Onko sulla kainalossa joku kissa, tai kenties useampi?
No, ei se mulle kuulu, kun et ole mun vieläkään. Tuskin tulet olemaankaan.
Mutta ihanaa uutta vuotta. Toivon vaan, että olet onnellinen.
Mitä sinä mies teet tänään?
39
660
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nukun varmaan.
- Anonyymi00003
Tietäisinpä sen, niin ei tarvis olla mustasukkainen...
- Anonyymi00023
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tietäisinpä sen, niin ei tarvis olla mustasukkainen...
ei voi muuta kuin nauraa näin sivusta---
sivujorma - Anonyymi00030
Anonyymi00023 kirjoitti:
ei voi muuta kuin nauraa näin sivusta---
sivujormaSehän se just susta aika prinsessan tekeekin, että yrität hekotella tämän apäijän teatterille vinokas ohtassa. T
- Anonyymi00002
Joo, yks maatiainen on ja kohta puolin raavaita possuja. Meinasin kuitenkin hyvissä ajoin nukkumaan tänään. Kiitos samoin sinullekin. Onnellinen olisin vasta sinun kanssasi. kuin hänelle
- Anonyymi00008
Jospa joskus hänen kanssaan.
- Anonyymi00004
Mökötän kotona yksin.
- Anonyymi00009
Miksi mökötät?
- Anonyymi00025
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miksi mökötät?
Sen verran mieli maassa ettei ole muun tekijäksi.
- Anonyymi00005
Aliravittu kissa kainalossa..oisko matoja tms:)
- Anonyymi00007
Hienoa, että otat kainaloon. Se on naiselle tärkeää, etenkin seksin jälkeen.
- Anonyymi00012
Ai se olikin lemmikkikisu? Minkä näköinen hän on?
- Anonyymi00031
Ja yhtään ei ylimääräisiä rahnoi millä ravita?
- Anonyymi00036
Kuluttaa sen, mitä syö☺️
- Anonyymi00006
Käyn tuttavan luona istumassa iltaa ja siinäpä se. Kiitos toivotuksista ja samoin sinulle.
- Anonyymi00010
en lavertele mitään ennen kuin tiedän kuka edes kysyy eli tunnisteita pöytään ja vielä kenelle osoitat avauksesi👍 mutta entistä parempaa tulevaa vuotta kuka lienetkin
- Anonyymi00014
Aloitteessa jo itsessään on tavallaan vihje. Mutta sitä ei voi ymmärtää muut. Hän vain.
- Anonyymi00035
Go team bobcat
- Anonyymi00013
Ei, tulin tänään takaisin. En ehtinyt kirjastoon, myöhästyin kuus minuuttia, mutta se ei haittaa. Ajattelin lukea. Juna oli täällä 15:55, kirjaston ovella kello oli 16:16, mun rannekello on kymmenen minuuttia edellä. Heti tämä sama numeroihmejuttu alkoi, kun palasin takaisin.
Piti hakea lainat ja palauttaa edelliset, mutta on tää yks runokirja lukematta, jota luin vähän niinkuin sivussa. Piti käydä kirkossa kuudelta, mutta se jäi.
Toivon myös vilpittömästi, että sinä, tai 𝘩𝘢̈𝘯 olisi onnellinen. On tosi noloa kaivata jotain ihmistä, jota ei edes tunne, vielä noloa olisi yrittää kertoa, tai yrittää selittää, miten oma elämä meni nyt ehkä tälleen. - Anonyymi00015
Ei oo mirrejä seurana enää, ehkä tuossa takapihalla käyn katselemassa paukkuja. Hyvää vuodenvaihdetta!
- Anonyymi00040
Aiotko hankkia uusia tilalle.?
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Aiotko hankkia uusia tilalle.?
En tiiä, mieli tekee mutta vapaus tuntuu mukavalle...
- Anonyymi00017
En ole ollut sellaisessa kanssakäymisessä eron jälkeen. Väärää tietoa.
- Anonyymi00018
Samaa toivon sinulle aloittaja. Minusta naiset tykkää!
- Anonyymi00019
Mattoja puistelen täällä
- Anonyymi00020
Saanko tulla tanppaamaan?
- Anonyymi00021
Ei ole kissoja, kävin lenkillä.
- Anonyymi00022
Varon nykyjään kissoja, saattavat Purra!
- Anonyymi00032
Tällainen riena tällä kertaa
- Anonyymi00024
Mikä ihmeen kissa?
Ei ole koiraa eikä kissaa!!! - Anonyymi00026
Hei sinulle aloittaja! Yksin olen kotosalla ja ei ole mirrejä. Olen vähän erakko luontoinen ja haluan välillä vain hiljaisuutta ja omaa rauhaa. Kyllä täällä hyvätapaiselle mirrille tilaa aina on ja voisin vaikka hänet omaksi kotikissakseni ottaakin jos treffipyyntö on voimassa puoleltasi. Voitpa kyllä ollakin omani jos olet hieman rohkeampi ja lähestyt. Minä jo uskalsin ja nyt heität pallon ja minä otan kopin... sopiiko!
- Anonyymi00027
Olisiko treffit helpompi sopia jossain treffipalstalla. Jos menee treffeille ventovieraan kanssa. Mahtaako täältä.
- Anonyymi00034
Anonyymi00027 kirjoitti:
Olisiko treffit helpompi sopia jossain treffipalstalla. Jos menee treffeille ventovieraan kanssa. Mahtaako täältä.
No ainakin suunnitelmansa kannattaa lukea huolella esim nokipannukahvit skutsissa juu eijei
- Anonyymi00028
Oon aika heikossa hapessa vielä..
- Anonyymi00029
Siitä ne päänvaivat sitte johtuukin. Sivusta.
- Anonyymi00037
Kelkkasafarilla olin 10 muun kanssa. Kaihoisasti kattelin kun parit toivottivat uuttavuotta toisilleen ja suukottelivat, ajattelin silloin sinua.
- Anonyymi00038
Voi kuule.
- Anonyymi00039
On kuule ihan uroskoira.
- Anonyymi00042
Hyi helvetti lemmikkejä sängyssä! Kesällä niistä tulee punkkeja, talvella kirppuja! Kaisa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään17716242Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903765Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1373054Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu261769Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791514Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?551471Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1591407Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151314Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141274- 811101