pysyykö hyvin paikallaan ja mihin sen voisi kiinnittää, kuinka suuri sen pitäisi olla?
Onko sellainen imukuppidildo hyvä?
20
1082
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos haluut kokeilla niin lähde kokeilee.Olis musta 20cm patterilla käyvä surisee ja värisee.Mies 02al
- Anonyymi00002
Naisystävä kiinnittää sen suihkun seinään, jääkaapin oveen ja ottaa sen ”takaapäin” sisäänsä. Tai kiinnittää tuoliin ja ratsastaa sillä. Jne.
Mukava katsoa livenä vieressä tai saada videoita töihin.
Kerran olen autoa ajaessa meinannut ojaan ajaa, kun katselin live kuvaa. Parhaimmat 3h ajomatkat, kun samalla saa livenä katsoa ja naisystävä toteuttaa kaikki toiveet mitä pyydän.- Anonyymi00007
Älä aja ojaan tai naisystäväsi menettää hyvän miehen, hyvän ainakin siinä mielessä, että tykkäät katsella naisesi leikkejä, se varmaan kiihoittaa häntä lisää
- Anonyymi00013
Mikä näistä nyt oli se trolli?
- Anonyymi00021
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mikä näistä nyt oli se trolli?
Näetkö sä peikkoja?
- Anonyymi00003
jos ei tahdo paikallaan pysyä, niin voin tulla piettään
- Anonyymi00004
Ohis, mutta olet ihanan huomaavainen😄
- Anonyymi00005
Minulla on yksi, joka pysyy kyllä surkeasti kiinni missään. Yleensä pistän sen tuolille pystyyn, kyllä siinä hetken voi toimia ja ratsastella, mutta ärsyttää kun parhaassa hekumassa se nouseekin mukana.
Saattaa se vaan olla huono kappale, pitäisi varmaan vähän parempi hommata.- Anonyymi00006
Pitäisi olla joku todella sileä pinta, ei saisi mennä yhtään ilmaa sinne imukupin alle, silloin se pysyy kiinni
- Anonyymi00012
Uunoista en tiedä, mutta kyllä se sileän pinnan vaatii, että pysyy kiinni
- Anonyymi00019
Anonyymi00006 kirjoitti:
Pitäisi olla joku todella sileä pinta, ei saisi mennä yhtään ilmaa sinne imukupin alle, silloin se pysyy kiinni
Olen nähnyt joskus sellaisen videonpätkän, jossa nainen ratsastaa imukuppidildolla, joka on kiinni lattialla olevassa peilissä, siis peilin lasissa. Sitä en sitten tiedä. kuinka turvallinen tuo on. voiko lasi kovassa menossa hajota
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Olen nähnyt joskus sellaisen videonpätkän, jossa nainen ratsastaa imukuppidildolla, joka on kiinni lattialla olevassa peilissä, siis peilin lasissa. Sitä en sitten tiedä. kuinka turvallinen tuo on. voiko lasi kovassa menossa hajota
Riippuu varmaan siitä millaiset kehykset peilissä on ja miten vahva taustalevy on. Itse lasihan ei kestä ollenkaan taivutusta.
Eli olkaa naiset varovaisia
T: Teknikko - Anonyymi00027
Anonyymi00020 kirjoitti:
Riippuu varmaan siitä millaiset kehykset peilissä on ja miten vahva taustalevy on. Itse lasihan ei kestä ollenkaan taivutusta.
Eli olkaa naiset varovaisia
T: TeknikkoNaiset ovat aina varovaisia ja harkitsevia millaisessa miehessä kiinni olevan elimen suostuvat ottamaan sisäänsä ja missä kiinni olevan imukuppidildon ottavat sisäänsä
Varmaan nuo kylppärin seinässä tai laittiassa olevat sileät kaakelit on se paras kiinnityskohta, mutta olisihan se mukavaa, jos sen saisi vaikka sängyn päätyyn kiinni,
mutta ei se siinä kunnolla pysy
- Anonyymi00014
Poistatko valvoja taas näitä asiattomuuksia. saadaan pidettyä keskustelu asiallisena
- Anonyymi00018
Olisko halukasta naista kokeillee omistan sellasen imukupilla pysyy hyvin kiinni kun laittaa lasialustan pöydälle katsoisin samalla kun keinut sen päällä.runkkalisin siinä samalla.Mies 63v 02al
- Anonyymi00022
Hevon selässä parhaimmillaan! Silminnäkijät ihmettelevät voihkivaa ratsastajaa!
- Anonyymi00023
Imukuppidildo ei kyllä pysy kiinni hevosen selässä ja ei varmaan satulassakaan
- Anonyymi00024
Hyvin pysyy satulassa! Kaikki miehet ei ole pysyneet minun satulassa, kun oikein kiimassa olen! Mirkku
- Anonyymi00025
Mirkku Mirkku. Nyt laukalta käyntiin ja oikea askellus.
- Anonyymi00026
Jos pysyy kiinni satulassa ja tyydyttää itseään siinä, millainen ratsatusasu pitää olla, ei ka sitä nyt aivan alastoman ratsasteta
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585503Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT4334779Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483919KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1913479Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku142586Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222345Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182308Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1542101- 1282059
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241529