heippa....

AMR-52

..huuhaasakki!!! kuuluukos pirumpia ...!!!

48

1241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Carmencita

Pirumpiapa hyvinkin, kuumaa on ollut kuin Helv...
      ;-)) ei tosiaan, mukavaa kun on kesä ja kärpäset.

• AMR-52

....sie oot pavun värinen, mites ois,jos välil halkopinon taa varjoon.....))))))

• Carmencita
        AMR-52 kirjoitti:

....sie oot pavun värinen, mites ois,jos välil halkopinon taa varjoon.....))))))

kelpaisi, mutta en sanoisi itseäni kovinkaan pavun väriseksi. ;-)) Lähinnä muistutan enemmän keitettyä rapua.
        Quistiksen takapuolta kyllä varjelet tikuilta, mutta minun takapuolestako ei ole niin väliä????
        ;-)))

• AMR-52
        Carmencita kirjoitti:

kelpaisi, mutta en sanoisi itseäni kovinkaan pavun väriseksi. ;-)) Lähinnä muistutan enemmän keitettyä rapua.
        Quistiksen takapuolta kyllä varjelet tikuilta, mutta minun takapuolestako ei ole niin väliä????
        ;-)))

...siul mittää hätää,mie ne tikut ja muun roinan
        tunnen persuuksis.....))))))))

• yksitypy

yks paarma vaan tuossa ulkona kierteli mua, mutta en tappanut sitä vaan läksin pakoon sisälle.
      Oli muuten tosi iso hevospaarma :=)))))

• nyt taas pelaa tää näppäimistö... Mut jos viel jumiin... heitän tän seinään.... :))

• Carmencita

kannattaakii, sinulla on varmaan leivän murusia näppäimistön alla!! Ravistele oikein kunnolla sitä!
        ;-)

• yksitypy
        Carmencita kirjoitti:

kannattaakii, sinulla on varmaan leivän murusia näppäimistön alla!! Ravistele oikein kunnolla sitä!
        ;-)

juuri tänään imuroin näppiksen välit ja sitten kostealla mikrokuituliinalla pyyhin. Myös näytön.
        Nyt on puhdas ruutu taas. Kelpaa lukea ja kirjoitella :=)))))

• Carmencita kirjoitti:

;-)

jo huolella ravistelin...:))

• Carmencita
        yksitypy kirjoitti:

juuri tänään imuroin näppiksen välit ja sitten kostealla mikrokuituliinalla pyyhin. Myös näytön.
        Nyt on puhdas ruutu taas. Kelpaa lukea ja kirjoitella :=)))))

Mutta muista, ettei ruutua tarvitse sormella tökkiä, eikä syödä EIKÄ varsinkaan juoda koneen äärellä.
        ;-)) Mutta eihän meistä kukaan sellaista tee..eihän?? ;-)

• Carmencita
        BBrunetti kirjoitti:

jo huolella ravistelin...:))

tuppaa ilmaantumaan mitä ihmeellisimpiä aarteita.
        ;-)) (kokemusta on!!)

• Carmencita kirjoitti:

tuppaa ilmaantumaan mitä ihmeellisimpiä aarteita.
        ;-)) (kokemusta on!!)

sano mitä kaikkea...;)))mun kämpässä varmaan asuu sikoja kaks kappaletta...:)))

• yksitypy
        Carmencita kirjoitti:

Mutta muista, ettei ruutua tarvitse sormella tökkiä, eikä syödä EIKÄ varsinkaan juoda koneen äärellä.
        ;-)) Mutta eihän meistä kukaan sellaista tee..eihän?? ;-)

mutta kun muut :=(((
        Tiedätkö, miten ruudun saa pyyhkiä? Siihenhän myydään kalliita näytönpyyhkimisliinoja. En ole niitä ostanut, mutta pyyhin kuitenkin mikrokuituliinalla. Vai liekö ne myytävät liinatkin mikrokuitua. En tiedä onko oikein :=))))
        Ja minähän en ainakaan juo koneen ääreessä. En nytkään :=)))))

• Carmencita
        BBrunetti kirjoitti:

sano mitä kaikkea...;)))mun kämpässä varmaan asuu sikoja kaks kappaletta...:)))

tuppaa olemaan joka taloudessa ainakin yksi kappale. Mutta ei siitä kannata huolestua, siat on hyvin siistejä elukoita. ;-))

• Carmencita kirjoitti:

tuppaa olemaan joka taloudessa ainakin yksi kappale. Mutta ei siitä kannata huolestua, siat on hyvin siistejä elukoita. ;-))

meillä kaks.... mä oon emakko ja toinen sit pienenpi possu.... sanoisinko... röh... röh...:))))

• Carmencita
        yksitypy kirjoitti:

Tiedätkö, miten ruudun saa pyyhkiä? Siihenhän myydään kalliita näytönpyyhkimisliinoja. En ole niitä ostanut, mutta pyyhin kuitenkin mikrokuituliinalla. Vai liekö ne myytävät liinatkin mikrokuitua. En tiedä onko oikein :=))))

en ainakaan kaljaa... ;-))
        Käsittääkseni ne on myös mikrokuitua, joten ihan turvallisesti voit pyyhkiä niillä. Tietysti jos on vain pölyä, niin imurikin käy (varovaisesti...).

• Carmencita
        BBrunetti kirjoitti:

meillä kaks.... mä oon emakko ja toinen sit pienenpi possu.... sanoisinko... röh... röh...:))))

on vielä kaksi suuurta ja kolme pientä, joskus neljä pientä possua mukana...
        On siinä aikamoinen kakofonia kun kaikki röhkii.. koneitakin on kolme joten ravisteltavaa riittää. ;-)) Täytyy kyllä myöntää, että meillä urospuoleiset röhkiät on siistimpiä kuin nartut.;-))

• rahtari1
        yksitypy kirjoitti:

eijarina on? ei kai se oo vetäny punkkua niin paljon et on jo unten mailla

• Carmencita kirjoitti:

on vielä kaksi suuurta ja kolme pientä, joskus neljä pientä possua mukana...
        On siinä aikamoinen kakofonia kun kaikki röhkii.. koneitakin on kolme joten ravisteltavaa riittää. ;-)) Täytyy kyllä myöntää, että meillä urospuoleiset röhkiät on siistimpiä kuin nartut.;-))

meidän sikalassa ei ole.... ellei koraa lasketa....:))))

• Carmencita
        BBrunetti kirjoitti:

meidän sikalassa ei ole.... ellei koraa lasketa....:))))

tietysti riippuu siitä kuin sikamainen koira on kyseessä. ;-))
        Meillä uros puoli on johdossa, yhteensä kolme, mutta välillä sekin hetkeksi tasottuu. Onneksi. ;-))
        Millanen koira sinulla on? Minulla oli englanninspringerspaniel, mutta se jäi.... ;-(((

• Carmencita kirjoitti:

tietysti riippuu siitä kuin sikamainen koira on kyseessä. ;-))
        Meillä uros puoli on johdossa, yhteensä kolme, mutta välillä sekin hetkeksi tasottuu. Onneksi. ;-))
        Millanen koira sinulla on? Minulla oli englanninspringerspaniel, mutta se jäi.... ;-(((

collie.... täyttää nyt elokuussa 9v.. mun eka vauva... vähän karvaisempi... niin kissakin kyllä meillä..... :))))eli karvaisia löytyy...:)))) kaikki on perinyt emakon lempeät luonteen piirteet...:))))

• yksitypy
        rahtari1 kirjoitti:

eijarina on? ei kai se oo vetäny punkkua niin paljon et on jo unten mailla

en kyllä tiedä, missä on.
        Onko hänelläkin terveet elämäntavat?
        Samoin kuin minulla. Että punkkua juo.
        Minä kyllä nyt vähän siideriä juon :=))))

