Joulu on juuri vietetty, mutta kysyisin viisaammilta pääsiäisestä. Sanotaan, että Jeesus nousi kuolleista kolmantena päivänä. Ristiinnaulitseminen tapahtui perjantaina ja sunnuntaina hauta oli tyhjä. Mun laskujen mukaan silloin oli siis vasta toinen päivä eikä kolmas. En ymmärrä.
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Perjatai 1
Lauantai 2
Sunnuntai 3 - Anonyymi00002
todellisuudessa ei herännyt kuolleista ja alkoi haista ja päättivät polttaa ruumiin ja niin jeesus nousi taivaisiin savuna , näin tapahtui oikeasti !!!
- Anonyymi00003
Aika rankka harhaoppi.
Mutta onhan niitä nähty.. Todelisuudessa enkeli vieritti kiven haudan suulta, tuli elävänä ulos näi olle voitti kuoleman.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Aika rankka harhaoppi.
Mutta onhan niitä nähty..lue se mitä raamatussa sanotaan sopii hyvin tähän !!!
Ristiinnaulitseminen ei tapahtunut perjantaina. Perjantai-iltapäivästä sunnuntain aamyön tunteihin kaksi päivää ja kaksi yötä.
- Anonyymi00004
Luuk.13: 31Juuri silloin tuli muutamia fariseuksia sanomaan Jeesukselle: »Lähde pois täältä, Herodes aikoo tappaa sinut.»
32Mutta hän vastasi:
»Menkää ja sanokaa sille ketulle: ’Tänään ja huomenna minä ajan ihmisistä pahoja henkiä ja parannan sairaita, ja kolmantena päivänä saan työni päätökseen.’ 33Mutta tänään ja huomenna ja seuraavanakin päivänä minun on jatkettava kulkuani – eihän ole mahdollista, että profeetta surmataan muualla kuin Jerusalemissa.
Huomaamme saman sanonnan: kolmantena päivänä. Lasketaan ensimmäiseksi päiväksi se kun Jeesus vastasi (tai kuoli ristillä) Seuraava päivä on toinen päivä. Kolmas päivä oli se päivä, kun Jeesus saavutti määränpäänsä (tai nousi kuolleista)
Kuitenkin kummassakin tapauksessa kyse oli yhdestä kokonaisesta päivästä ja kahdesta yösta.. - Anonyymi00005
Pääasia on se että Jeesus nousi kuolleista kuolemalla kuoleman voitti ja haudassa oleville elämän antoi
ota sinäkin Jeesus vastaan
Kun ihminen tunnustaa syntinsä niin hän saa armon ja siirrytään taivasten valtakunnan jäseneksi uuteen Israeliin
jossa Jeesus hallitsee aina ja ikuisesti- Anonyymi00007
tiesitkö että kun hessu hopo söi maapähkinän niin hänestä tuli super hessu ?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
tiesitkö että kun hessu hopo söi maapähkinän niin hänestä tuli super hessu ?
juu, myönteinen ajattelu johtaa hyvään tulokseen.
Hyvin on Jeesus suunnitellut!
- Anonyymi00009
jumala rakastaa ateisteja enemmän , kun omaa poikaansa 🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52925
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍104891Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15806Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3750- 67624
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1614Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it185579- 56561
- 70543
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24516