ei ole niin outoa että minä pienimuotoisena aktivistina kampanjoin kateutta ja kieroutta vastaan.

Outoa on se että on ihmisiä jotka seuraa paholaisen teitä omaan turmioonsa vaikka tietävät että saatana on jo valmiiksi hävinnyt.

Se on hyvä jos korva kuulolta erotta juoruujat kyylät viättäjt ottaa etäisyytä kyselijät!?

• Anonyymi00004

Vieno ja kaino pyyntö aloittaja hullulle.
      Tapa ittes, ennen kuin joku muu ehtii...
      Kohta alkaa olla mitta täynnä noita sairaita houreita.

• Anonyymi00006

Mie ja sie? Ehkä myös työ ja myö? Tuskin kuitenkaa hää ja hyö!

• Anonyymi00007

Ajassa eletään maalistahahan tää.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ajassa eletään maalistahahan tää.

Rikkaittaa on kirkko maalla!

• Anonyymi00011

Sairasta ja pimeää porukkaa kylä täynnä!

• Anonyymi00012

Se rippuu vähän iteestääkin on hiljoo hoitaa omat asiat utsiat oppii tuntemaan on vaitonainen !

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Se rippuu vähän iteestääkin on hiljoo hoitaa omat asiat utsiat oppii tuntemaan on vaitonainen !

Utsijile keski sormee luu vitosta.

• Anonyymi00016

Pummeja jotka käyvät lypsämässä seurakuntaa ja puliakkoja jotka ovat työkyvyttömyyseläkkeelle. Toisten asioista jaksavat pitää huolen!

• Anonyymi00014

Onko tuo narsisti itkijä kontiolahdesta?

• Anonyymi00017

Pitkä tupakkaa imevä pummi arvostelee toisten autoja, vaikka itsellä ei sellaista edes ole.
      Seurakunta ei sinulle autoa osta, vaikka kuinka kävis siellä kerjuulla.

Säälittävä Pelle Hermanni!

• Anonyymi00018

Totta ollaa niin johtajoo

• Anonyymi00019

Eipä tälleen lottovoittajana tarvihe ainakaan raha asioissa muita kadehtia kun oma pinkka on kunnossa.

• Anonyymi00020

Siellä mäntykaaressa asuu ainenkin yksi utelias juorukello ja vasikka kaiken lisäksi. Sellainen vaalea pikku narttu joka ajaa hopean värisellä Hondalla.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6118
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5555
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2026
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1494
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe