vaikka kummasti se kurja pazka maa elättää näitä haukkujia, nälkää ei tarvi nähdä. Mutta toki täältä pääsee myös pois.
Itse kuulun oikeistoon eikä minulla ole mitään valittamista, hyvin tulen toimeen, on avovaimo jne.
Juuri syrjäytyneet vasemmistolaiset haukkuvat Suomea kurjaksi maaksi
24
119
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tämähän on vasemmistolaisten valituspalsta.
- Anonyymi00003
Todellakin.
- Anonyymi00006
Ja siitä valituksesta näkee että tukien lakkauttaminen olisi asiallinen teko jotta nämä oppisivat käyttäytymään.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ja siitä valituksesta näkee että tukien lakkauttaminen olisi asiallinen teko jotta nämä oppisivat käyttäytymään.
Kelatuet vastikkeelle, ei mitään rahaa välikäsi pummeille.
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kelatuet vastikkeelle, ei mitään rahaa välikäsi pummeille.
Kyllä.
- Anonyymi00002
Ei passaisi Purra ruokkivaa kättä ! Eli porvaristoa ja halltustakin.
- Anonyymi00004
On ihan tutkittu tosiasia, että Perussuomalaiset suhtautuvat asioihin kielteisesti. Tutkimustieto ei suoraan sano, että perussuomalaiset olisivat "vähiten onnellisia", mutta puolueen kannattajakunta painottuu usein työntekijöihin, työttömiin, alempaan keskiluokkaan ja maaseudun asukkaisiin, joissa elämäntilanteet ja sosioekonomiset tekijät saattavat vaikuttaa kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin ja onnellisuuteen.
Yleisesti ottaen perussuomalainen vaikuttaa olevan onnellisimmillaan kun pääsee tavalla tai toisella sortamaan ja solvaamaan vähemmistöjä.- Anonyymi00018
Kun et muuten pärjää, alat selittään persuista.
Kommenttisi on umpityhmä.
- Anonyymi00005
On hyvä että vasemmistolaisilta luikurityöttämiltä otetaan tuet pois. Pitäisi ottaa loputkin. Tuon roskasakin hyysääminen tulee saada loppumaan. Kärsikööt nälästä jos ei työ maita. Kannattavat kaiken lisäksi putinia eli ovat maanpettureitakin
- Anonyymi00007
Koirille ja vassuille räksyttäminen on lajityypillistä käytöstä. Jos vaan joku ruokkii niitä niin ne räksyttävät.
- Anonyymi00008
No niinhän ne persut tekevät jatkuvasti, räksyttävät koirille ja vasemmistolaisille. Se kuuluu näköjään persun luonteesee tuo räksyttäminen. Eeeei se mun vika ollut, se oli joku muu. Varmaan vika oli edellisen hallituksen jankuttaa persupolo.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
No niinhän ne persut tekevät jatkuvasti, räksyttävät koirille ja vasemmistolaisille. Se kuuluu näköjään persun luonteesee tuo räksyttäminen. Eeeei se mun vika ollut, se oli joku muu. Varmaan vika oli edellisen hallituksen jankuttaa persupolo.
Me perussuomalaiset olemme töissä ja elätämme vassarit jotka ei tee töitä
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Me perussuomalaiset olemme töissä ja elätämme vassarit jotka ei tee töitä
Te perut kittaate kaljaa baarissa, sinikeltaisissa rytkyissänne.
- Anonyymi00019
Anonyymi00008 kirjoitti:
En minä ole persu, mutta sulla taitaa olla pakkomielle.
Ketkä tällä palstalla valittaa jatkuvasti - no te köyhät vassarit. - Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Te perut kittaate kaljaa baarissa, sinikeltaisissa rytkyissänne.
Räkälät ovat aina olleet täynnä teitä köyhiä vassareita, se on faktaa.
- Anonyymi00010
Nämä demarit ovat keksoneet että meidän yrittäjien saamat tuet tulee leikata ja meitä verottaa enemmän. Ei! Demarit ei kyllä helvetti tule leikkaamaan meiltä mitään! Jos jostain leikattava niin työttömyyskorvaukset ja sossun tuet kaikki pois. Työttömät ei tuota mitään vaan nämä ovat pelkkä riippakivi Suomelle. Me yrittäjät tuotamme ja tuomme rahaa valtiolle sekä työllistämme. Se maksaa kaiken tuen moninkertaisesti takaisin.
- Anonyymi00013
Demut taas ei puhu kulttuurin Miljardi tuista yhtään mitään.
- Anonyymi00012
Ai semmostako siellä? Terveisiä täältä Saksasta.
- Anonyymi00014
Kirjoituksesta päätellen avovaimosi lähtee pian nostelemaan, ei viitsi katsoa ylimielistä talipäätäsi.
- Anonyymi00021
Muuta venäjälle jos Suomi ei miellytä.
- Anonyymi00015
Työttömyyskorvaukset on lakkautettava
- Anonyymi00022
Hyvä avaus.
- Anonyymi00023
Mikseivät muuta pois.
- Anonyymi00024
Juurihan tästä saatiin esimerkki minne maan äärioikeistolaisin osuus suuntaa kun tulee Suomessa naurunalaiseksi: Ano Turtianen ei todellakaan taida kuulua vasemmistoon, mutta niinpä vain vei tiensä Venäjälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen252694Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään402332Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621308Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2991231- 41986
- 42977
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh88905- 77894
Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup94808Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175803