Älkää hyvät miehet menikö samaan lankaan mihin itse menin. Nimittäin nämä naiset jotka lupaavat esiintyä kameran edessä alasti ja tehdä ties mitä korvausta vastaan.
Itselleni sattui tunti sitten se et nimellä Heidi Nykänen esiintyvä nainen lupasi esiintyä kamerassa minulle korvausta vastaan. Sovittiin ehdot ja hinta. Maksoin shown Pikasiirron kautta ja kun olin maksanut, kyseinen henkilö väitti ettei raha näy hänen tilillään ja pyysi kuvakaappauksen. Sen lähetin ja samantien lehmä katosi…eli vedätti 100-0 minua.
Tiesin että tässä voi tulla huijatuksi mutta kun hän kertoi kuinka hän on tullut huijatuksi miesten taholta, suostuin et maksan puolet showsta ensin, shown jälkeen loput.
Summa ei ollut iso mutta kysymyksessä on silti PETOS. Nämä naiset huijaavat varmasti kymmeniä miehiä vuorokauden aikana ja näistä huijauksista kertyy takuulla satojen eurojen tulot heille päivittäin.
Enää en mene tähän lankaan ja onneksi otin tästä naisesta kuvan. Vaikka asia on arkaluontoinen, teen hänestä rikosilmoituksen joka tapauksessa. Poliisit on nähneet ja kuulleet ties mitä ja en epäröi tehdä rikosilmoitusta.
Kyseinen Lehmä esiintyy siis nimellä Heidi Nykänen. Anteeksi sanavalintani, yleensä en naisista kyseistä nimeä käytä mutta tästä käytän koska hän vakuuttavasti onnistui minua huijaamaan.
Hän jää kiinni, ilmoituksen teen ja kuvakin hänestä löytyy kun kuvasin hänet tabletilleni aiemmin kun testattiin kuvayhteyttä.
Kyseinen Lehmä ei herneaivona ymmärrä että petos on petos ja summalla ei ole merkitystä.
Varoitin häntä et jos vedätät, maksat siitä kovan hinnan…ja näin tulee tapahtumaan.
Huijari- naiset
Anonyymi-ap
1
183
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse554208SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2874108Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1443595Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky923535Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä733054Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit302437Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv361875Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681773Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.141736- 371670