pysyykö hyvin paikallaan ja mihin sen voisi kiinnittää, kuinka suuri sen pitäisi olla?
Onko sellainen imukuppidildo hyvä?
15
436
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos haluut kokeilla niin lähde kokeilee.Olis musta 20cm patterilla käyvä surisee ja värisee.Mies 02al
- Anonyymi00002
Naisystävä kiinnittää sen suihkun seinään, jääkaapin oveen ja ottaa sen ”takaapäin” sisäänsä. Tai kiinnittää tuoliin ja ratsastaa sillä. Jne.
Mukava katsoa livenä vieressä tai saada videoita töihin.
Kerran olen autoa ajaessa meinannut ojaan ajaa, kun katselin live kuvaa. Parhaimmat 3h ajomatkat, kun samalla saa livenä katsoa ja naisystävä toteuttaa kaikki toiveet mitä pyydän.- Anonyymi00007
Älä aja ojaan tai naisystäväsi menettää hyvän miehen, hyvän ainakin siinä mielessä, että tykkäät katsella naisesi leikkejä, se varmaan kiihoittaa häntä lisää
- Anonyymi00013
Mikä näistä nyt oli se trolli?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mikä näistä nyt oli se trolli?
Näetkö sä peikkoja?
- Anonyymi00003
jos ei tahdo paikallaan pysyä, niin voin tulla piettään
- Anonyymi00004
Ohis, mutta olet ihanan huomaavainen😄
- Anonyymi00005
Minulla on yksi, joka pysyy kyllä surkeasti kiinni missään. Yleensä pistän sen tuolille pystyyn, kyllä siinä hetken voi toimia ja ratsastella, mutta ärsyttää kun parhaassa hekumassa se nouseekin mukana.
Saattaa se vaan olla huono kappale, pitäisi varmaan vähän parempi hommata.- Anonyymi00006
Pitäisi olla joku todella sileä pinta, ei saisi mennä yhtään ilmaa sinne imukupin alle, silloin se pysyy kiinni
- Anonyymi00012
Uunoista en tiedä, mutta kyllä se sileän pinnan vaatii, että pysyy kiinni
- Anonyymi00019
Anonyymi00006 kirjoitti:
Pitäisi olla joku todella sileä pinta, ei saisi mennä yhtään ilmaa sinne imukupin alle, silloin se pysyy kiinni
Olen nähnyt joskus sellaisen videonpätkän, jossa nainen ratsastaa imukuppidildolla, joka on kiinni lattialla olevassa peilissä, siis peilin lasissa. Sitä en sitten tiedä. kuinka turvallinen tuo on. voiko lasi kovassa menossa hajota
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Olen nähnyt joskus sellaisen videonpätkän, jossa nainen ratsastaa imukuppidildolla, joka on kiinni lattialla olevassa peilissä, siis peilin lasissa. Sitä en sitten tiedä. kuinka turvallinen tuo on. voiko lasi kovassa menossa hajota
Riippuu varmaan siitä millaiset kehykset peilissä on ja miten vahva taustalevy on. Itse lasihan ei kestä ollenkaan taivutusta.
Eli olkaa naiset varovaisia
T: Teknikko
- Anonyymi00014
Poistatko valvoja taas näitä asiattomuuksia. saadaan pidettyä keskustelu asiallisena
- Anonyymi00018
Olisko halukasta naista kokeillee omistan sellasen imukupilla pysyy hyvin kiinni kun laittaa lasialustan pöydälle katsoisin samalla kun keinut sen päällä.runkkalisin siinä samalla.Mies 63v 02al
- Anonyymi00022UUSI
Hevon selässä parhaimmillaan! Silminnäkijät ihmettelevät voihkivaa ratsastajaa!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523426Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422- 1161220
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101109Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per49948- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019890- 40785
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202721