Maunon mukaan vammaisuus ja epämuodostumat ovat

Anonyymi-ap

Syntiinlankeamuksen.seuraamus? Onko näin? Missä Raamatussa on näin? Meissä jokaisessa tai ainakin lähes jokaisessa on jotain epätäydellistä. Vaikkei olisi dramaattista vammaa meillä voi olla ruma pää kuten minulla. Paljon ryppyjä. Liikavarpaat. Epämuotoinen keho vaikka kuinka laihdutan. Rumat korvat. Naisilla usein iso pehva. Miehillä taas joku muu paikka. Väärät sääret. Huono kuulo. Ilkeä luonne. Härskit puheet ja huono käytös kuten Trumpilla. Onko nämä syntiilankeemusts? Vain osin omaa tuotantoa.

38

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Paras olisi kun nainen synnyttää neitsyenä keino siemennykseen on jo parin tuhannen vuoden takaa .

• Anonyymi00018

"Syntiinlankeamuksen.seuraamus? Onko näin? Missä Raamatussa on näin? Meissä jokaisessa tai ainakin lähes jokaisessa on jotain epätäydellistä. "

Kyllä on.
        Vammaisuus ja epämuodostumat ovat eräitä esimerkkejä siitä epätäydelisyydestä, joka on syntiinlankeemuksen seurausta.

Osalla se on ulkonaista.
        Monilla "vammaisuutta ja epämuodostumia" on korvien välissä ja sydämessä.

• Pieni pippeli on kaiken seurausta.🪱🥺

• Anonyymi00002

Mitä syntiä syntymätön on tehnyt?

• "Mitä syntiä syntymätön on tehnyt?"

Vastaus:
        Koska ensimmäiset ihmiset, Aadam ja Eeva lankesivat syntiin, niin sen seurauksena kaikki heidän jälkeläisensäkin syntyvät syntisinä. Toisin sanoen he ovat syntisiä jo ennen syntymäänsä. Mutta Jeesus Kristus tuli sovittamaan koko maailman synnit noin 2000 vuotta sitten, kun meidät ristiinnaulittiin yhdessä Hänen kanssaan ja nousimme kuolleista uusina luomuksina. Room.6:6-7 2.Kor.5:17

• Anonyymi00003

Tässä se sanotaan:

1. Moos. 6:12 Niin Jumala näki, että maa oli turmeltunut; sillä kaikki liha oli turmellut vaelluksensa maan päällä.

Siis turmeltunut liha.

• Anonyymi00004

Varmaan sianliha kun juutalaiset eivät sitä syö .

• Anonyymi00014

Veganismissa on mahdollisuutemme! Siitä se synnittömyys alkaa, kohta olemme pyhittyneitä uskossamme, kukin omassaan. Jokainen tulee uskollaan autuaaksi, se lukee raamatissakin.

• Anonyymi00006

Minulla on yksi uskovainen sukulainen. Häpeän häntä syvästi. Alkoholismikin on sairaus josta jotkut parantuvat. Uskonnollisuus on pahempi.

• Anonyymi00007

Miksi häpeät häntä?

Hän on kuitenkin moraalisesti arvostettavampi kuin sinä synteinesi?

• Anonyymi00008

Raamattu sanoo että "Älä ole liian vanhurskas äläkä ole liian jumalaton, miksi tuhoaisit itsesi ennen aikaasi." Eli joskus on hyvä kulkea vain keskitietä ja jos esim. aikoo liittyä vaikka Jumalan kirkkoon, niin kannattaa ensin hankkia tieto kaikesta, mikä on totta, eikä antaa eksyttää itseään edes Jumalan kirkon opeilla, jotka voivat olla vääriä. Siis kannattaa toimia niin kuin Raamattu kehottaa että "pyrkikää ensin saamaan sana ja vasta sitten opettakaa/saarnatkaa".

