koska asia on kuitenkin kokonaisuuteen verrattavissa mitätön, siis hänen kannaltaan.
Yrittäähän hän tukea minua, mutta tästä asiasta en voi hänelle puhua, koska se taaseen surettaisi häntä ja hyvä tuuli menisi pois.
Asia on tälläinen,minula oli ihana, iso keltainen muovinen siivilä. Olin lisäksi ottanut sen siivilän lapselleni ja antanut tilalle toisen siivilän. Siksi tuo ihana siivilä oli niin tärkeä. Mieheni vihaa muoviesineitä ja niiden pesimistä astianpesukoneessa. ja minulla on tapana kerätä ne muovikasseihin, mutta olin samaan aikaan kerännyt roskia myös muovikasseihin ja ne kassit menivät sekaisin, enkä tarkistanut niiden sisältöä ja se siivilä meni siinä samassa!! Ja nyt syytän miestäni sen siivilän katoamisesta. En tosin ole sititä hänelle koskaan puhunut. Itsehän olin huolimaton, mutta ilman hänen muoviastias inhoaan...Onneksi Temusta löytyi vastaava siiviläsarja, joka juuri ja juuri korvaa sen menetyn siivilän. TÄMÄ SIIVILÄ OLI MINULLE TÄRKEÄ, KOSKA OLIN SAANUT SEN LAPSELTANI. SE OLI LISÄKSI TODELLA ISO, SIITÄ OLISI OLLUT VIELÄ HYÖTYÄ ISOJEN MÄÄRIEN SIIVILÖIMISEEN.
Nyt joku siellä toteaa että pienetpä ovat murheet, mutta asia nyt on näin. Pieni esine
iso murhe.
En pysty puhumaan yhdestä asiasta miehelleni
7
249
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mene terapiaan puhumaan jos et miehellesi pysty puhumaan. Tuosta voi seurata vielä avioero tai vaikka mitä kamalaa.
- Anonyymi00003
Ei kyse ole siitä, etten pystysi puhumaan miehelleni, en vaan halua pahoittaa hänen
mieltään. Sillä siivilällä oli valtava tunne arvo ja en sitä siivilää saa koskaan takain.
Itsehän olin huolimatin, mutta se että se siivilä joutui sinne jätekassiin, on kuitenkin
periaatteessa HÄNEN SYYTÄÄN, HÄNEN NIPOTTAMISENSA SYYTÄÄN
ja se on nyt tässä se POINTTI. En voi ottaa asiaa esille, koska hän ottaisi asian taaseen niin raskaasti, kuten jokainen normaalila älyllä ja tunteilla varusteltu ihminen ottaisisi.
On varmaan monesta aivan käsittämätöntä, että
yksi esine vois saada ihmisen raiteiltaan, mutta niin se vaan nyt on, enkä voi
tunteilleni mitään, niitä pitää vaan yrittää halllita.
- Anonyymi00002
Miten voi elää parisuhteessa, jos ei uskalla puhua toiselle ?
- Anonyymi00004
Ei kyse ole uskaltamisesta, vaan kaikkea ei tarvii heittää toisen naamalle kuin märkää
rättiä.
- Anonyymi00005
Kannattaisiko sitten vaan hyväksyä asia, että juuri sitä siivilää ei nyt enää ole, ja elämä jatkuu joka tapauksessa ?
Tukahdutat siis omat tunteesi, ettei miehellesi tule ikäviä tunteita ? Erikoiselta vaikuttava parisuhde.
Onko miehesi vähän sellainen " pomo " siellä kotona ? - Anonyymi00006
Pakko kysyä onko aloittajalla muuten kaikki elämässä hyvin vai onko tuo siivilä nyt ainoa joka aiheuttaa ongelmia ja päänvaivaa?
- Anonyymi00008
Kuumat naiset valmiina juttelemaan kanssasi 👉 https://Holly.hoty.lat/Holly#/?/?/zexruarc7
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p546167Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3195128Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1604874Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1384676Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil203900Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema202416Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32198Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill241845- 731792
- 2201562