Sairastuin vakavasti. Kiitän Pieksämäen vuodeosastoa hiivasta. Nyt olen saattohoidossa. Kuoleva ihminen kokee usein rauhoittavia näkyjä tai eloisia unia, joissa hän tapaa edesmenneitä läheisiään tai uskonnollisia hahmoja, ja nämä kokemukset voivat helpottaa siirtymää; fyysisesti aistit ovat loppuvaiheessa herkistyneet, ja hän voi kokea ympäristönsä vahvasti, vaikka tajunnan taso laskeekin ja mielenkiinto ympäristöön hiipuu.
Kuolema pelottaa mutta ehkä se ei olekaan kauheaa
18
484
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei hiivasta vaan HOIVASTA
- Anonyymi00002
Ei kuolemaa tarvitse pelätä.
Iankaikkisuus-asiat on nyt hyvä laittaa kuntoon, kun on vielä aikaa täällä maan päällä.
Niin tulee Jumalan rauha sydämeen.
Rukoilet: Herra, Jeesus Kristus, armahda minua syntistä.
Sillä armosta pelastutaan ja päästään taivaaseen.
Oikein rauhallista ja siunattua uutta vuotta 2026,
sinulle.- Anonyymi00003
Rukous kokonaan:
Herra, Jeesus Kristus, Jumalan Poika, armahda minua syntistä.
Kiität, siitä, että Hän on sovittanut sinun syntisi ristillä.
Voit lukea Raamatusta esim psalmeja. Ne ovat myös rukouksia. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Rukous kokonaan:
Herra, Jeesus Kristus, Jumalan Poika, armahda minua syntistä.
Kiität, siitä, että Hän on sovittanut sinun syntisi ristillä.
Voit lukea Raamatusta esim psalmeja. Ne ovat myös rukouksia.🙏🏼myöskin elää sen mukaan. Samasta suusta ei lähde kiitos ja kirous.
- Anonyymi00005
Minä en ainakaan halua nähdä mitään näkyjä läheisistä tai muistakaan henkilöistä.
- Anonyymi00008
Halusit tai et on olemassa taivas ja helvetti. Taivaaseen ei pääse ihan noin vain etenkin jos tietoisesti elää synnissä esim avoliitto.
- Anonyymi00009
Jonain päivänä sinäkin kuolet,haluat tai et. Minne sielusi menee? Ei riitä vanhempien usko!
- Anonyymi00006
.... Tapahtukoon Sinun Tahtosi, Ei Minun ....
- Anonyymi00007
Siinä unohtuu pinnallisuus kun sairastuu vakavasti!
- Anonyymi00010
Siis sairastu tappavaan Hiivaan..mitä helkuttia
- Anonyymi00011
Jumalan pelko pitäisi olla synnin tekijöillä?
- Anonyymi00012
Mikä Hiiva sinulla on.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mikä Hiiva sinulla on.
Tarkoitti HOIVAA...on näppäinvirhe tuo hiiva.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tarkoitti HOIVAA...on näppäinvirhe tuo hiiva.
Kuka sitä HOIVAA...
- Anonyymi00015
Ei kuolema niinkään pelota. Enemmän ihmetyttää että mikä se nyt on lisännyt ihmisten kuolemia, tuntuu että porukkaa tippuu "kuin kärpäsiä". Viikatemiehen viikate niittää, ikää ja sukupuolta katsomatta..
- Anonyymi00016
Kahtooko se Viikatemies sukupuoli elimet...
- Anonyymi00017
Onhan se kauheaa. Hoitajana olen nähnyt kuinka pitkään tupakoinut kuolee tukehtumalla(pitkään keuhkoahtauma) ja mikään ei auta. Happea ja rauhoittelua. Alkoholin suurkuluttajia olen nähnyt kuolevan hoidoista huolimatta,haima ja maksa täysin tuhoutuneina.
- Anonyymi00018
Pysy poissa niin ei oo niin kauheeta katottavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988