Tunnetko yhtään kontiolahtelaista joka ei juorua, kadehti tai puhu pahaa muista?
Nimiä ei tarvii sanoa vaan kiinnostaa ihan kartoittaa missä laajuudessa täällä noita vastenmielisiä piirteitä on. Tuskin kaikki voi maakunnassa olla juoruilevia, epäluotettavia ja kateellisia.
Tunnetko ei-kateellisia Kontiolahtelaisia?
23
1092
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Joko hullu nillittäjä tänne ennätti? Mites Ilomantsi, Liperi, Polvijärvi osiot? Sinnekin voisit älyttömyyksiäsi laukoa.
- Anonyymi00002
Niin, nekin alueet on Pohjois-karjalaa ja täten luultavimmin suurta kateus-aluetta kuten koko maakunta.
Se ei ole niin outoa että minä pienimuotoisena aktivistina kampanjoin kateutta ja kieroutta vastaan.
Outoa on se että on ihmisiä jotka seuraa paholaisen teitä omaan turmioonsa vaikka tietävät että saatana on jo valmiiksi hävinnyt. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Niin, nekin alueet on Pohjois-karjalaa ja täten luultavimmin suurta kateus-aluetta kuten koko maakunta.
Se ei ole niin outoa että minä pienimuotoisena aktivistina kampanjoin kateutta ja kieroutta vastaan.
Outoa on se että on ihmisiä jotka seuraa paholaisen teitä omaan turmioonsa vaikka tietävät että saatana on jo valmiiksi hävinnyt.Se on hyvä jos korva kuulolta erotta juoruujat kyylät viättäjt ottaa etäisyytä kyselijät!?
- Anonyymi00029
Anonyymi00003 kirjoitti:
Se on hyvä jos korva kuulolta erotta juoruujat kyylät viättäjt ottaa etäisyytä kyselijät!?
Tavan immeinen ei piä iäntä itestä eikä kyylää
- Anonyymi00032
Atunnen alottajan hölö kymys.
- Anonyymi00004
Vieno ja kaino pyyntö aloittaja hullulle.
Tapa ittes, ennen kuin joku muu ehtii...
Kohta alkaa olla mitta täynnä noita sairaita houreita. - Anonyymi00006
Mie ja sie? Ehkä myös työ ja myö? Tuskin kuitenkaa hää ja hyö!
- Anonyymi00007
Ajassa eletään maalistahahan tää.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ajassa eletään maalistahahan tää.
Rikkaittaa on kirkko maalla!
- Anonyymi00011
Sairasta ja pimeää porukkaa kylä täynnä!
- Anonyymi00012
Se rippuu vähän iteestääkin on hiljoo hoitaa omat asiat utsiat oppii tuntemaan on vaitonainen !
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Se rippuu vähän iteestääkin on hiljoo hoitaa omat asiat utsiat oppii tuntemaan on vaitonainen !
Utsijile keski sormee luu vitosta.
- Anonyymi00016
Pummeja jotka käyvät lypsämässä seurakuntaa ja puliakkoja jotka ovat työkyvyttömyyseläkkeelle. Toisten asioista jaksavat pitää huolen!
- Anonyymi00021
Anonyymi00013 kirjoitti:
Utsijile keski sormee luu vitosta.
Koira kusettjat outtaat jos piäsis jonkun kanssa paskaa viättämään.
- Anonyymi00014
Onko tuo narsisti itkijä kontiolahdesta?
- Anonyymi00017
Pitkä tupakkaa imevä pummi arvostelee toisten autoja, vaikka itsellä ei sellaista edes ole.
Seurakunta ei sinulle autoa osta, vaikka kuinka kävis siellä kerjuulla.
Säälittävä Pelle Hermanni!- Anonyymi00018
Totta ollaa niin johtajoo
- Anonyymi00019
Eipä tälleen lottovoittajana tarvihe ainakaan raha asioissa muita kadehtia kun oma pinkka on kunnossa.
- Anonyymi00020
Siellä mäntykaaressa asuu ainenkin yksi utelias juorukello ja vasikka kaiken lisäksi. Sellainen vaalea pikku narttu joka ajaa hopean värisellä Hondalla.
- Anonyymi00022
Diakonissa
- Anonyymi00026
Kirvesmiehentien asuntovaunun sais kärrätä helvettiin! Ja sen ruman koira akan.
Keskittyisit vain omiin asioihisi- Anonyymi00028
Älä sie ole minun koiralle ilkeä myö asutaan asuntoautossa ja koirani kakkii joka paikkaan tykkää tehdä tarpeitaan autoni ympärille.
- Anonyymi00033
Kaikkee sitä kuulookkii viitoili kuuro mykkä toiselle
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3151283Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan73886Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61813- 120683
Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt43670Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38662- 50606
- 47600
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.52578Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95542- 45537
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515- 32511
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9486Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485- 22470
- 79447
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o29438Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8437Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21411