Monta mielipidettä ruoka-asioista mutta näistä en ole vielä löytänyt huonoa tuotetta.
Vinkatkaa huonosta tuotteesta että pääsen henk, koht. hattuileen tekijöille.
Kivikylän tuotteet
14
142
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen samaa mieltä, tuotteet on hyviä ja tulee toisinaan jopa ajeltua Huittisten toimipisteelle.
- Anonyymi00002
Näin on. Ilman mitään mainontaa. Hyvä ruokatalo.
- Anonyymi00003
Valmispitsa yllätti, otin niitten atrian ja muitten lättyjen hyllystä(ei pakaste) ei voi sanoa roiskeläpäksi. Hyvä oli.
- Anonyymi00004
Täältä ja vastaavista ne vaaralliset tuotteet löytyvät:
https://t.me/Forbidden_History_tg/1420 - Anonyymi00005UUSI
Huonoksi on mennyt Kivikylän nakit. Eivät ole enää samanlaisia kuin aikanaan kun ko. firma aloitteli toimintaansa. Nykyiset nakit kauhean tahmaista rasvaa, lihaa tuskin nimeksikään koska ei niissä mitään makuakaan enää ole.
- Anonyymi00006UUSI
Samoin lihapullat, teollisen makuisia, ei jatkoon.
- Anonyymi00007UUSI
osta jauhelihhaa
- Anonyymi00008UUSI
Jos muistan oikein on surkeat pizzat?!
- Anonyymi00009UUSI
paras pitsa mitä lättyhyllystä löytyy, 2 kk sitten, Jotkut pakastepitsat jopa huonompia kuin Kivikylän lätty, 3-4€ oli hinta.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
paras pitsa mitä lättyhyllystä löytyy, 2 kk sitten, Jotkut pakastepitsat jopa huonompia kuin Kivikylän lätty, 3-4€ oli hinta.
Aika pliisun makuisia,,,ja Atriaa paljon kalliimpia.
Hullun tuhti on ikävän narskuvaa makkaraa - Atrian käristeet meheviä. - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Aika pliisun makuisia,,,ja Atriaa paljon kalliimpia.
Hullun tuhti on ikävän narskuvaa makkaraa - Atrian käristeet meheviä.Ostan vain Atrian tuotteita koska olen kotoosin Etelä-Pohjanmaan Järviseudulta. Nykyään asun Uudellamaalla mutta ostan Atrian Nurmoon makkaroita ja muita lihoja. FAKTA.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Pakastepizzat lähes mauttomia, huonoja crust!
Mutta Kivikylän ei kai ollut myöskään hyvä!
Aika hyvä oli S-Marketissa myyty kylmä-pizza
joka oli vähän isompi ja jos muistan oikein niin
pizza oli Italiasta?!
Olen tosin saanut aika huonon pizzan kerran Roomassa
mutta kerran kun oli koneen vaihto myös Roomassa
vain lentokentällä Fiumkino kenttä tai jotain?
Sain älyttömän hyvän Chile (American suosittu papu-
jauheliha paksumpi "Keitto" On yleensä Bowl (Iso)
ja Cup (Pieni) Otin Cup mutta niin hyvä että otin
heti toisen Cup!
Suomessa kun on hernekeitto niin vastaava tunnettu
on Chile! Ameriikassa on myös Split-Pea Soup (Hernek.)
Suomessa myös tosi hyviä kala-keittoja, kerma!
- Anonyymi00014UUSI
Atrian lihapullat ovat maukkaita ja ostan niitä Lidlistä eurolla.
- Anonyymi00015UUSI
Teen itse kotiruokaa itselleni ja vakavasti sairaalle miehellini jota hoidan 24/7 . mutta välillä ostan valmisruokaa Lidlistä joka on lähellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam2486247Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.915145KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa164349Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1443123Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on123081Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1662597Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,862553Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/1741724- 461679
- 681525