Purra lupasi vaalien alla. Et eläkkeisiin ei kosketa. kun haetaan säästöjä. Nyt lehdessä kertoo et myös eläkkeet ovat säästön kohteena. Työllä ansaittu etu. 😡😡😡💩💩
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Et ole koskaan maksanut eläkkeitäsi. Olet säästänyt tuloistasi varmaan ja miten kehtaat valittaa? Sisä ja sun vasurisossut tuhosivat kaiken. Tämänkin. Hyi hemmetti.
- Anonyymi00004
Kokoomus natsit kiertää veroja, vievät rahansa veroparatiisien tileille. Ei ihme että Suomi on vajonnut. Omaisuus hankittu kovalla työllä 🤣🤣.
- Anonyymi00002
Pesuilla on koko maassa ns. vajaamiehitys.
- Anonyymi00003
Ainoa yhteistyö joka toimii niin valtakunnan kuin Ähtärinkin politiikassa on vasemmistolainen sd/keskustan yhteistyö. Heitä äänestäessä ei tule yllätyksiä ja päätökset ovat johdonmukaisia sekä kestäviä.
- Anonyymi00008
Kyllä, tuolla ajattelulla Ähtärin kaikki ongelmat ovat tulleet tietoisesti. Näin olen kyllä epäillytkin.
- Anonyymi00012
Ja lasku tulee myöhemmin korkojen kera.
- Anonyymi00005
Eläkkeet nimenomaan pitäisi pistää leikkuriin eikä köyhien viimesijaiset tuet. Ei kukaan tarvitse yli kahta tonnia eläkettä kuussa kun ei ole sitä itse edes maksanut.
- Anonyymi00007
Mene vetelys töihin. Me jotka olemme työuran tehneet. Meille kuuluu eläke. Teitä vetelyksiä rahoitetaan kotiin. 😡😡💩💩
- Anonyymi00010
Kyllä minun 40 v työuran palkastani meni joka kerta työeläke maksu..älä puhu paskaa!
- Anonyymi00006
Purra lupasi vaikka mitä ennen vaaleja.Nyt näet ettei ole luotettava.Tyypillinen persu.
- Anonyymi00009
Ei yksikään poliitikko ole luotettava.
- Anonyymi00011
Totta on että suuriin eläkkeisiin on tulossa reilu leikkaus.
- Anonyymi00013
Yli suuria eläkkeitä saa leikatakkin...kukaan eit tarvi kymppitonnin eläkettä...viis tonniaki on jo liian suuri
- Anonyymi00014
Meniköhän lainaus nyt ihan oikein? Voisitko launata sanatarkasti niin ei jää lukijalle väärää kuvaa?
- Anonyymi00015
Kepu tekee kasvua velkaelvytyksellä, viimeiset 15 vuotta jos enemmänkin Suomen valtio on elvyttänyt onko kasvu lähtenyt liikkeelle ?
- Anonyymi00016
Miten Ähtärin kunnan 117 miljoonan lainat hoidetaan 13 miljoonan tuloilla ja peruspalvelutkin pitäisi turvata ?
- Anonyymi00017
Isot eläkkeet voi osallistua talkoisiin.
Mutta alle 3000€ ei saa leikata - Anonyymi00018
Minulla ainakin nousi eläke.
- Anonyymi00019
Oottelen edelleen sitä demarien lupaamaa vappu satasta.Puhuu ne muutkin paskaa minkä kerkiäää...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581114- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459