Onko kokemusta tällaisesta? Esim. valehdellaan tuotteesta, valehdellaan että on tehty jotain mitä ei ole tehty, tai jätetään kertomatta jotain olennaista tuotteesta että asiakas ostaa sen.
Valehtelu asiakkaalle Lieksan liikkeissä
19
477
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sellainen on ainakin aika yleistä itä-suomessa että sovitaan joku hinta työstä tai urakasta ja kun laskun aika tulee, on se tuplaten sovitusta ja täten asiakassuhde päätetty. Hölmöä mutta tekevät silti tällaista monet
- Anonyymi00002
Konkurssi korjaa sellaiset yritykset
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Konkurssi korjaa sellaiset yritykset
Mutta jos on monopoli kuten PKS saa kohdella asiakkaita miten haluaa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mutta jos on monopoli kuten PKS saa kohdella asiakkaita miten haluaa.
Sama juttu jos ei ole Lieksassa toista samanlaista pitää tyytyä huonoon palveluun tai lähteä Joensuuhun mihin menee rahaa ja aikaa
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sama juttu jos ei ole Lieksassa toista samanlaista pitää tyytyä huonoon palveluun tai lähteä Joensuuhun mihin menee rahaa ja aikaa
Joensuussa maksetaan palvelusta yksinkertaisena kun paikallisessa kaksinkertaisena. Palveluun tarvittavat tuotteetkin saan kolmanneksen edullisemmin. Joten jää rahaa muuhunkin Joensuun reissulla.
- Anonyymi00005
On kokemusta! Tuolta löytyy, ketjun 12. kirjoitus ALHAALTA LUKIEN, kirjoitus alkaa sanalla "kehoitan":
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19063890/polkupyoran-ostoon
Ja ROMUasemahan on Asema-aukiolla.- Anonyymi00007
Lue myös samasta osoitteesta 10. kirjoitus ALHAALTA LUKIEN, alkaa sanalla "Minulla", ja 8. kirjoitus ALHAALTA LUKIEN, alkaa sanalla "Eräs".
- Anonyymi00008
Sanottiin, että hammas paikataan. Repivätkin kaikki hampaat pois sekä amputoivat jalkani 🥺
- Anonyymi00010
Melko brutaalia!
- Anonyymi00011
Bemu pojat sanoi että yamalista saa pinppiä, mutta ei siellä ollut kuin ahnusta. Tunsin itseni petetyksi ja päätin kirjoittaa asiasta tänne.
- Anonyymi00012
Suzanukin ratissa kahisee kun tuulipuku nahisee.
- Anonyymi00015
Tökis puhuu paskaa. Itse olet jutun väsännyt.
- Anonyymi00016
- Anonyymi00017
- Anonyymi00018
Tökis puhuu paskaa. Itse olet jutun väsännyt. Ja olisit ollut itse ahnustasi jakamassa.
- Anonyymi00013
On kokemus karvas. Paikallinen rättikauppias huijasi että vaate olisi pariisissa valmistettu je menin sen ostamaan kovaan hintaan . Tyttäreni selvitti tuotemerkin ja valmistusmaa oli Banglades josta tulee halpatavaraa.
Sama tuote maksoi helsingisä 19 euroa ja minä maksoin 90 euroa.- Anonyymi00014
Jos tuo olisikin vain yksittäistapaus niin sen voisi sivuuttaa. Mutta kun täällä itä-suomessa on tapakulttuuria kaikenlainen valehtelu ja kieroilu, kuin itärajan takana konsanaan, niin muualle muutto koko maakunnasta on erittäin viisasta ja kannatettavaa.
Täällä petetään jopa sopimukset lumenluontien hinnasta yms. Voidaan yksipuolisesti tuplata laskutettava hinta eli kieroillaan ja pilataan asiakassuhteet. ja silti nämä ei näe omassa toiminnassaan mitään vikaa. narsimia.
- Anonyymi00019
Työpaikkani lähella oli Kukkurakauppa josta merkkejä tyrkytettiin joka ostoksesta. Nehän vastasivat nykyisiä bonuskortteja. Merkit olivat postimerkin kokoisia liimattavia läpyköitä joita piti liimata johonkin vihkoon ja kun vihko oli täysi niin sai jonkun halvan tavaran tai edun.
Kaupassa oli hirmukaunis kassaneito enkä hennonnut olla merkkejä ottamatta. Niitä kerääntyi lompsaan iso tukku.
Sitten menin käymään Tallinnassa. Viru Hotellin aulabaarin tiskillä tapasin kauniin ja miellyttävän virottaren joka sai poikamiehen ajatukset hyrräämään.
Juteltiin niitä ja näitä. Hän hyseli mitä teen työkseni Ja kun kuuli että olen töissä tavaratalossa hän kysyi että onko myyjän palkka hyvä.
Silloin jostai taivaalta löi salamana jutunjuuri ja keroin etä myyjät tienaavat huonosti mutta joka tilissä saa bonusmerkkejä. Näytin yhtä kukkuramerkkiä ja sanoin että sillä saa alennusta 50 %. Yhdellä merkillä saa ostaa 100 mk arvosta josta alennus. Sanoin että merkkejä saa antaa vain työkavereille trai lähisukulaisille mutta niistä ei saa kertoa kenellekään ettei kateus iskisi.
Keksin ehdotta neidolle että jos hän antaa minulle pillua niin annan hänelle 10 merkkiä. Neito vaikutti kiinnostuneelta. Nappasi kuitenkin esittelemäni merkin näpeihinsä ja kipitti respaan. Näin että siellä keskusteltiin ja vilkuiltiin minua kiinnostuneena. Arvelin että näinköhän tässä saan kaksi naista yhdellä iskulla, onneksi merkkejä on reilusti.
Sitten se neito kipitti merkin kanssa takaisin. Läsäytti minua kämmenellä korvalle, tökkäsi merkin tiskille sa sanoi; liimaa se merkki perseeseesi.
Yritin kumminkin.....- Anonyymi00020
Yrittänyttä ei laiteta...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986428KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605974Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602893Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072348Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072018- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331158