persu Vilma Nissiselle
https://yle.fi/a/74-20202350
Vilma Nissinen vertasi Vantaata Mogadishuun – Hiihtoliitto tyrmää, hiihtäjä pyytää anteeksi: ”Sopimaton ja asiaton”
Persujen Eerola ja Garedew hävisivät anteeksipyyntönopeuskisan
9
140
Vastaukset
- Anonyymi00001
https://www.suomenuutiset.fi/kilpahiihtajan-mielesta-vantaa-on-jo-kuin-mogadishu-poliisikin-varoittaa-turvattomuudesta-vantaan-kaupunginjohtaja-vahattelee/
Huippuhiihtäjä Vilma Nissinen kutsuu Vantaan Hakunilaa "Suomen Mogadishuksi". Vertaus ei synny tyhjästä, vaan kokemuksista itäuusimaalaisen alueen muuttuneesta ilmapiiristä. Rohkea vertaus pakottaa tarkistamaan, millaiseksi yksi Suomen nopeimmin kasvavista kaupungeista on muuttunut. - Anonyymi00002
Vilma Nissisellä on mennyt paikkakunnat pahasti sekaisin. Suomen Mogadishu löytyy Satakunnasta, tarkemmin sanottuna Kankaanpäästä.
- Anonyymi00003
Pitikös hiihtoliiton ärähtää ja Vilman pyytää anteeksi 🤔
- Anonyymi00005
Miksi se vertaus oli sopimaton?
- Anonyymi00006
Persut raivostuivat tuostakin uutisesta! Heidän some-kirjoitustensa perusteella on epäreilua, ettei Vilman jutusta noussut niin iso kohu!
- Anonyymi00007
Persu aina uhriutuu... "miksi minulle aina sanotaan, mutta ei muille". Persuilta monesti unohtuu, että hallituspuolueen kansanedustajana EDUSTAA kansaa, eli pitää käyttäytyä arvokkaasti, eikä venytellä silmiä kuola poskella!
- Anonyymi00008
Voisiko joku vastata miksi se vertaus oli sopimaton. Onhan muistakin Suomen kaupungeista käytetty ulkomaisten kaupunkien nimiä eikä kukaan pyydä anteeksi
- Anonyymi00009
Nyt persut aloittivat uuden rasismikierroksen pedofiili Rydmanin johdolla.
- Anonyymi00010
Vuonna 2006 esitettiin Jari Tervon kirjoittama tv-sarja Mogadishu Avenue. Onko joku jo pyytänyt sitä anteeksi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423