Sanoo hiihtäjä ..

Anonyymi-ap

38

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Hih. Jos parikin kantista aiheuttaisi häröilyä jossain siitä tehtäisiin isot jutut ja tutkimukset. Onko tuosta Hakunilasta ollu koskaan mitään missään? Niskaselta kuultiin.

      • Anonyymi00002

        asuuko Selänne hakunilassa?


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        asuuko Selänne hakunilassa?

        vasemmiston sumutus ei mene enää läpi , harmittaako ?


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        vasemmiston sumutus ei mene enää läpi , harmittaako ?

        ei kukaan ole vasemmistoa sumuttanut


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        ei kukaan ole vasemmistoa sumuttanut

        älä innosta tai joku voi zyklon B tehdä sen 🤔


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        vasemmiston sumutus ei mene enää läpi , harmittaako ?

        Ei asu NHL miljonäärit Vantaalla, Teemu on Espoon poikia, nyt taitaa olla Suomen Asunto kirkkonummella? Taisi olla Teemun lapsuuden koti nykyisen Hels Angels kerhotalon vastapäätä?


    • Anonyymi00007

      Mahalleen vaan niinkuin Orpo ja somaliaksi vuolaat anteeksipyynnöt.

    • Anonyymi00009

      Ei ole mitään järkee oppimatomia opettaa, kaikki vain säppiin näiltä.

    • Anonyymi00010

      Että vetäisi Orpot , no niin sitä pitää.

    • Anonyymi00011

      Ei sitä saa sanoa ääneen mitä omin silmin näkee, se on rasismia ja islamofobiaa…

      • Anonyymi00014

        Vantaan johto on samanlainen kuin Lontoon. Saamattomia vätyksiä, jotka pelkäävät niin paljon leimautuvansa rasisteiksi, että eivät pysty myöntämään vieraskielisten aiheuttamia ongelmia: rikoksia, paikkojen tuhoamista ja sekasorton aiheuttamista.


      • Anonyymi00018

        Hiihtäjä aiheutti lausunnoillaan valtavan määrän mielenpahennusta poliittisesti epäkorrekteilla sananvalinnoillaan.
        Hiihtäjä kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtää mieluummin Tourilla kuin Vantaalla, jossa kisataan perjantaina Skandinavia Cup hiihtäjä vastasi:

        – Sata kertaa mieluummin hiihdän täällä (Tourissa) kuin Suomen Mogadishussa. Se on kyllä Mogadishu. Ollut jo 90-luvulta lähtien, hiihtäjä sanoi.

        Jokainen ymmärtää, että tuollainen lausunto aiheuttaa masennusta, ahdistusta ja hyperventilaatiota. Vantaan kaupunginjohtaja panikoi iltapäivälehdissä:

        – Herran vuonna 2026 ei pitäisi olla enää kenellekään yllätys, että Suomessa ja pääkaupunkiseudulla asuu ihmisiä, joiden tausta on kaikkialta maailmassa.

        Edelleen Timonen ihmettelee, että miten maailmaa nähnyt hiihtäjä voi olla tuota mieltä ja taivastella Euroopan kaupunkien moninaisuutta.

        Kaupunginjohtaja ei ehkä välttämättä ole täysin kärryillä mistä on kyse. Hän puhuu Hakunilasta yhtenä Suomen suosituimmasta hiihtopaikoista, mutta samalla ei ymmärrä sitä, että Hakunilassa sämpyilevät kehitysmaista tulleet tulijat eivät luultavasti tiedä edes mitä hiihtäminen tarkoittaa.


      • Anonyymi00019

        Hiihtäjä aiheutti lausunnoillaan valtavan määrän mielenpahennusta poliittisesti epäkorrekteilla sananvalinnoillaan.
        Hiihtäjä kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtää mieluummin Tourilla kuin Vantaalla, jossa kisataan perjantaina Skandinavia Cup hiihtäjä vastasi:

        – Sata kertaa mieluummin hiihdän täällä (Tourissa) kuin Suomen Mogadishussa. Se on kyllä Mogadishu. Ollut jo 90-luvulta lähtien, hiihtäjä sanoi.