• Anonyymi00016
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Raamattu sanoo että "Älä ole liian vanhurskas äläkä ole liian jumalaton, miksi tuhoaisit itsesi ennen aikaasi." Eli joskus on hyvä kulkea vain keskitietä ja jos esim. aikoo liittyä vaikka Jumalan kirkkoon, niin kannattaa ensin hankkia tieto kaikesta, mikä on totta, eikä antaa eksyttää itseään edes Jumalan kirkon opeilla, jotka voivat olla vääriä. Siis kannattaa toimia niin kuin Raamattu kehottaa että "pyrkikää ensin saamaan sana ja vasta sitten opettakaa/saarnatkaa".

" Jumalan kirkon opeilla "

Mikä oppikokonaisuus se on?

Löyvänkö kookklettamalla?

Selef " leuan kohotuksellisuus olos ilon " Urge

• Anonyymi00030
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Miksi häpeät häntä?

Hän on kuitenkin moraalisesti arvostettavampi kuin sinä synteinesi?

Tekopyhyys on yleisvaarallinen pandemia. Tekopyhä vaalii sairauttaan valehtelemalla itselleen ja myrkyttää samalla ympäristöään. Siihen on toimiva rokote, mutta sen sivuvaikutus on brutaali rehellisyys itseä kohtaan.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Tekopyhyys on yleisvaarallinen pandemia. Tekopyhä vaalii sairauttaan valehtelemalla itselleen ja myrkyttää samalla ympäristöään. Siihen on toimiva rokote, mutta sen sivuvaikutus on brutaali rehellisyys itseä kohtaan.

Rutaali rehellisyys ei kuitenkaan ole ateisminsynnytämäällisöimää vaan Jumalan vaikutusta, Jumalan ominaisuus, totuus. Jumalaton ihminen käsittelee totuutta kuin apina sytytintä öljyjalostamoksessa, järjeksen määräksellä, joka ei ymmärrä henkellisestä tojellisuuvesta yleensä ejes alkeita, perussanomankin ymmärtää samaan tapaan kuin lapsi, joka osaa solmija itte kenkäisensänauhakset, sen voin tojistaa ittestäni ajalta, kulloin elin itte jumalattomana agnostikkona, syvänmessäni en kuitenkaan kieltänyt Jumalan oleman olemassaoloa, ja ateistiin nähjeksijen olin lookisuutta ja totuutta innokkaammin painottava, mutta en riittävästi, sillä kun eteen tulivat arvijoitavaksi omat teot, jotka arvijoin vääriksi niin osasin niihin kiertotiet löytää kunnes tuli se päivä, jolloin Jumala ei enää päästänyt mua pakoon totuutta. Tulin siihen risteykseen valitako jumalattomuus vai Jumala. Valinta oli ohi heti kun asijaa mietin, valinta oli helppo j itsestäänselväksinen, valitsin Jumalan ja annoin itseni hälle ja sitä valintaa en ole joutunut kertaakaan katumuksemaallisoimaan. Olen kuullut monenlaista vaikerrusta kristityiltä tai "kristityiltä" en tiedä mitä lopulta lie ovat nuo eräät marisijat, ehkä kipuunsa marisevat, ehkä kiittämättömyyttään marisevat, mutta minä olen saanut iloita uuvestisyntymyksen jälkeen. Olen tietenkin saanut täyslaijallisijakin, mutta ilo ja rauha, Jumalan huolenpito on ollut riittävää, toisinaan olen kaivannut enemmän läheisyyttä Jumalalta, se lienee ollut sitten minun marinaani Jumalalle jos sen niinlillisesti voi ajatellisoija. Ainakin siinä on jotain marinaan päin jollei se ihan yks yhhteheensä siihensä ookkaansa.

ateistin tie vie lopulta helvettiin jollei hän uudestisynny uskon kautta Jeesukseen ja se on totuus siinä kuin sekin että ateisti on usein tatuoitu rumalla tatuoinnilla ja hän tekee sen koska arvioi olevansa apina ja apinallahan on tarve apinoija havaitsemaansa muijen apinoijen tapakulttuuria, joten ruma tatuointi kääntyy sairaassa mielessä kauniiksi tatujoinniksi vaikka se esteettisesti koskan sovi ihmisen iholle, se on kuin saatanan poltinmerkki.