• rahtari1
        yksitypy kirjoitti:

en kyllä tiedä, missä on.
        Onko hänelläkin terveet elämäntavat?
        Samoin kuin minulla. Että punkkua juo.
        Minä kyllä nyt vähän siideriä juon :=))))

on pääasia että välillä muistaa ottaa tota huutovettä

• yksitypy
        rahtari1 kirjoitti:

on pääasia että välillä muistaa ottaa tota huutovettä

ja nimenomaa punkkua :=))))
        Saa elämälleen jatkoaikaa ja pirteyttä.
        Ai niin.. Huutovedeksi ei punkkua voi kyllä sanoa.
        Täyteleläinen, pehmeä, hedelmäinen :=)))

• Carmencita
        BBrunetti kirjoitti:

collie.... täyttää nyt elokuussa 9v.. mun eka vauva... vähän karvaisempi... niin kissakin kyllä meillä..... :))))eli karvaisia löytyy...:)))) kaikki on perinyt emakon lempeät luonteen piirteet...:))))

jo vanha herra. Kissoista minä en niin kauhiasti välitä, kivojahan ne, jos ne on jonkun toisen, mutta itselleni en niitä ottaisi. Minulla on melkein aina ollu koira, joten nyt on outoa kun ei ole.
        Pitää vaan tuo karju vähän pehmittää.. ;-))

• Carmencita kirjoitti:

jo vanha herra. Kissoista minä en niin kauhiasti välitä, kivojahan ne, jos ne on jonkun toisen, mutta itselleni en niitä ottaisi. Minulla on melkein aina ollu koira, joten nyt on outoa kun ei ole.
        Pitää vaan tuo karju vähän pehmittää.. ;-))

nyt lähdetään sikaileen mäkkiin.... palaillaan astialle.... heips...:)))))

• rahtari1
        yksitypy kirjoitti:

ja nimenomaa punkkua :=))))
        Saa elämälleen jatkoaikaa ja pirteyttä.
        Ai niin.. Huutovedeksi ei punkkua voi kyllä sanoa.
        Täyteleläinen, pehmeä, hedelmäinen :=)))

niitä välillä vaikka millä nimillä se on pääasia ettei totuus vaan unohdu

• Carmencita
        BBrunetti kirjoitti:

nyt lähdetään sikaileen mäkkiin.... palaillaan astialle.... heips...:)))))

hampparia tekis vähän munkin mieli...nam. ;-))

• yksitypy
        rahtari1 kirjoitti:

niitä välillä vaikka millä nimillä se on pääasia ettei totuus vaan unohdu

voi muilla nimillä sanoa. Viina on viinaa, mutta punkku punkkua, eli viiniä :=)))
        Siitä talven pakkasilla saa ihanan olon ja posket punaiseks :=))))

• rahtari1
        yksitypy kirjoitti:

voi muilla nimillä sanoa. Viina on viinaa, mutta punkku punkkua, eli viiniä :=)))
        Siitä talven pakkasilla saa ihanan olon ja posket punaiseks :=))))

mä oon vetäny siit joskus itteni koomaan

• yksitypy
        rahtari1 kirjoitti:

mä oon vetäny siit joskus itteni koomaan

no mitäs sitä niin paljon on pitänyt ottaa?
        Kohtuus kaikessa :=)))

• rahtari1

ei tässä mitään ihmeempää kuulu mut tänään tulin vast suomeen aamulla töistä

• sydänystävä

joo...piruuttaan tulin nyt huuhailemaan ;)))

• yksitypy

Harvionpa ollaan yhtäaikaa linjoilla :=)))
        Miten menee? Mulla alkoi nyt loma. Tai siis maanantaina alkaa. Viisi viikkoa :=))))

• sydänystävä
        yksitypy kirjoitti:

Harvionpa ollaan yhtäaikaa linjoilla :=)))
        Miten menee? Mulla alkoi nyt loma. Tai siis maanantaina alkaa. Viisi viikkoa :=))))

Siinäpä onkin pitämistä,eikös? Miten ihmeessä saat aikasi kulumaan ;))))

• Pastori

täällä kaikki muutkin kai haahuilee:))

• sydänystävä
        Pastori kirjoitti:

pastori,piruutta se on pikku piruuskin ;)))

• yksitypy
        sydänystävä kirjoitti:

