Opettakaa edustajat kalastamaan.
Hyvin on kalastaneet toimeentulotukea
esim lääkärin palkka ja toimeentulotuki
siihen päälle. Minkähän puolueen edustaja oli
Kokoomuksen oppi
"Opeta edustajat kalastamaan ja sitten
vielä yhteiskunnan tuki päälle
pääset nauttimaan tuplapalkkaa"
Samat säännöt edustajille jos mandaatti ei uusiudu
niin kortistoon työttömäksi työnhakijaksi kaikilla
karensseilla.
Onkohan unohtunut edustajalta.
8
99
Vastaukset
- Anonyymi00001
Poliitikot kalastaa vain kansalaisten ääniä.
- Anonyymi00002
ja lisää palkkaa itselleen.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
ja lisää palkkaa itselleen.
Sekä luontaisetuja, lahjuksia ja loppuelämän sopeutumiseläkettä toisin kuin muut työssäkäyvät ja työssä käyneet.
Kun poliitikko "jää työttömäksi" vaaleissa, häntä koskevat samat velvollisuudet kuin muitakin työttömiä (PerL LUKU 2 §6), joten sopeutumiseläke on lopetettava.
En nyt ihan usko jotta lääkärin palkalla eläessään saa toimeentulotukea siihen päälle! Taidat olla varsinainen satusetä!
- Anonyymi00003
Paras satusetä olet itse !
Kävikö Extyökkärin palttoo ahtaaksi kun esiinnyt nykyisin YXKAXEXina.
No ! Sama paska vaikka eri paketissa ! Anonyymi00003 kirjoitti:
Paras satusetä olet itse !
Kävikö Extyökkärin palttoo ahtaaksi kun esiinnyt nykyisin YXKAXEXina.
No ! Sama paska vaikka eri paketissa !Minä olen YXKAXEX, jos on valittamista Extyökkärille niin ota häneen yhteyttä! Taitaa olla Anaalilla vaikeuksia ymmärtää maailmaa!
- Anonyymi00004
YXKAXEX kirjoitti:
Minä olen YXKAXEX, jos on valittamista Extyökkärille niin ota häneen yhteyttä! Taitaa olla Anaalilla vaikeuksia ymmärtää maailmaa!
Et ole kyllä nyt yhtään uskottava kirjoittelija.
Miltä se muuten oikein tuntuukaan, kun on menettänyt sen oman uskottavuutensa nyt ihan vallan kokonaan jo todella kauan aikaa sitten?
- Anonyymi00006
Vaikean on saada saalista jos siiman molemmissa päissä on Liero.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943889Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512762Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per771340Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181266Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101169Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2020961- 46954
- 48881
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt215854Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä106662