Älä tee tätä

Anonyymi-ap

Kannattaa miettiä tarkkaan sillä minun avioliitto meni siihen

11

1259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kerro tarkemmin?

• Anonyymi00003

Jos liitto ei kestä kimppaseksiä niin liitto ei ole vakaa ja joutaa mennäkkin.

• Anonyymi00004

Liittosi on ollut epävakaa jo alussa jos ei kestä kimppaseksiä.
      Minä nautin kun vaimoa pannaan kimpassa.
      Onneksi vaimokin nauttii kun muutkin saa panna häntä.

• Anonyymi00007

Viimeksi eilen oli vaimolla vieras. Joillekin sopii tämä, mutta jos ei ole sinun juttu niin älä tee.

• Anonyymi00008

Samoin kävi, muttei kaduta. Hyväksi kouliintunut lutka lähti kiertoon.

• Anonyymi00015
        UUSI

Ehken paras naisen huomioija, eikä mikään suurin kulli.

• Anonyymi00009

Pelisäännöt pitää sopia reilusti ja molempien hyväksyttävä ei sovi tiukkapipoisille M 58

• Anonyymi00012

Miehen täytyy ottaa huomioon vaimon nautinto joka monasti parempaa vieraan naidessa. Itse osasin odottaa vaimo nauttii enemmän vieraan naidessa. Ekan vieraan naidessa jouduin kattoo onko toi mun vaimo, rimpuilu kiimainen suutelu vieraan kansa tulisempaa kuin kanssani. Ehkä pysäytti kun vieraan naidessa, vaimo hoki rakas olet ihana johon mies hoki myös rakastan sua.

• Anonyymi00010

Seksin täytyy kunnossa olla pari suhteessa, sekä normi arki ilman turhia huolia. Aloitimme harrastuksen aluksi kolmannella miehellä, siirrymme parinvaihtoon myöhemmin.
      Kaksi vuotta sitten lähdimme Himoksen tapahtumaan, yhdessä tuumin mentiin mökkiin jossa harrastettiin ryhmä seksiä. Mukaan pääsi kerralla kuusi paria, vaatteet jokainen riisui eri huoneeseen. Olohuoneen lattia oli vuorattu patjoilla, alussa vaihdettiin jokainen vieras puoliso. Tosi kaunista kun jokainen aluksi hyväilivät toisiaan, pikku hiljaa joku aloitti yhdynnän, hetkessä koko porukka huohotti ja äänteli nautinnosta. Jonka jälkeen alettiin vaihtaa pano kaveria, tuoksu mökissä hetkessä eritteinen joka lisäsi puhtia ja kiimaa. Pari 45v

• Anonyymi00011

Hitsi miten hieno suhde teillä. Oon kade ukm 58v

• Anonyymi00016
      UUSI

Meilä ainoa sääntö minkä sanoin oli että vaimon pitää nauttia kun pannaan häntä kimpassa.
      Jos vaimo ei nauttisi niin en haluaisi jatkaa koko kimppa touhua.
      Vaimo oli 22v kun ensikertaa sai vierasta ja sama mies on ollut vakkarina 6 vuotta melko ahkerasti vaimoa nussinut.
      Melko nopeasti sovittiin että kaveri saa käydä panemassa vaimoa vaikka en itse ole kotona.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      144
      3641
    2. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      72
      2206
    3. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      64
      1938
    4. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      97
      1911
    5. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      19
      1869
    6. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      9
      1714
    7. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      17
      1581
    8. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      79
      1564
    9. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      11
      1370
    10. Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!

Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu
      Lieksa
      125
      1353
    Aihe