Miksi BIG Tom ei antanu tuoda Rubertin äitiä leirii`n??? ÄRSYTTÄVÄÄ KÄYTÖSTÄ!!!
HÄVYTÖNTÄ!!!
3
1267
Vastaukset
- katsoin
Ei se ollut Rubertin äiti vaan vaimo. Ehkä Tomin oli helpompi kutsua kilpailussa toiseksi tulleen leiriin. Olihan poijat vähän samanikäisiä keskenään ja Robia piti nuoleskella. Shii-Ann osasi ennustaa hyvin...
- tv-töllöttäjä
ja toisaalta, olisitko itse vastaavas tilantees valinnut avioparin ja joutunut sit koko illan katseleen ku ne on toistensa kimpussa ku itse kumminki ajattelisit samalla omaa vaimoasi, jota et ole kuukauteen nähnyt?
kivempaa seuraa kaks veljestä on isälle ja pojalle kuin toisiinsa liimautunut pariskunta. sitä paitsi se robin veli joutu syömään eniten niistä omaisista joten oli ihan reilua et se valittiin. itse olisin tehnyt samoin. vaikka rupertista tykkäänki enkä toivois robin voittavan.- töllötät
sitä tv:tä "vaikka rupertista tykkäänki enkä toivois robin voittavan." ??? Siis Amber voitti kisan ja Rupert voitti miljoonan. Vai etkö muka ole lukenut kuka voitti ja mitä?.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 522127
- 622042
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p131561- 621372
- 501339
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41855Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit90727Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118717Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33688- 40653