Syntiinlankeamuksen.seuraamus? Onko näin? Missä Raamatussa on näin? Meissä jokaisessa tai ainakin lähes jokaisessa on jotain epätäydellistä. Vaikkei olisi dramaattista vammaa meillä voi olla ruma pää kuten minulla. Paljon ryppyjä. Liikavarpaat. Epämuotoinen keho vaikka kuinka laihdutan. Rumat korvat. Naisilla usein iso pehva. Miehillä taas joku muu paikka. Väärät sääret. Huono kuulo. Ilkeä luonne. Härskit puheet ja huono käytös kuten Trumpilla. Onko nämä syntiilankeemusts? Vain osin omaa tuotantoa.
Maunon mukaan vammaisuus ja epämuodostumat ovat
29
237
Vastaukset
- Anonyymi00001
Paras olisi kun nainen synnyttää neitsyenä keino siemennykseen on jo parin tuhannen vuoden takaa .
- Anonyymi00018
"Syntiinlankeamuksen.seuraamus? Onko näin? Missä Raamatussa on näin? Meissä jokaisessa tai ainakin lähes jokaisessa on jotain epätäydellistä. "
Kyllä on.
Vammaisuus ja epämuodostumat ovat eräitä esimerkkejä siitä epätäydelisyydestä, joka on syntiinlankeemuksen seurausta.
Osalla se on ulkonaista.
Monilla "vammaisuutta ja epämuodostumia" on korvien välissä ja sydämessä.
Pieni pippeli on kaiken seurausta.🪱🥺
- Anonyymi00002
Mitä syntiä syntymätön on tehnyt?
- Anonyymi00003
Tässä se sanotaan:
1. Moos. 6:12 Niin Jumala näki, että maa oli turmeltunut; sillä kaikki liha oli turmellut vaelluksensa maan päällä.
Siis turmeltunut liha.- Anonyymi00004
Varmaan sianliha kun juutalaiset eivät sitä syö .
- Anonyymi00014
Veganismissa on mahdollisuutemme! Siitä se synnittömyys alkaa, kohta olemme pyhittyneitä uskossamme, kukin omassaan. Jokainen tulee uskollaan autuaaksi, se lukee raamatissakin.
- Anonyymi00006
Minulla on yksi uskovainen sukulainen. Häpeän häntä syvästi. Alkoholismikin on sairaus josta jotkut parantuvat. Uskonnollisuus on pahempi.
- Anonyymi00007
Miksi häpeät häntä?
Hän on kuitenkin moraalisesti arvostettavampi kuin sinä synteinesi? - Anonyymi00008
Raamattu sanoo että "Älä ole liian vanhurskas äläkä ole liian jumalaton, miksi tuhoaisit itsesi ennen aikaasi." Eli joskus on hyvä kulkea vain keskitietä ja jos esim. aikoo liittyä vaikka Jumalan kirkkoon, niin kannattaa ensin hankkia tieto kaikesta, mikä on totta, eikä antaa eksyttää itseään edes Jumalan kirkon opeilla, jotka voivat olla vääriä. Siis kannattaa toimia niin kuin Raamattu kehottaa että "pyrkikää ensin saamaan sana ja vasta sitten opettakaa/saarnatkaa".
- Anonyymi00016
Anonyymi00008 kirjoitti:
Raamattu sanoo että "Älä ole liian vanhurskas äläkä ole liian jumalaton, miksi tuhoaisit itsesi ennen aikaasi." Eli joskus on hyvä kulkea vain keskitietä ja jos esim. aikoo liittyä vaikka Jumalan kirkkoon, niin kannattaa ensin hankkia tieto kaikesta, mikä on totta, eikä antaa eksyttää itseään edes Jumalan kirkon opeilla, jotka voivat olla vääriä. Siis kannattaa toimia niin kuin Raamattu kehottaa että "pyrkikää ensin saamaan sana ja vasta sitten opettakaa/saarnatkaa".
