En pysty puhumaan yhdestä asiasta miehelleni

Anonyymi-ap

koska asia on kuitenkin kokonaisuuteen verrattavissa mitätön, siis hänen kannaltaan.
Yrittäähän hän tukea minua, mutta tästä asiasta en voi hänelle puhua, koska se taaseen surettaisi häntä ja hyvä tuuli menisi pois.
Asia on tälläinen,minula oli ihana, iso keltainen muovinen siivilä. Olin lisäksi ottanut sen siivilän lapselleni ja antanut tilalle toisen siivilän. Siksi tuo ihana siivilä oli niin tärkeä. Mieheni vihaa muoviesineitä ja niiden pesimistä astianpesukoneessa. ja minulla on tapana kerätä ne muovikasseihin, mutta olin samaan aikaan kerännyt roskia myös muovikasseihin ja ne kassit menivät sekaisin, enkä tarkistanut niiden sisältöä ja se siivilä meni siinä samassa!! Ja nyt syytän miestäni sen siivilän katoamisesta. En tosin ole sititä hänelle koskaan puhunut. Itsehän olin huolimaton, mutta ilman hänen muoviastias inhoaan...Onneksi Temusta löytyi vastaava siiviläsarja, joka juuri ja juuri korvaa sen menetyn siivilän. TÄMÄ SIIVILÄ OLI MINULLE TÄRKEÄ, KOSKA OLIN SAANUT SEN LAPSELTANI. SE OLI LISÄKSI TODELLA ISO, SIITÄ OLISI OLLUT VIELÄ HYÖTYÄ ISOJEN MÄÄRIEN SIIVILÖIMISEEN.
Nyt joku siellä toteaa että pienetpä ovat murheet, mutta asia nyt on näin. Pieni esine
iso murhe.

7

277

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mene terapiaan puhumaan jos et miehellesi pysty puhumaan. Tuosta voi seurata vielä avioero tai vaikka mitä kamalaa.

• Anonyymi00003

Ei kyse ole siitä, etten pystysi puhumaan miehelleni, en vaan halua pahoittaa hänen
        mieltään. Sillä siivilällä oli valtava tunne arvo ja en sitä siivilää saa koskaan takain.
        Itsehän olin huolimatin, mutta se että se siivilä joutui sinne jätekassiin, on kuitenkin
        periaatteessa HÄNEN SYYTÄÄN, HÄNEN NIPOTTAMISENSA SYYTÄÄN
        ja se on nyt tässä se POINTTI. En voi ottaa asiaa esille, koska hän ottaisi asian taaseen niin raskaasti, kuten jokainen normaalila älyllä ja tunteilla varusteltu ihminen ottaisisi.
        On varmaan monesta aivan käsittämätöntä, että
        yksi esine vois saada ihmisen raiteiltaan, mutta niin se vaan nyt on, enkä voi
        tunteilleni mitään, niitä pitää vaan yrittää halllita.

• Anonyymi00002

Miten voi elää parisuhteessa, jos ei uskalla puhua toiselle ?

• Anonyymi00004

Ei kyse ole uskaltamisesta, vaan kaikkea ei tarvii heittää toisen naamalle kuin märkää
        rättiä.

• Anonyymi00005

Kannattaisiko sitten vaan hyväksyä asia, että juuri sitä siivilää ei nyt enää ole, ja elämä jatkuu joka tapauksessa ?
      Tukahdutat siis omat tunteesi, ettei miehellesi tule ikäviä tunteita ? Erikoiselta vaikuttava parisuhde.
      Onko miehesi vähän sellainen " pomo " siellä kotona ?

• Anonyymi00006

Pakko kysyä onko aloittajalla muuten kaikki elämässä hyvin vai onko tuo siivilä nyt ainoa joka aiheuttaa ongelmia ja päänvaivaa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      113
      2396
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      37
      1413
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      640
      986
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      983
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      952
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      865
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      96
      859
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      700
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      696
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      676
    Aihe