Löytyisikö miestä/ paria yka/ oulainen alueelta. Keski-ikäiselle pariskunnalle. Eka kerta ja kokeilunhalua?
Ryhmäseksiä yka/Oulainen
22
930
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pökkikää keskenänne kuppaset homeperseet
- Anonyymi00002
Seksikokeilu parin kanssa kyllä kiinnostaisi. Olen 57 vuotias, hoikkavartaloinen, 175 pitkä mies. Avoimin ajatuksin.
Kiinnostaisi päästä mukaan nauttimaan ja antamaan nautintoa.Profiilissa lisää.
- Anonyymi00006
Täh?
- Anonyymi00008
Löytyy
- Anonyymi00009
Oulussa olis kiinnostunut pari M 56 v N 55 v
- Anonyymi00010
Kiinostaa pari Oulusta. Ikänikikin samoilla luvuilla kanssanne. Kuinka teihin saa yhteyden? Säpo?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kiinostaa pari Oulusta. Ikänikikin samoilla luvuilla kanssanne. Kuinka teihin saa yhteyden? Säpo?
Siinäpä se onki että miten.tänne ei uskalla mitää laittaa
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Siinäpä se onki että miten.tänne ei uskalla mitää laittaa
Tee gmaili ja jos soopaa tulee, niin poista tili. Kuin livetapaaminen su-iltapv esim Cittari Kaakkuri kahvio klo 15? Yritän tunnistaa teidät...
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tee gmaili ja jos soopaa tulee, niin poista tili. Kuin livetapaaminen su-iltapv esim Cittari Kaakkuri kahvio klo 15? Yritän tunnistaa teidät...
Ei taida tuokaa olla turvallinen paikka.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei taida tuokaa olla turvallinen paikka.
Oon se. Odottelen.
- Anonyymi00013
Hah hah.tullaan jätkien kans nussiin teidän akkoja
- Anonyymi00024
Vai ihan jätkien kanssa. Etkö yksin pysty?
- Anonyymi00016
Tulen vaimon kanssa cittarin kahvioon.
Vaimolla vaaleat tiukat fargut ja valkoinen takki.
Minulla ruskeatakki.vaimolla silmälasit.
Miten tunnistan sinut- Anonyymi00020
Ok.olet oikeassa.hyvä kun sanoit.olen pahoillani.
- Anonyymi00021
Otan teihin kontaktia. Tunnistatte kyllä.
- Anonyymi00022
Eipä tullut paikalle cittariin mies jonka piti päästä minun ja vaimon kanssa peuhaamaan.tämmösiä paskan kirjottelijoita olette
- Anonyymi00023
Ai ei. Ei näkynyt vaaleanuttuista naista. Kaljumies mustatakkisen naisen kanssa kyllä siinä näytti istuvan. Koska uusiksi?
- Anonyymi00025
Ykan lähistöllä pari. M57 ja n44. Seuraa kimppa juttuihi? Mies, nainen tai pari...
- Anonyymi00026
moi. täällä 63v. M. kiinnostaisi naisen seura. ei miesten väistä
Hei. Kiinnostaisko teitä pareja 35v mies? Oon 175cm pitkä, keholta harteikas/roteva. Ruskeet lyhkäset hiukset ja viikset sekä lyhyt parta löytyy kans. Fiksu, kohtelias ja huumorintajuinen. Laittakaa ilmoitus tuonne suomi24 treffit sivulle niin saa helposti otettua yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san805973- 1242411
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri872213Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo252188Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en302148Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a671595- 931588
Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81311- 391305
Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys291289