Oispa hienoa! Ei tarttisi tautisena lähteä kauppaan eikä vaivaamaan ketään ulkopuolisia. Käyttäisin. Taitaa mennä pitkä tovi tähän. Ruokarobotti on niin toimiva varma juttu. Onhan noita youtube kömmähdyksiä mutta etkö ikinä ole kauppareissulla tehnyt itse mitään vipaa tai saanut kolhua autoon kaupan pihassa.
Ruokarobotti s markettiin odotus
10
532
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eikö alajärvellä ole kaupoissa ostosten kotiinkuljetusta? Jopa Vipelissä on, ja Kauhavalla.
- Anonyymi00002
Robotti on parempi.. Pääsee joka tönöön kaikenlaisia kinttupolkuja pitkin. Ei haittaa vaikka tiellä aurasmatonta lunta metri, ropotti selviää siitäkin.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Robotti on parempi.. Pääsee joka tönöön kaikenlaisia kinttupolkuja pitkin. Ei haittaa vaikka tiellä aurasmatonta lunta metri, ropotti selviää siitäkin.
Joo senkun näkis :D ei taida olla kokemusta noista roboteista sulla?
- Anonyymi00003
Ota keräyspalvelu tai peräti kotiinkuljetus, eikö tuo nyt oo sama tuoko robotti vai kuljetuspalvelu tavarat?
- Anonyymi00005
Ruokakassin tuo yleensä uhkea pimu, luonnolisesti siinä vedetään samalla pikaiset varvit paljaalla 🤠
- Anonyymi00006
Ruokarobotit ei selviä hengisssä S-marketin pihan läpi.
- Anonyymi00007
Mitäs tänne siitä kirjotat? pistä toive s-markettiin jos kerta mieles teköö
- Anonyymi00008
Ruokaako ne ruokarobotit valmistavat? Kaupan kuljetusrobotit sen sijaan voivat kuljettaa muutakin tavaraa, kuin pelkästään ruokaa.
- Anonyymi00009
Voisivat tuoda alkoholia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243