        Jokainen ymmärtää, että tuollainen lausunto aiheuttaa masennusta, ahdistusta ja hyperventilaatiota. Vantaan kaupunginjohtaja panikoi iltapäivälehdissä:

        – Herran vuonna 2026 ei pitäisi olla enää kenellekään yllätys, että Suomessa ja pääkaupunkiseudulla asuu ihmisiä, joiden tausta on kaikkialta maailmassa.

        Edelleen Timonen ihmettelee, että miten maailmaa nähnyt hiihtäjä voi olla tuota mieltä ja taivastella Euroopan kaupunkien moninaisuutta.

        Kaupunginjohtaja ei ehkä välttämättä ole täysin kärryillä mistä on kyse. Hän puhuu Hakunilasta yhtenä Suomen suosituimmasta hiihtopaikoista, mutta samalla ei ymmärrä sitä, että Hakunilassa sämpyilevät kehitysmaista tulleet tulijat eivät luultavasti tiedä edes mitä hiihtäminen tarkoittaa.


      • Anonyymi00020

        Hiihtäjä aiheutti lausunnoillaan valtavan määrän mielenpahennusta poliittisesti epäkorrekteilla sananvalinnoillaan.
        Hiihtäjä kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtää mieluummin Tourilla kuin Vantaalla, jossa kisataan perjantaina Skandinavia Cup hiihtäjä vastasi:

        – Sata kertaa mieluummin hiihdän täällä (Tourissa) kuin Suomen Mogadishussa. Se on kyllä Mogadishu. Ollut jo 90-luvulta lähtien, hiihtäjä sanoi.

        Jokainen ymmärtää, että tuollainen lausunto aiheuttaa masennusta, ahdistusta ja hyperventilaatiota. Vantaan kaupunginjohtaja panikoi iltapäivälehdissä:

        – Herran vuonna 2026 ei pitäisi olla enää kenellekään yllätys, että Suomessa ja pääkaupunkiseudulla asuu ihmisiä, joiden tausta on kaikkialta maailmassa.

        Edelleen Timonen ihmettelee, että miten maailmaa nähnyt hiihtäjä voi olla tuota mieltä ja taivastella Euroopan kaupunkien moninaisuutta.

        Kaupunginjohtaja ei ehkä välttämättä ole täysin kärryillä mistä on kyse. Hän puhuu Hakunilasta yhtenä Suomen suosituimmasta hiihtopaikoista, mutta samalla ei ymmärrä sitä, että Hakunilassa sämpyilevät kehitysmaista tulleet tulijat eivät luultavasti tiedä edes mitä hiihtäminen tarkoittaa.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Hiihtäjä aiheutti lausunnoillaan valtavan määrän mielenpahennusta poliittisesti epäkorrekteilla sananvalinnoillaan.
        Hiihtäjä kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtää mieluummin Tourilla kuin Vantaalla, jossa kisataan perjantaina Skandinavia Cup hiihtäjä vastasi:

        – Sata kertaa mieluummin hiihdän täällä (Tourissa) kuin Suomen Mogadishussa. Se on kyllä Mogadishu. Ollut jo 90-luvulta lähtien, hiihtäjä sanoi.

        Jokainen ymmärtää, että tuollainen lausunto aiheuttaa masennusta, ahdistusta ja hyperventilaatiota. Vantaan kaupunginjohtaja panikoi iltapäivälehdissä:

        – Herran vuonna 2026 ei pitäisi olla enää kenellekään yllätys, että Suomessa ja pääkaupunkiseudulla asuu ihmisiä, joiden tausta on kaikkialta maailmassa.

        Edelleen Timonen ihmettelee, että miten maailmaa nähnyt hiihtäjä voi olla tuota mieltä ja taivastella Euroopan kaupunkien moninaisuutta.

        Kaupunginjohtaja ei ehkä välttämättä ole täysin kärryillä mistä on kyse. Hän puhuu Hakunilasta yhtenä Suomen suosituimmasta hiihtopaikoista, mutta samalla ei ymmärrä sitä, että Hakunilassa sämpyilevät kehitysmaista tulleet tulijat eivät luultavasti tiedä edes mitä hiihtäminen tarkoittaa.