Apinaallinen ateisti ymmärtää erittäin heikosti henkellistä toteellisuutta ja se on merkille pantuva esiintyvyyttä kuin pahanolotilaisten rauhattomien ja mieleltään järkkyneijen ateististen huumeijenkäyttäjien luihu rikollistaustaisallinen olemassaolo yhteiskunnassa usein oikeuven läpisormijen katsomiin rikoksiksiniinsa ja lyhyiliiksiin vankeustuomijoineensa.

Ylöstempaukseenpääsyä kirkkain hanakkain innokkaisin palavaksellisin ilosilmin maranaattaisasuuves outtaisallisesti,

Selef Urge

• Anonyymi00009

kuinkasselitetäänkun syntyy kakspäinen vasikka?niin??syntineen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Syyttävä katse kääntyy tilan isäntään!

• Anonyymi00019

Kaksipäinen vasikka, kuten kaksipäinen ihminenkin ja eri asteiset siamilaiset kaksoset ovat seurausta häiriöistä sikiön kehityksestä kohdussa.

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Kaksipäinen vasikka, kuten kaksipäinen ihminenkin ja eri asteiset siamilaiset kaksoset ovat seurausta häiriöistä sikiön kehityksestä kohdussa.

"Kaksipäinen vasikka, kuten kaksipäinen ihminenkin ja eri asteiset siamilaiset kaksoset ovat seurausta häiriöistä sikiön kehityksestä kohdussa"

Kaikki häiriöt sikiön kehityksessä ovat syntiinlankeemuksen seurausta.

• Anonyymi00010

uskot siis karmaan eli isien pahat teot rangaisaan lapsille?

• Anonyymi00011

epämuodosytumatovat siis isien muinaisten syntien johdannusta, suku maksaa suvun isän pahat teot, kuin vauva maksaa jo tietämättä mitään isi-pappa-hellunyailaisen tekemistä seksuaalirikoksistakaan, niin jälkikasvua rangaistaan..

• Anonyymi00022

Mistä syystä Trump on saanut vaivansa

• Anonyymi00023

• Anonyymi00027

Ja aina kolmanteen ja neljänteen polveen asti.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Mistä vaivasta puhut? Yltiönarsismin siemen oli isien pahat teot ja Don itse kasvatti myrkkykasvin patologisilla valheilla täyteen kukkaan. Fyysiset vaivat ovat seurausta iästä ja elämäntavasta.

• "epämuodosytumatovat siis isien muinaisten syntien johdannusta, suku maksaa suvun isän pahat teot, kuin vauva maksaa jo tietämättä mitään isi-pappa-hellunyailaisen tekemistä seksuaalirikoksistakaan, niin jälkikasvua rangaistaan.."

Jumala ei rankaise ketään nykyisessä Uudessa Liitossa, jossa elämme, koska kaikki rangaistukset sälytettiin Jeesuksen päälle jo noin 2000 vuotta sitten, kun Hänet ristiinnaulittiin meidän syntiemme tähden. Me voimme vastaanottaa tämän syntien anteeksiantamuksen uskon kautta. Se annetaan meille armosta lahjana. Tämä on evankeliumin ilosanoma, jota meidän tulee viedä kaikille ihmisille. Ylistys Jeesukselle!

• Anonyymi00023 kirjoitti:

"Mistä syystä Trump on saanut vaivansa"

Vastaus:
        Samasta syystä kuin minä ja sinäkin eli syntiinlankeemuksen seurauksena.

• Anonyymi00012

Tuolla Kastikaisen Henrikillä oli kyllä taustalla paljon seksuaalirikosia etenkin teinityttöjä kohtaan kain jolloin hän kääntyi Helluntailaisten puoleen josko he ja Jeesus antaisi syntini anteeksi.

