Ei se minun mielestä ole, se on vaan semmoista siedätyshoitoa joka edistää inhimillistä kasvua.
Onko rasismia polttaa koraaneita ?
18
221
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minäkin poltan niitä ja myös poltan raamattuja . Se on vaan semmonen pakkomielle .
- Anonyymi00002
Niin joo oon vasta 12 vuotias ja kaik polttaminen on jänskää ja siistiä .
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Siis olet 12 vuotiaan tasolla🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Siis olet 12 vuotiaan tasolla🤣🤣🤣🤣🤣
Meidän koulussa ovat Raamatut lukkojen takana .
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Raamatun lehdet käy hyvin sätkä paperiksi. .
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kerro missä aikuiskoulutuksessa olet.🤣🤣🤣
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Roskasäiliöt on hyvin poltettavia niis voi olla jotain pamahtavaakin .
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Raamatun lehdet käy hyvin sätkä paperiksi. .
Se on vähin haitta kun saat keuhkosyövän.
- Anonyymi00003
Lopettakaa ja pian solvaamasta kenenkään uskontoa.
Piruko teille kuiskuttelee olkanne takana.- Anonyymi00010
totuus !!! vihaan yli kaiken valehtelijoita 😠
- Anonyymi00011
koraani pitää naittaa raamatun kanssa yhteen , sivu sivulta limittäin , siitä ne tykkää 🤣🤣🤣
- Anonyymi00012
Onko Koraani joku rotu? Ei ole, se on kirja.
- Anonyymi00013
Minä näin jossain kuvassa semmoisen WC paperirullan johon oli painettu koraanin luseita, sillalailla ihan vaan läpällä .
Aika hauska juttu tuokin. - Anonyymi00014
Rasismia koraanin poltto ei ehkä ole, mutta turhaa provokaatiota, jolla haetaan ilmeisesti vain julkisuutta ja kun on julkkis avataan maksullinen somekanava ja rahoitetaan elämää, kun ei osata mitään muutakaan.
- Anonyymi00017
Oikein meni asiat tuossa.
- Anonyymi00015
Alkuperäiseen kysymykseen vastaus "Ei se minun mielestä ole, se on vaan semmoista siedätyshoitoa joka edistää inhimillistä kasvua." on fakta ja siksi sitä ei voikaan kannattaa palstalla äänestämällä. Kokelile vaikka!
- Anonyymi00016
Tämäkin sitten jäi sensuuriin:
Alkuperäiseen kysymykseen vastaus "Ei se minun mielestä ole, se on vaan semmoista siedätyshoitoa joka edistää inhimillistä kasvua." on fakta ja siksi sitä ei voikaan kannattaa palstalla äänestämällä. Kokelile vaikka! - Anonyymi00018
Muslimit ovst vihamielisiä epäjumalan kumartelijoita ja raivostuvat tyhjästä. Raamatun Sana on Jumalan Sana ja kumoaa koraanin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1386295Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto675219Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143675Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213270Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1092403Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712276Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12008Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271618Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne161233- 801164