Siinäpä onkin pitämistä,eikös? Miten ihmeessä saat aikasi kulumaan ;))))

se jotenkin menee. Jos ensin ens viikolla kävis Hesassa ja sitten seuraavalla viikolla Naapurivaaralle katsomaan Yö- yhtyettä yhtenä viikonloppuna. Siellä on yks tuttavien mökki siinä lähellä. Sitten ajattelin vähän kotihommia tehdä ja ehkä luodossa muutama päivä. Ja.. jne.
        Kohta huomaa, että loma on loppunut ihan liian aikaisin :=((((
        Kummasti se aika vaan kuluu lomalla :=))))))

• yksitypy
        Pastori kirjoitti:

se oot? Niin monen vuoden jälkeen muistatko mua? :=))))

• sydänystävä
        yksitypy kirjoitti:

se jotenkin menee. Jos ensin ens viikolla kävis Hesassa ja sitten seuraavalla viikolla Naapurivaaralle katsomaan Yö- yhtyettä yhtenä viikonloppuna. Siellä on yks tuttavien mökki siinä lähellä. Sitten ajattelin vähän kotihommia tehdä ja ehkä luodossa muutama päivä. Ja.. jne.
        Kohta huomaa, että loma on loppunut ihan liian aikaisin :=((((
        Kummasti se aika vaan kuluu lomalla :=))))))

Tuleeko YÖ Sotkamoon????
        Mun pitää päästä ja sinne :)))

• Carmencita

töristiin tos doenkin kanssa. ;-))
        mitäs sinulle kuuluu?

• sydänystävä
        Carmencita kirjoitti:

töristiin tos doenkin kanssa. ;-))
        mitäs sinulle kuuluu?

No mitäs tässä....(eihän tuoksu punkku?)
        Kesää pittää ja silleen ;)

• yksitypy
        sydänystävä kirjoitti:

Tuleeko YÖ Sotkamoon????
        Mun pitää päästä ja sinne :)))

oliko se nyt 29.pvä perjantaina.
        Ei muuta kun tulet sinne. Siinä alamäessä on leirintäalue, missä voi yöpyä ja bussi lähtee Naapurivaaralle siitä pihasta ja tulee myöskin takaisin. Että mietn olis? :=))))

• sydänystävä
        yksitypy kirjoitti:

oliko se nyt 29.pvä perjantaina.
        Ei muuta kun tulet sinne. Siinä alamäessä on leirintäalue, missä voi yöpyä ja bussi lähtee Naapurivaaralle siitä pihasta ja tulee myöskin takaisin. Että mietn olis? :=))))

ei ole pitkä matka mulla tulla sinne vaikka käymäseltään :))
        Pitää panna harkintaan :)

• Carmencita
        sydänystävä kirjoitti:

No mitäs tässä....(eihän tuoksu punkku?)
        Kesää pittää ja silleen ;)

vaan olut. ;-)) ja olen viineissä siirtynyt roseviineihin. Jonkun pienellä suosituksella.... ;-))

• sydänystävä
        Carmencita kirjoitti:

vaan olut. ;-)) ja olen viineissä siirtynyt roseviineihin. Jonkun pienellä suosituksella.... ;-))

olisi se suosittelija... ;))
        Vitsit....ei pitäs ottaa mitään...tuli joku korvaan?!! :(((

• yksitypy
        sydänystävä kirjoitti:

ei ole pitkä matka mulla tulla sinne vaikka käymäseltään :))
        Pitää panna harkintaan :)

se kiva nähdä :=))))
        Laitas harkintamyssy vaan päähän :=))

• Carmencita
        sydänystävä kirjoitti:

olisi se suosittelija... ;))
        Vitsit....ei pitäs ottaa mitään...tuli joku korvaan?!! :(((

korvaan karkasi?? Ota pinsetit ja tongi ulos. ;-))
        Eihän sitä pitäs ottaa mitään, mutta nyt on kesä ja mukava on välillä vähän kittailla..mukavassa seurassa nääs. ;-))

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      14
      2013
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      183
      1554
    3. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      151
      1373
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      97
      1308
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      38
      1188
    6. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      84
      938
    7. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      49
      892
    8. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      129
      815
    9. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      813
    10. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      13
      807
    Aihe