Miksi BIG Tom ei antanu tuoda Rubertin äitiä leirii`n??? ÄRSYTTÄVÄÄ KÄYTÖSTÄ!!!
HÄVYTÖNTÄ!!!
3
1221
Vastaukset
- katsoin
Ei se ollut Rubertin äiti vaan vaimo. Ehkä Tomin oli helpompi kutsua kilpailussa toiseksi tulleen leiriin. Olihan poijat vähän samanikäisiä keskenään ja Robia piti nuoleskella. Shii-Ann osasi ennustaa hyvin...
- tv-töllöttäjä
ja toisaalta, olisitko itse vastaavas tilantees valinnut avioparin ja joutunut sit koko illan katseleen ku ne on toistensa kimpussa ku itse kumminki ajattelisit samalla omaa vaimoasi, jota et ole kuukauteen nähnyt?
kivempaa seuraa kaks veljestä on isälle ja pojalle kuin toisiinsa liimautunut pariskunta. sitä paitsi se robin veli joutu syömään eniten niistä omaisista joten oli ihan reilua et se valittiin. itse olisin tehnyt samoin. vaikka rupertista tykkäänki enkä toivois robin voittavan.- töllötät
sitä tv:tä "vaikka rupertista tykkäänki enkä toivois robin voittavan." ??? Siis Amber voitti kisan ja Rupert voitti miljoonan. Vai etkö muka ole lukenut kuka voitti ja mitä?.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976