Valehtelu on venäläistä normikulttuuria. Vääristely ja pahan kieltäminen tarvittaessa. Mitään todisteita ei ole näytetty. Toisaalta olemme nähneet kymmeniä vääristelyjä mistä venäläiset ovat jäneet housut kintuissa kiinni. Ja sama jatkuu kokoajan.
Putin valenteli suoraan Trumpille?
20
174
Vastaukset
Älä usko mitään, ennen kuin Venäjä sen kiistää.
- Anonyymi00001
Valehteli väärälle tyypille.
Putler sai nyt viimeisen varoituksen.
Voi käydä kuten Madurolle kävi😀.- Anonyymi00016
Maduro itse halusi näin, hän sanoi että milloin tahansa missä tahansa.
- Anonyymi00002
Mitä Putin on pystynyt valehtelemaan? USA:n tiedustelu tietää Venäjästä kaiken. Aivan kaiken. Se tietää Putinista aivan kaiken.
Ei siinä, mitä tapahtuu, ole kysymys hyvän ja pahan taistelusta eikä Talvisodan oikeudenmukaisesta hyvityksestä.
Suomen vuoro tulee aikanaan. Vääjäämättä.Trumpushka Venäjän kätyrinä on valinnut myös USA:n tiedustelupalveluihin ja sotilasvoimien johtoon omat idioottinsa, jotka valehtelevat Venäjän puolesta.
- Anonyymi00005
Mitä vihaa tuossa oli? Vantaan Hakunila on Mogadishu ja New York on Uusi Jerusalem.
Jos et minua usko, niin kuuntele maallistunutta juutalaista
https://www.youtube.com/watch?v=_ZOd34TvLQg - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mitä vihaa tuossa oli? Vantaan Hakunila on Mogadishu ja New York on Uusi Jerusalem.
Jos et minua usko, niin kuuntele maallistunutta juutalaista
https://www.youtube.com/watch?v=_ZOd34TvLQgKas, Moloch poisti kommenttinsa, jossa väitti kirjoitustani juutalaisvihaksi.
- Anonyymi00009
Vain idiootti käy kauppaa venakkojen kanssa siitä tulee vain sanomista millään tasolla.
Neoneukkula romahdukseen partaalla kuten Neukkula ennen tuhoaan 😀. Anonyymi00008 kirjoitti:
Kas, Moloch poisti kommenttinsa, jossa väitti kirjoitustani juutalaisvihaksi.
Millainen idiootti sinä olet, kun luulet minun poistattavan omia kommenttejani?
- Anonyymi00013
moloch_horridus kirjoitti:
Millainen idiootti sinä olet, kun luulet minun poistattavan omia kommenttejani?
No jos et kerran itse poistanut, niin sitten olen sellainen idiootti, joka luuli niin.
Tyydyttikö selitys? Anonyymi00013 kirjoitti:
No jos et kerran itse poistanut, niin sitten olen sellainen idiootti, joka luuli niin.
Tyydyttikö selitys?Erinomainen selitys.
- Anonyymi00004
Venäjän lukuria: "Politiikan tutkija Jevgeni Minchenko arveli NEWS.ru:n haastattelussa, että Venäjän presidentti Vladimir Putinin asuntoon hyökänneet Ukrainan asevoimien droonit on voitu laukaista Suomesta tai Baltian maista".
- Anonyymi00006
Miksi Venäjä kaivaa niin innolla omaa hautaansa?
- Anonyymi00007
Eli mitään rajoja valehtelulle eu aseteta. Kaikki käy.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miksi Venäjä kaivaa niin innolla omaa hautaansa?
Putlerilla kiire sinne itsellään.
Oma aikansa lopussa fyysisesti jo vainaa.
Kroppa mätänee. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Putlerilla kiire sinne itsellään.
Oma aikansa lopussa fyysisesti jo vainaa.
Kroppa mätänee.Liekkö neurosyfiliskin kuten Leninillä?
- Anonyymi00014
Tavoitteensa oli elää 150 vuotiaaksi.
Tavoitteena oli elää ikuisesti. Xi laittoi hieman jäitä hattuun kertomalla, että tulevaisuudessa ihmiset voisivat elää jopa 150-vuotiaiksi.
- Anonyymi00021
Kreml on valhe.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796135Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695930Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121231
- 1851077
- 59887