Oletko aina halunnut vaikuttaa yhteiskunnallisiin asioihin?
Onko aito uskonnonvapaus lähellä sydäntäsi?
Liittyykö vaikuttamiseen vastuu seurauksista, myös silloin kun vaikutus kohdistuu muihin kuin itseesi?
Jos, niin nyt on aika liittyä mukaan toimintaan!
Liity nyt Antivaparien monipuoliseen ja monisyiseen joukkoon!
5
110
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja mikä parasta: antivapareihin liittyminen ei maksa mitään. Antivaparit eivät hyödy rahallisesti, kuten vaparipamput.
- Anonyymi00002
Huomattavaa on, että vaparit nimittelevät eri mieltä olevia antivapariksi. Hieman henkilöstä riippuen tosin.
Kuvaava esimerkki on tekemäni aloitus Liity vapareihin, jonka sittemmin pyysin poistoon mielen muutoksesta johtuen. Vaparit nostelivat sitä toistuvasti, vaikka kerroin ettei se enää vastannut näkemystäni. Minua syytettiin valehtelijaksi ja aloittajan mustamaalaajaksi 🙄.
Ja toisessa aloituksessa, jossa kehotin vapareista tekemään oman aloituksessa, sain kuulla olevani antivapari.
Niin ne näkemykset muuttuvat. - Anonyymi00003
Uusi vuosi, uudet kujeet.
- Anonyymi00004
Toisaalta, taitaa olla niin, että uusi vuosi ja vanhat kujeet 😁
Vaparit eivät pärjäisi ilman antivapareita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k353767Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet501687- 731369
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751201Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1721057Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911051- 84925
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua40829Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49781- 39750