" Jumalan kirkon opeilla "
Mikä oppikokonaisuus se on?
Löyvänkö kookklettamalla?
Selef " leuan kohotuksellisuus olos ilon " Urge
- Anonyymi00009
kuinkasselitetäänkun syntyy kakspäinen vasikka?niin??syntineen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi00019
Kaksipäinen vasikka, kuten kaksipäinen ihminenkin ja eri asteiset siamilaiset kaksoset ovat seurausta häiriöistä sikiön kehityksestä kohdussa.
- Anonyymi00010
uskot siis karmaan eli isien pahat teot rangaisaan lapsille?
- Anonyymi00011
epämuodosytumatovat siis isien muinaisten syntien johdannusta, suku maksaa suvun isän pahat teot, kuin vauva maksaa jo tietämättä mitään isi-pappa-hellunyailaisen tekemistä seksuaalirikoksistakaan, niin jälkikasvua rangaistaan..
- Anonyymi00022
Mistä syystä Trump on saanut vaivansa
- Anonyymi00023
Mistä syystä Trump on saanut vaivansa
- Anonyymi00027
Ja aina kolmanteen ja neljänteen polveen asti.
- Anonyymi00012
Tuolla Kastikaisen Henrikillä oli kyllä taustalla paljon seksuaalirikosia etenkin teinityttöjä kohtaan kain jolloin hän kääntyi Helluntailaisten puoleen josko he ja Jeesus antaisi syntini anteeksi.
- Anonyymi00013
Kuin terveenä pääsee taivaaseen? Entä lahkoyhteyteen?
- Anonyymi00015
Ei-helluntailainen kommentti:
Raamatun ensimmäisissä luvuissa kerrotaan, että Jumala kirosi maata, sen takia, että ihminen oli langennut syntiin. Ihminen oli maasta luotu. Alkuaineita. - Anonyymi00017
Meillä oli sellainen öaatupäällikkö joka aina haukkui ja sättti. Valitsin po.olle joka sanoi että jos ihminen(laatupääl) kokee olevansa täydellinen hänen on vaikea asettua tavallisen asemaan (minä).
- Anonyymi00024
Ei-helluntailainen kommentti:
Raamatussa on problematiikkaa, että tekopyhä hölmöläinen luulee itseään täydelliseksi, ja pitää pilkkanaan sen, joka on aralla tunnolla ja toimii paremmin.
Luukkaan evankeliumi:
18:9 Niin hän puhui vielä muutamille, jotka luottivat itseensä, luullen olevansa vanhurskaita, ja ylenkatsoivat muita, tämän vertauksen:
18:10 "Kaksi miestä meni ylös pyhäkköön rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani.
18:11 Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani.
18:12 Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.'
18:13 Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen'.
18:14 Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään."
18:15 Ja he toivat hänen tykönsä myös pieniä lapsia, että hän koskisi heihin; mutta sen nähdessään opetuslapset nuhtelivat tuojia.
18:16 Mutta Jeesus kutsui lapset tykönsä ja sanoi: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.
18:17 Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."
- Anonyymi00020
Jos on alfauros on vaikea hyväksyä vammaisia.
- Anonyymi00025
Sana IJeesus) syntyi Kasyapan ja Aditin poikana Vamana (Veeda-kirjallisuus). Vamana syntyi kääpiöksi.
- Anonyymi00026
Minulla on umpisuoli mutta se ei ole vielä tulehtunut saati puhjennut.
Olenko pakanana siis suojassa perisynniltä. - Anonyymi00028
Tämä on Petri Paavolan evankeliumia.
- Anonyymi00029
Ne ovat synnin lankeemuksen seuraus mutta ei sairastanut ole välttämättä tehny syntiä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1877242Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1253274Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1161942"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?511866Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p611847- 191799
Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am811776Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.61675Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171561- 691383