Onko sellainen imukuppidildo hyvä?

Anonyymi-ap

pysyykö hyvin paikallaan ja mihin sen voisi kiinnittää, kuinka suuri sen pitäisi olla?

21

1206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jos haluut kokeilla niin lähde kokeilee.Olis musta 20cm patterilla käyvä surisee ja värisee.Mies 02al

• Anonyymi00002

Naisystävä kiinnittää sen suihkun seinään, jääkaapin oveen ja ottaa sen ”takaapäin” sisäänsä. Tai kiinnittää tuoliin ja ratsastaa sillä. Jne.

Mukava katsoa livenä vieressä tai saada videoita töihin.

Kerran olen autoa ajaessa meinannut ojaan ajaa, kun katselin live kuvaa. Parhaimmat 3h ajomatkat, kun samalla saa livenä katsoa ja naisystävä toteuttaa kaikki toiveet mitä pyydän.

• Anonyymi00007

Älä aja ojaan tai naisystäväsi menettää hyvän miehen, hyvän ainakin siinä mielessä, että tykkäät katsella naisesi leikkejä, se varmaan kiihoittaa häntä lisää

• Anonyymi00013

Mikä näistä nyt oli se trolli?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mikä näistä nyt oli se trolli?

Näetkö sä peikkoja?

• Anonyymi00003

jos ei tahdo paikallaan pysyä, niin voin tulla piettään

• Anonyymi00004

Ohis, mutta olet ihanan huomaavainen😄

• Anonyymi00005

Minulla on yksi, joka pysyy kyllä surkeasti kiinni missään. Yleensä pistän sen tuolille pystyyn, kyllä siinä hetken voi toimia ja ratsastella, mutta ärsyttää kun parhaassa hekumassa se nouseekin mukana.

Saattaa se vaan olla huono kappale, pitäisi varmaan vähän parempi hommata.

• Anonyymi00006

Pitäisi olla joku todella sileä pinta, ei saisi mennä yhtään ilmaa sinne imukupin alle, silloin se pysyy kiinni

• Anonyymi00012

Uunoista en tiedä, mutta kyllä se sileän pinnan vaatii, että pysyy kiinni

• Anonyymi00019
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Pitäisi olla joku todella sileä pinta, ei saisi mennä yhtään ilmaa sinne imukupin alle, silloin se pysyy kiinni

Olen nähnyt joskus sellaisen videonpätkän, jossa nainen ratsastaa imukuppidildolla, joka on kiinni lattialla olevassa peilissä, siis peilin lasissa. Sitä en sitten tiedä. kuinka turvallinen tuo on. voiko lasi kovassa menossa hajota

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Olen nähnyt joskus sellaisen videonpätkän, jossa nainen ratsastaa imukuppidildolla, joka on kiinni lattialla olevassa peilissä, siis peilin lasissa. Sitä en sitten tiedä. kuinka turvallinen tuo on. voiko lasi kovassa menossa hajota

Riippuu varmaan siitä millaiset kehykset peilissä on ja miten vahva taustalevy on. Itse lasihan ei kestä ollenkaan taivutusta.

Eli olkaa naiset varovaisia

T: Teknikko

• Anonyymi00027
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Riippuu varmaan siitä millaiset kehykset peilissä on ja miten vahva taustalevy on. Itse lasihan ei kestä ollenkaan taivutusta.

Eli olkaa naiset varovaisia

T: Teknikko

Naiset ovat aina varovaisia ja harkitsevia millaisessa miehessä kiinni olevan elimen suostuvat ottamaan sisäänsä ja missä kiinni olevan imukuppidildon ottavat sisäänsä

Varmaan nuo kylppärin seinässä tai laittiassa olevat sileät kaakelit on se paras kiinnityskohta, mutta olisihan se mukavaa, jos sen saisi vaikka sängyn päätyyn kiinni,
        mutta ei se siinä kunnolla pysy

• Anonyymi00014

Poistatko valvoja taas näitä asiattomuuksia. saadaan pidettyä keskustelu asiallisena

• Anonyymi00018

Olisko halukasta naista kokeillee omistan sellasen imukupilla pysyy hyvin kiinni kun laittaa lasialustan pöydälle katsoisin samalla kun keinut sen päällä.runkkalisin siinä samalla.Mies 63v 02al

• Anonyymi00022

Hevon selässä parhaimmillaan! Silminnäkijät ihmettelevät voihkivaa ratsastajaa!

• Anonyymi00023

Imukuppidildo ei kyllä pysy kiinni hevosen selässä ja ei varmaan satulassakaan

• Anonyymi00024

Hyvin pysyy satulassa! Kaikki miehet ei ole pysyneet minun satulassa, kun oikein kiimassa olen! Mirkku

• Anonyymi00025

Mirkku Mirkku. Nyt laukalta käyntiin ja oikea askellus.

• Anonyymi00026

Jos pysyy kiinni satulassa ja tyydyttää itseään siinä, millainen ratsatusasu pitää olla, ei ka sitä nyt aivan alastoman ratsasteta

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      174
      2618
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      19
      747
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      734
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      86
      720
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      678
    Aihe