Pehmoisia... unia.......

jokaiselle... mukavia unikuvia:)))))))nati nati....

15

644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perskuti

BBrunetti heittäytyä joogaamaan koko selällä?

• meinata... niin sori.. löysin vanhan jutun enkä valitettavasti ollu sitä lukenut... anteeks...

• muistat enää moisia vanhoja.....

• niin seuraavan kerran laitan sulle kaulapannan ja hihnan.... pysyt ainakin hetken paikallas.... niin etkä hmmm katoa silleen salaperäisesti...:)))

• perskuti
        BBrunetti kirjoitti:

muistat enää moisia vanhoja.....

Jos se oli negatiivinen niin unohda,...jollei niin kerro.
        Olen sen verran heikko ilmaisemaan asiaani kirjoitettuna, väärinkäsityksen mahdollisuuksia tulee väkisinkin...?
        Valinta on lukijan kuinka hän ymmärtää, tai tahtoo ymmärtää,...kirjoittaja ei voi aavistaa lukijan "fiilistä".

• perskuti kirjoitti:

Olen sen verran heikko ilmaisemaan asiaani kirjoitettuna, väärinkäsityksen mahdollisuuksia tulee väkisinkin...?
        Valinta on lukijan kuinka hän ymmärtää, tai tahtoo ymmärtää,...kirjoittaja ei voi aavistaa lukijan "fiilistä".

mun lomasta kyselit... käy katsoo.... tais olla 12 ja rakkaat kanssasiskot tai jotain sinne päin... mä en ollu sun vastausta lukennu...

• perskuti kirjoitti:

minkätakia menin noin kauas.... kuhan huvikseen... ja mä kans huono ilmaisemaan itseäni näin....

• perskuti
        BBrunetti kirjoitti:

niin seuraavan kerran laitan sulle kaulapannan ja hihnan.... pysyt ainakin hetken paikallas.... niin etkä hmmm katoa silleen salaperäisesti...:)))

Tosiaankin,..minulla ei ole tarvetta kadota, vaan käyn huuhaalla välillä vilkaisemassa kun koneella olen,..pää-asiassa muussa tarkoituksessa
        olen koneella.
        Joskus tulee soitto skypelle, niin en pysty saman-aikaisesti kirjoittelemaan huuhaalle,...olen pahoillani!

• perskuti kirjoitti:

Tosiaankin,..minulla ei ole tarvetta kadota, vaan käyn huuhaalla välillä vilkaisemassa kun koneella olen,..pää-asiassa muussa tarkoituksessa
        olen koneella.
        Joskus tulee soitto skypelle, niin en pysty saman-aikaisesti kirjoittelemaan huuhaalle,...olen pahoillani!

löytyikö se ihan vanha juttu.... ja mulle nää koneet ihan hepreaa.... hyvä jos tätä osaan käyttää......:)))

• perskuti
        BBrunetti kirjoitti:

löytyikö se ihan vanha juttu.... ja mulle nää koneet ihan hepreaa.... hyvä jos tätä osaan käyttää......:)))

Tuleeko minun todella kaivaa esiin joskus kirjoittamani asia?...en tule sitä tekemään! Sanottu mikä sanottu,...pidät siintä tai et!

Oteetaas molemmat vähän keski-kesäisempi ote koko huuhaalla, ja hymyillään:=))

• Brune ejk
        perskuti kirjoitti:

Tuleeko minun todella kaivaa esiin joskus kirjoittamani asia?...en tule sitä tekemään! Sanottu mikä sanottu,...pidät siintä tai et!

Oteetaas molemmat vähän keski-kesäisempi ote koko huuhaalla, ja hymyillään:=))

tarvi ei... ja sitä paitsi yleensä hymyilen... paitsi tänään ku näppäimistö jumii mulle:)))

• perskuti
        Brune ejk kirjoitti:

tarvi ei... ja sitä paitsi yleensä hymyilen... paitsi tänään ku näppäimistö jumii mulle:)))

Kaada sokeroitua mehua päälle ja huomenna... anna auringon rusketta se,...johan hyvä tulee,...ei enää jumittele vaan on todella jumissa:DD

Ajattele "saat" ihkauuden näppiksen:=))

• brune ejk
        perskuti kirjoitti:

Kaada sokeroitua mehua päälle ja huomenna... anna auringon rusketta se,...johan hyvä tulee,...ei enää jumittele vaan on todella jumissa:DD

Ajattele "saat" ihkauuden näppiksen:=))

taidan tehdä.... :))tai jos itseäni lisää paahdan...
        nyt tuli unimasa..... nuku hyvin nähden ihania unia.....
        mulla toi teräsmies tulee käymään.... unissa...;)))

• perskuti
        brune ejk kirjoitti:

taidan tehdä.... :))tai jos itseäni lisää paahdan...
        nyt tuli unimasa..... nuku hyvin nähden ihania unia.....
        mulla toi teräsmies tulee käymään.... unissa...;)))

Brune,... hyvää yötä.
        Katso unessa,... ettei teräsmiehellä ole paidanhelma ruosteessa:=)

• innokas-30

kiitti samoin

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      456
      2294
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      66
      1373
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1320
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      137
      1218
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      94
      1208
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      104
      1073
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      133
      964
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      900
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      831
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      780
    Aihe