iltaa kaikille.....

nyt on massu täynnä roskaruokaa.... mutta nythän on todistettu se et roska ei olekaan roskaruokaa....
sit viel tilaisin sellaisen nuijanukutuksen ku en pääse tästä koneesta irti....taidan olla tän masiinan kanssa jo ikäänkuin naimisissa.....:)))

24

664

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quistis

nuorelleparille:o))))))))

• kiitos..... olemme hyvin onnellisia......:)))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

kiitos..... olemme hyvin onnellisia......:)))

Mä tiesin et nyt on taas rakkaus IN!!!!!

• quistis kirjoitti:

Mä tiesin et nyt on taas rakkaus IN!!!!!

oot selvännäkijä.....:)))mutta rakkaus.... aha niin ihanaaa.....

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

oot selvännäkijä.....:)))mutta rakkaus.... aha niin ihanaaa.....

tälläsellä noita-akalla selvänänäkö lahja on;o)) Heh....

• quistis kirjoitti:

tälläsellä noita-akalla selvänänäkö lahja on;o)) Heh....

noita-akka äläs höpötä....;))))))))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

noita-akka äläs höpötä....;))))))))

täällä yksinään...Se on toi luuta tossa verannalla....;o)))

• quistis kirjoitti:

täällä yksinään...Se on toi luuta tossa verannalla....;o)))

et lennä sillä luudalla päin mun ikkunaaa.... onks se moottorilla vai ilman....:))))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

et lennä sillä luudalla päin mun ikkunaaa.... onks se moottorilla vai ilman....:))))

tsydemihän siinä on...Kun mä sille istahdan niin käyntiin lähtee kun vanha singeri;o)))

• quistis kirjoitti:

tsydemihän siinä on...Kun mä sille istahdan niin käyntiin lähtee kun vanha singeri;o)))

moottori.... toivottavasti käytät siinä luontoystävällistä polttoainetta.... hei mutta ihan pitää mainita... että imuri... oiva kulkuneuvo....:))))ja katsos.... on aina letku kädessä..... voi vitsi mä olen syntinen.... mieleltäni....;)))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

moottori.... toivottavasti käytät siinä luontoystävällistä polttoainetta.... hei mutta ihan pitää mainita... että imuri... oiva kulkuneuvo....:))))ja katsos.... on aina letku kädessä..... voi vitsi mä olen syntinen.... mieleltäni....;)))

sen!!! Kuule otas luuta...Siin on aina kova varsi...ja arvaa missä...Heh:o)) Nyt kipitän taas päiväkirjalle;o))

• quistis kirjoitti:

sen!!! Kuule otas luuta...Siin on aina kova varsi...ja arvaa missä...Heh:o)) Nyt kipitän taas päiväkirjalle;o))

toi on löysä... toi letku... niin ja viel tunnustelen.... hitto ku ei suu osaa kiinni pysyä..... tai tässä tapauksessa sormet.....;))))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

toi on löysä... toi letku... niin ja viel tunnustelen.... hitto ku ei suu osaa kiinni pysyä..... tai tässä tapauksessa sormet.....;))))

pois...otas vain nyt suosilooa se luuta ja kokeiles sitä;o))) Niihn..Jämäkkä ja kankee..

• quistis kirjoitti:

pois...otas vain nyt suosilooa se luuta ja kokeiles sitä;o))) Niihn..Jämäkkä ja kankee..

luutaan vaihto.....het..

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

luutaan vaihto.....het..

vain kannattanutkin...Aikasmoista kyytiä saat;o)))

• quistis kirjoitti:

vain kannattanutkin...Aikasmoista kyytiä saat;o)))

taidan aamulla testata ja kunnolla....:))))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

taidan aamulla testata ja kunnolla....:))))

alrta aikayksikön saa tietsikka kovan kilpailijan...;o))

• quistis kirjoitti:

alrta aikayksikön saa tietsikka kovan kilpailijan...;o))

kauhian mustis ku taas näppäimistö jumittaa.....:))))

• Blonti

ei roska ruokaa ookkaan! Terveysintoilijat on keksiny vaan et kukaan ei söis herkkuja! Ja pah heille, pitsat on ruokaa siinä mis muutki.

• No mä sain sen mesen nyt sitte oookoo :DDDD

• taidan antaa puoskarin mulle sen tulla värkkää.... koska olen niin taitava näissä koneissa....:))))

• BBrunetti kirjoitti:

taidan antaa puoskarin mulle sen tulla värkkää.... koska olen niin taitava näissä koneissa....:))))

kyllä vallan puutuu paikat täs kun tota väkertää :)

Mulla hävis sieltä tietysti kaikki :(

Ja nyt joutuu tykittää kaikki uudellee :/

Huomasitko että lähetin postia? :D

• Melina-76 kirjoitti:

kyllä vallan puutuu paikat täs kun tota väkertää :)

Mulla hävis sieltä tietysti kaikki :(

Ja nyt joutuu tykittää kaikki uudellee :/

Huomasitko että lähetin postia? :D

eli käyn tup...tupakan polttamas... ja sit luen sun postin;))))

• poromies

en kuullut kysymystä mutta totean että juuri tämän palstan tasosta en tiedä juuri mitään. On ikävää jos palstat jätetään rauhaan, oman onnensa nojaan. Ei niin kuulu tehdä palstoille. Palstat tykkää kun niille kirjoitetaan...

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      74
      7369
    2. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      212
      7214
    3. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      67
      5216
    4. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      133
      4970
    5. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      73
      4764
    6. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      110
      4598
    7. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      39
      4510
    8. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      82
      4216
    9. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      102
      3998
    10. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      157
      1630
    Aihe