Orpo joutunee pyörtämään puheensa taas.
Euroopassa vaaditaan kaikkien kykenevien
antamaan panostuksensa Ukrainan turvaamiseen.Euroopasta täytyy löytyä noin
150 000 sotilasta auttamaan Ukrainaa,jos ja
kun Venäjä rikkoo tulitauon.Suomi ei voi
pettää Eurooppaa ja Ukrainaa.Riittää kun
lähetämme edes 10 000 sotilasta taisteluun.
Trump viestittää,Eurooppa antaa turvatakuut Ukrainalle?
Anonyymi-ap
2
78
Vastaukset
- Anonyymi00001
Suomen liittyminen turvatakuisiin oli Usan
tahto jo alunperinkin.Joten selvää on että
poikamme lähtee taisteluun tärkeän liittolaisen
puolesta. - Anonyymi00002
Mitään Trumpin tai muunkaan sivullisen operoimaa rauhaa ei tule.
Syynä se, ettei se mikä sopisi Ukrainalle sovi Venäjälle.
Rauha tulee vasta, kun toinen osapuoli, Ukraina tai Venäjä romahtaa.
Romahdus voi tapahtua rintamalla (Ukraina) tai maan sisäisenä romahduksena (Venäjä).
Odotellaan rauhassa, mitään rauhaa ei ole näköpiirissä vielä moneen kuukauteen, ehkä jopa pariin vuoteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen252694Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään402332Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621308Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3001234- 41986
- 42977
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh100934- 77894
Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup94808Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175803