Bbw neitoa seuraksi

Anonyymi-ap

Olisko Mikkelin seudulta ketään bbw neitoa kuka kaipaisi seksiseuraa. Minä vaan rakastan.l

24

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jäikö sulla tää juttu jotenkin kesken?

• Anonyymi00004

Ei jäänyt..esiin vaan toiveen

• Anonyymi00002

Haloo

• Anonyymi00003

Minulle kelpaa myös. M41 178/95/16

• Anonyymi00005

Ehkä..

• Anonyymi00006

Käydäänkö kahvilla tms.? Tuukkalan abc:lla vaikka Maanantaina klo 17? M41

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Käydäänkö kahvilla tms.? Tuukkalan abc:lla vaikka Maanantaina klo 17? M41

Kerros itsestäsi vähän lisää

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kerros itsestäsi vähän lisää

Tavallinen työssäkäyvä perheenisä olen. Eukkokin löytyy mutta asuttu erillään jo parivuotta ja seksiäkään ei ole ollut kolmeenvuoteen hänen kanssaan. Että sillä ajattelin jos jonkun vielä vaikka löytäisin kaveriksi. Entäs itse, millainen olet ja mitä etsit?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Tavallinen työssäkäyvä perheenisä olen. Eukkokin löytyy mutta asuttu erillään jo parivuotta ja seksiäkään ei ole ollut kolmeenvuoteen hänen kanssaan. Että sillä ajattelin jos jonkun vielä vaikka löytäisin kaveriksi. Entäs itse, millainen olet ja mitä etsit?

Perheellinen nainen. Neito on kyllä vähän ohi mennyt ilmaus, olen 41. Muu keskustelun otsikosta pätee. En ole ollenkaan varma uskaltaisinko, mutta tosi, tosi paljon tahtoisin että joku voisi vastata koviin haluihin.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Perheellinen nainen. Neito on kyllä vähän ohi mennyt ilmaus, olen 41. Muu keskustelun otsikosta pätee. En ole ollenkaan varma uskaltaisinko, mutta tosi, tosi paljon tahtoisin että joku voisi vastata koviin haluihin.

No halut kohtaa jos kohtaa😉 muistin kalenterini väärin maanantaille. Pääsenkin aakkos asemalle vasta klo 20. Käyn ainankin tankkaamassa siinä et tuu juttusille😊 m41

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

No halut kohtaa jos kohtaa😉 muistin kalenterini väärin maanantaille. Pääsenkin aakkos asemalle vasta klo 20. Käyn ainankin tankkaamassa siinä et tuu juttusille😊 m41

Saisko suhun yhteyden muuten

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Saisko suhun yhteyden muuten

Ei tänne oikeen voi yht.tietoja laittaa

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Voihan. Yhteyttä saa duracellpupuksi (at) gmailpistecom osoitteen kautta

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Voihan. Yhteyttä saa duracellpupuksi (at) gmailpistecom osoitteen kautta.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00012 kirjoitti:

• Anonyymi00019
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Voihan. Yhteyttä saa keikkamiehesi (at) gmailpistecom osoitteen kautta.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00012 kirjoitti:

• Anonyymi00022
        Anonyymi00012 kirjoitti:

• Anonyymi00023
        Anonyymi00012 kirjoitti:

voi

• Anonyymi00024

Oho, no siihenhän sekoilua tuli. Okei. Ehkä jatkan vielä kitumista.

• Anonyymi00025

Jotain sekoilua on joo. Mutta pääsetkö tänään n.klo20?

• Anonyymi00026

Ei onnistu tänään

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      5994
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      311
      5030
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2648
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2578
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      77
      1794
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      102
      1651
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1511
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      106
      1427
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1373
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      118
      1366
    Aihe