        Sano vaan suoraan että perseilijät ovat kehitysmaamuslimeita ja niitähän Vandabadissa riittää…


    • Anonyymi00012

      4 avausta eli tärkeä asia,,silti kukaan ei naura ...

    • Anonyymi00013
    • Anonyymi00016

      totta puhui

    • Anonyymi00017

      Hiihtäjä aiheutti lausunnoillaan valtavan määrän mielenpahennusta poliittisesti epäkorrekteilla sananvalinnoillaan.
      Hiihtäjä kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtää mieluummin Tourilla kuin Vantaalla, jossa kisataan perjantaina Skandinavia Cup hiihtäjä vastasi:

      – Sata kertaa mieluummin hiihdän täällä (Tourissa) kuin Suomen Mogadishussa. Se on kyllä Mogadishu. Ollut jo 90-luvulta lähtien, hiihtäjä sanoi.

      Jokainen ymmärtää, että tuollainen lausunto aiheuttaa masennusta, ahdistusta ja hyperventilaatiota. Vantaan kaupunginjohtaja panikoi iltapäivälehdissä:

      – Herran vuonna 2026 ei pitäisi olla enää kenellekään yllätys, että Suomessa ja pääkaupunkiseudulla asuu ihmisiä, joiden tausta on kaikkialta maailmassa.

      Edelleen Timonen ihmettelee, että miten maailmaa nähnyt hiihtäjä voi olla tuota mieltä ja taivastella Euroopan kaupunkien moninaisuutta.

      Kaupunginjohtaja ei ehkä välttämättä ole täysin kärryillä mistä on kyse. Hän puhuu Hakunilasta yhtenä Suomen suosituimmasta hiihtopaikoista, mutta samalla ei ymmärrä sitä, että Hakunilassa sämpyilevät kehitysmaista tulleet tulijat eivät luultavasti tiedä edes mitä hiihtäminen tarkoittaa.

    • Anonyymi00021

      Pitää kyllä paikkaansa, jopa Kamux autoliike mainoksessa on erilaisia ihmisiä eri paikoista, muissa valkoisen suomalaisten näköisiä, mutta Vantaalla ulkomaalaisen näköinen tyttö, eli matu.

    • Anonyymi00024

      Kirjoitettu sanoo hiihtäjä
      Sanoo olet siinä

    • Kirjoitettu on: On parempi olla loukkaamatta kuin loukata.

      Sanoo Kirja. ;)

      • Anonyymi00025

        Siis koraani…


    • Anonyymi00028

      Onko Nissinen saanut jo porttikiellon Vandabadiin?

    • Vilma valittiin naisten hiihtojoukkueeseen. Nyt pitää Vilman näyttää kaikille arvostelijoilla sitä ja tätä.

      Kuten Vilma itsekin sanoi: "Uskokaa unelmiinne. Ne hulluimmatkin unelmat saattaa joskus toteutua!"

      Nyt sitten Vilma paina vaan menemään kuin ennen Mogadishussa.
      Nauretaan vartti. ;)

      • Anonyymi00032

        Onko Vilma nyt parantunut "rasismistaan"?

        Uskotko siihen?

        Luulenpa, että hänestä on tullut vaan vieläkin pahempi "rasisti", eli oikeammin realisti.

        Vilman synnit olet antanut anteeksi, jeesuksena sinulla on tietenkin kaikki valta, ja kunnia, naiivi hupsu!


    • Anonyymi00031
    • "Vilman synnit olet antanut anteeksi...".
      Mikäpä minä olen antamaan anteeksi, ei hän minua loukannut.

      Vilma loukkasi vantaalaisia ja erityisesti vantaalaista maahanmuuttajaväestöä. Vilma myös pyysi anteeksi harkitsemattomia puheitaan. Se oli hyvä ja asiallinen teko.

