USA on Suomen tärkein liittolainen eikä pelkästään NATOn isäntä.
NATOn rahoituksen USA on siirtänyt maksaville rengeilleen mutta samalla USA pitää itsellään NATOn sotilaallisen ja poliittisen johdon. USAlle Nato on maksava apuri joita USA tarvitsee. Me olemme viime tingassa kerenneet NATOn rahoittajaksi ja jäseneksi. NATOn jäsenyys maksaa meille vain reilut 6000 miljoonaa euroa vuodessa. Hyvä Suomi ja USA. Erityinen kunniamaininta Marinille, Salelle ja nykyisille poliittisille johtajillemme.
Meillä on nyt sellainen arvoyhteisö ettei paremmasta väliä.
Viime yönä USA aloitti Venezuelan öljyn ja mineraalien varastamisen. Suomi tukee USA ja koko arvoyhteisömme on mukana osoittamassa tukeansa.
Suomen tärkein liittolainen
4
60
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niinhän se on. Jos Suomi olisi Kiinan kokoinen ja samoin varustautunut, niin voisimme pyyhkiä USA:lla pers....
- Anonyymi00002
Kunnia kuuluu kyllä Sanna Marinille, Sauli oli vallassa liian pitkään, köpöttely ja höpöttely-vaiheeseen saakka Sanna vei miestä, niin jotta instat pöllysi. Suomi pääsi turvaan ja perinteinen asema kasvoi ruotsin turvaajasta koko euroopan linnakkeeksi. Harmi eivät maksa siitä mitään, mutta kyllä varuskuntamaassa syödäkseen saa. Itse olisi tyytynyt vanhaa diiliin isäntämaa sopimus oli hyvä, vain media ei tuota tajunnnut Hs konserni luuli jotta meillä on Usan vaaleihin äänioikeus, vaikka ihan päinvastoin asia piti olla. Turva kuitenkin on, sotakorvauksia päästää maksamaan ainakin toistaiseksi ilman sotaa, Ukrainan veljeskansa tarvitsee jokaisen suomalaisen panokset ja rahatkin jälleenrakennus tulee olemaan meille mittavin ponnistus never;-D
- Anonyymi00003
https://www.hs.fi/feature/art-2000002631822.html
Voittajan oikeus- Anonyymi00004
Kolmijako-oppiin perustava oikeusvaltio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1214600Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv692662Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801695Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91176- 66892
- 46886
- 21863
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122849Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N67817Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789