millainen on hyysäri?
kuka tai
9
444
Vastaukset
- jolla on
erityisesti mamuihin kohdistuva hoiva vietti, muita kohtaan rasistinen.
- teac
joka hyväksyy ihmisten pakkosiirtopolitiikan.
Räikeimpiä esimerkkejä heidän ideologiastaan ovat olleet Neuvostoliitto ja toisen maailmansodan aikainen Saksa. - ,,,,
Kuten aikaisemmin on todettu niin hyysäri omaa suuren hoivavietin ja tuntee suurta sääliä maailman epäkohtiin. Hyysäri myös luulee, että kun sanotaan, että maailma muuttuu, niin se tarkoittaa väistämätöntä maailman kansojen sekoittumista. Tässä ideologiassa rodut vain itsestään ja oikeutetusti alkavat sekoittumaan ja valkoisilla ei ole oikeutta pitää kiinni omasta elinalueestaan tai rodun hyvinvoinnista. Hyysärien mielestä rotujen sekoittuminen on jopa hyväksi valkoiselle rodulle, koska heidän mielestä näin saadaan uutta ja parempaa verta tänne kaukaiseenkin suomeen.
Hyysäri myös tykkää naureskella isänmaallisille sanoen heitä junteiksi, nazeiksi ja tiesmiksi. Hän olettaa automaattisesti että on täysin oikeassa mielipiteineen, koska julkinen media on Aatos Erkon johdolla näin opettanut. Eihän se voi valehdella?- Al-Ahram
Hyysärietiikan mukaan koko homma tehdään aina toisten rahoilla. Hyysärit kun ovat perin harvoin itse mitään tienanneet. Nämä todelliset humanistit leikkaavat mielellään vaikkapa suomalaisilta lapsiperheiltä rahaa, lähettääkseen ne omien organisaatioidensa kautta afrikan punapyöveleille.
Seikalla että afrikan vähälukuinen älymystö vastustaa tätä "kehitysapua", ei ole mitään merkitystä. Hyysärit menettäisivät vain elinkeinonsa, jos pakolais- ja kehitysapupolitiikkaa järkeistettäisiin. Tietysti evkkisetä pääsee rahasäkillä imememään jonkun diktaattorin k***ää, joka onkin paljon tärkeämpää kuin afrikkalaisten elinkeinojen turvaaminen ja korruption vastustaminen.
Itse lukisin koko suomalaisen poliittisen eliitin tähän hyysärijoukkoon. Kaikki eivät tietenkään kannata tavjabideehassisen tapaan, nopean Suomen tuhoamisen politiikkaa, mutta eivätpä uskalla puolittaista poikkisanaa sanoa. Että se siitä (mies) poliitikkojen moraalista ja rohkeudesta, kaikki valta on annettu vapaaehtoisesti vähemmistössä oleville taistolaislesboille ja muille "vihreille anarkisteille". Al-Ahram kirjoitti:
Hyysärietiikan mukaan koko homma tehdään aina toisten rahoilla. Hyysärit kun ovat perin harvoin itse mitään tienanneet. Nämä todelliset humanistit leikkaavat mielellään vaikkapa suomalaisilta lapsiperheiltä rahaa, lähettääkseen ne omien organisaatioidensa kautta afrikan punapyöveleille.
Seikalla että afrikan vähälukuinen älymystö vastustaa tätä "kehitysapua", ei ole mitään merkitystä. Hyysärit menettäisivät vain elinkeinonsa, jos pakolais- ja kehitysapupolitiikkaa järkeistettäisiin. Tietysti evkkisetä pääsee rahasäkillä imememään jonkun diktaattorin k***ää, joka onkin paljon tärkeämpää kuin afrikkalaisten elinkeinojen turvaaminen ja korruption vastustaminen.
Itse lukisin koko suomalaisen poliittisen eliitin tähän hyysärijoukkoon. Kaikki eivät tietenkään kannata tavjabideehassisen tapaan, nopean Suomen tuhoamisen politiikkaa, mutta eivätpä uskalla puolittaista poikkisanaa sanoa. Että se siitä (mies) poliitikkojen moraalista ja rohkeudesta, kaikki valta on annettu vapaaehtoisesti vähemmistössä oleville taistolaislesboille ja muille "vihreille anarkisteille".onkin se outo seikka kun se "enemmistö" ei demokratiassa pysty huolehtimaan eduistaan...
- Al-Ahram
karvapää kirjoitti:
onkin se outo seikka kun se "enemmistö" ei demokratiassa pysty huolehtimaan eduistaan...
Median, systeemin palkollisten sekä pääomapiirien 100% tuki nykymenolle antaa jatkoaikaa.
Mutta muutos tulee... ja mitä myöhemmin niin sen karvaampana. Al-Ahram kirjoitti:
Median, systeemin palkollisten sekä pääomapiirien 100% tuki nykymenolle antaa jatkoaikaa.
Mutta muutos tulee... ja mitä myöhemmin niin sen karvaampana.vika on muissa eikä omassa saamattomuudessa:]
- ,,,,
karvapää kirjoitti:
vika on muissa eikä omassa saamattomuudessa:]
heittää tämä karvapää.. Voisitko keksiä jotain edes vähän järkevämpää puolustusta tälle monikulttuurisuudelle.
Ja demokratiahan ei ole enemmistön valtaa.
Esim 30% tukee sdp:tä ja se voittaisi vaalit, koska muiden äänet menevät monille eri puolueille. 30 % vähemmistö näin hallitsee 70% enemmistöä. Tämä 30 % kannatus saadaan vieläpä helposti kun Aatos setä vetelee median ohjaksia sdp:n pussiin. kansasta kun iso osa tahtoo kuunnella mediaa todella orjallisesti. ,,,, kirjoitti:
heittää tämä karvapää.. Voisitko keksiä jotain edes vähän järkevämpää puolustusta tälle monikulttuurisuudelle.
Ja demokratiahan ei ole enemmistön valtaa.
Esim 30% tukee sdp:tä ja se voittaisi vaalit, koska muiden äänet menevät monille eri puolueille. 30 % vähemmistö näin hallitsee 70% enemmistöä. Tämä 30 % kannatus saadaan vieläpä helposti kun Aatos setä vetelee median ohjaksia sdp:n pussiin. kansasta kun iso osa tahtoo kuunnella mediaa todella orjallisesti.mitenköhän tuo sinun "poliittinen analyysisi" oikein meni...:)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329