      Nyt vaan läpällä kohti kisoja.
      Parhain terveisin, Moktar.;)

      • Anonyymi00034

        Nykyään totuuden sanominen on loukkaus, kuten näimme viherpunikkien muslimiveljeskuntien ulosmarssissa Vandapadin kaupunginvaltuuston kokouksessa…
        Jään mielenkiinolla seuraamaan, mitä seuraavaksi…
        Kohti eduskuntavvaleja islamisaatio edellä…


      • Anonyymi00036

        Vilma on jälkeen päin ilmaissut aika selvästi, että ajattelu ei ole muuttunut miksikään, teennäiseen teatteriin kuuluu teennäinen anteeksipyyntökin, piti nöyristellä, että pääsee hiihtämään jatkossakin.

        https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/other/sami-jauhojärvi-otti-kantaa-vilma-nissisen-mogadishu-kohuun/ar-AA1ULnBK?ocid=BingNewsSerp

        – Ne kohut on täysin tarpeettomia. Ei siinä urheilija ole pahaa tarkoittanut, vaan pilke silmäkulmassa huumorilla heittänyt tämmöisen vastauksen, Jauhojärvi sanoi Atleetin haastattelussa.

        Voi tuota Jauhojärveäkin, on selvästikin rasisti, vai mitä Mokke?

        Kun me normaalit, isänmaalliset suomalaiset seisomme näiden urheilijoiden tukena, emme anna aikalaishulluuden häiritä elämäämme.

        Vilma taisi jossain vielä mainita, että asia ei jäänyt tähän, hän aikoo edelleenkin olla samaa mieltä asioista.


      • Anonyymi00038

        Väitätkö että Mogadishu on persläpi, eikä Afrikan Tokio, mitä väärää siinä on, että vertaa Hakunilaa Mogadishuun, oletko rasisti?


    • Anonyymi00035

      Sehän on fakta että holtittomasti lisääntyvät kehitysmaamuslimi MAANMUUTTAJAT ovat haittamaahanmuuttajia, niin taloudellisesti kuin yhteiskuntarauhankin kannalta!

    • Anonyymi00037

      Tästäkin on noussut ihan turha hälinä, koska tottahan se on, että mustalta näyttää. Eikö kukan tai mikään taho puutu tähän mamujen hurjaan llisääntymiseen tässä maassa? Mitä helkkarin turvapaikkaa afrikkalaiset täältä Suomesta hakee, tuhansien kilometrien päästä? Jos ja kun ihmisellä on hätä niin eikö sitä turvaa haeta vähän lähempää kotimaataan? Ilmeisesti Suomen Kela-sivut näkyy siellä tuhansien kilsojenkin päässä.

      • Anonyymi00039

        Kolme syytä; raha, raha, ja raha.

        Somalit tietävät sen, että Suomeenkin päästessään se on suorastaan lottovoitto, myös sukulaiset Somaliassa hyötyvät suuresti, kun sukulaiset lähettävät täältä rahaa heille, iso osa Somalian taloudesta nojaakin ulkomailta tuleviin rahalähetyksiin, joista osa menee myös terroristeille.

        Myös kotimainen kotouttamisteollisuus kukoistaa, ja ketkäs siellä oikein häärii, demarit, kokoomuslaiset, ja muutamat muutkin.

        Raha on kaiken pahan alku..


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Kolme syytä; raha, raha, ja raha.

        Somalit tietävät sen, että Suomeenkin päästessään se on suorastaan lottovoitto, myös sukulaiset Somaliassa hyötyvät suuresti, kun sukulaiset lähettävät täältä rahaa heille, iso osa Somalian taloudesta nojaakin ulkomailta tuleviin rahalähetyksiin, joista osa menee myös terroristeille.

        Myös kotimainen kotouttamisteollisuus kukoistaa, ja ketkäs siellä oikein häärii, demarit, kokoomuslaiset, ja muutamat muutkin.

        Raha on kaiken pahan alku..

        Michigan on siitä hyvä esimerkki, mitä SOMALIT edustaa…


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      191
      1980
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      123
      1081
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      785
    5. 58
      776
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      690
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      512
    Aihe