Eikä ole terveellistä viettää näin paljon aikaa palstalla sinusta turhaan merkkejä etsien... Ensi vuonna jätän palstan vähemmälle ja keskityn elämässäni toivon mukaan enemmän positiivisiin asioihin. Koskaan en nimittäin tätä palstaa sulje paremmalla mielellä kuin sen avasin.
Yleensä uuteen vuoteen liittyy uuden odotusta ja pieniä ja ehkä suurempiakin suunnitelmia. Tällä kertaa pää on suunnitelmista aika tyhjä ja lähinnä vain ahdistaa. On sellainen olo kuin jotain pahaa tapahtuisi, eikä minusta oikein ole sitä jotain vastaan taistelemaan. Toivon tietysti ettei niin käy.
Vaikka tuleva vuosi ei näytä positiiviselta, olisi mukava, jos edes yksi asia ilahduttaisi ja näkisin sinut jossain vaiheessa. Edellisestä kerrasta on ihan liian kauan. Tiedän, että sydämeni hypähtäisi ilosta, jos tulisit jossain vastaan.
Hyvää yötä. Ja hyvää uutta vuotta. Toivottavasti sinun vuodestasi tulee hyvä.
En jaksa valvoa vuorokauden vaihtumiseen asti
16
315
Vastaukset
- Anonyymi00001
"Toivottavasti" tämä ei ole minulle naiselle. Että luovut hänestä (pelkään minusta) kokonaan.
- Anonyymi00002
Mielestäni näin hänet kyllä eilen..? Olin aika keskittynyt "sotajuttujen" miettimiseen.
- Anonyymi00003
Ei mene nyt nää viestit täällä palstalla kunnolla läpi..
- Anonyymi00004
Tiedätkö missä hän asuu?
- Anonyymi00005
heti ensivuoden alkupuolella palsta minimiin ja pois. olen vihdoin valmis siihen. koen että tarvitsen ainakin vuojen tauon ikävältä. ;D
- Anonyymi00006
Onko tuo ilkeä silmänisku vai kiva?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Onko tuo ilkeä silmänisku vai kiva?
mitä ilkeää tossa ny on
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
mitä ilkeää tossa ny on
Ehkä mulla on jo vähän huono näkö. Ja olen nyt hämärässä huoneessa, kun kipeänä ja oottelen kohta unta.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
mitä ilkeää tossa ny on
Kiva se on
Älä tulkitse kaikkea pahaa ensin ajatellen ! - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kiva se on
Älä tulkitse kaikkea pahaa ensin ajatellen !En yleensä vaan ehkä päinvastoin.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
En yleensä vaan ehkä päinvastoin.
kyllä kipeänä olo voi muuttaa mielen negatiivisemmaksi
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
kyllä kipeänä olo voi muuttaa mielen negatiivisemmaksi
Ei mulla. Ainakaan nyt, on vaan vähän kuumetta ja yskää..
- Anonyymi00016
Anonyymi00007 kirjoitti:
mitä ilkeää tossa ny on
D- kirjain? Antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa?
- Anonyymi00015
Kenelle?
- Anonyymi00017
Täältä palstalta en ole koskaan löytänyt mitään hyvää. Kannattaa oikeasti miettiä haluaako nähdä itseensä liittyvän kirjoituksen täällä. Sen esimmäisen hyvän olon tunteen jatkoksi voi saada elinikäisen piinan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061