• "Tuolla Kastikaisen Henrikillä oli kyllä taustalla paljon seksuaalirikosia etenkin teinityttöjä kohtaan kain jolloin hän kääntyi Helluntailaisten puoleen josko he ja Jeesus antaisi syntini anteeksi"

Vastaus:
        Ne on jo annettu hänelle noin 2000 vuotta sitten, kun Jeesus uhrikuolemallaan kantoi koko maailman kaikkien ihmisten synnit Golgatan ristillä. Tämä syntien anteeksiantamus voidaan ottaa vastaan ilmaiseksi ja armosta uskon kautta. Tämä on evankeliumin ilosanoma!

• Anonyymi00013

Kuin terveenä pääsee taivaaseen? Entä lahkoyhteyteen?

• Anonyymi00015

Ei-helluntailainen kommentti:

Raamatun ensimmäisissä luvuissa kerrotaan, että Jumala kirosi maata, sen takia, että ihminen oli langennut syntiin. Ihminen oli maasta luotu. Alkuaineita.

• Anonyymi00017

Meillä oli sellainen öaatupäällikkö joka aina haukkui ja sättti. Valitsin po.olle joka sanoi että jos ihminen(laatupääl) kokee olevansa täydellinen hänen on vaikea asettua tavallisen asemaan (minä).

• Anonyymi00024

Ei-helluntailainen kommentti:

Raamatussa on problematiikkaa, että tekopyhä hölmöläinen luulee itseään täydelliseksi, ja pitää pilkkanaan sen, joka on aralla tunnolla ja toimii paremmin.

Luukkaan evankeliumi:
        18:9 Niin hän puhui vielä muutamille, jotka luottivat itseensä, luullen olevansa vanhurskaita, ja ylenkatsoivat muita, tämän vertauksen:
        18:10 "Kaksi miestä meni ylös pyhäkköön rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani.
        18:11 Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani.
        18:12 Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.'
        18:13 Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen'.
        18:14 Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään."
        18:15 Ja he toivat hänen tykönsä myös pieniä lapsia, että hän koskisi heihin; mutta sen nähdessään opetuslapset nuhtelivat tuojia.
        18:16 Mutta Jeesus kutsui lapset tykönsä ja sanoi: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.
        18:17 Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."

• Anonyymi00020

Jos on alfauros on vaikea hyväksyä vammaisia.

• Anonyymi00025

Sana IJeesus) syntyi Kasyapan ja Aditin poikana Vamana (Veeda-kirjallisuus). Vamana syntyi kääpiöksi.

• Anonyymi00026

Minulla on umpisuoli mutta se ei ole vielä tulehtunut saati puhjennut.
      Olenko pakanana siis suojassa perisynniltä.

• Anonyymi00028

Tämä on Petri Paavolan evankeliumia.

• Anonyymi00029

Ne ovat synnin lankeemuksen seuraus mutta ei sairastanut ole välttämättä tehny syntiä

• "Syntiinlankeamuksen.seuraamus? Onko näin? Missä Raamatussa on näin? Meissä jokaisessa tai ainakin lähes jokaisessa on jotain epätäydellistä"

Vastaus:
      Mitään ristiriitaa ei Raamatussa ole. Syntiinlankeemuksen seurauksena koko ihminen, ilman Jeesuksen sovitustyötä, on syntiinlankeemuksen seuraus, ei vain joku ruumiin osa. Mutta juuri sitä varten Jeesus tuli, että Hän sovittaisi koko maailman itsensä kanssa eli kaikki ihmiset teloitettiin eli ristiinnaulittiin yhdessä Jeesuksen kanssa Golgatan ristille noin 2000 vuotta sitten. Ihmistä ei ollut mahdollista korjata ja siksi koko ihminen vaihdettiin uuteen Golgatalla. Vanha ihminen ristiinnaulittiin ja kun Jeesus nousi kuolleista, me nousimme yhdessä Hänen kanssaan uusina luomuksina, uusina ihmisinä. Room.6:6-7 2.Kor.5:17

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      151
      8224
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      427
      7279
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3743
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      146
      3412
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2904
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      47
      2438
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1966
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1823
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      35
      1629
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1488
    Aihe