Aina joskus ihmettelen mitä ihmiset minusta ajattelevat. Olin neitsyt noin 34- vuotiaaksi ja silloinkin, ei se seksi... Ajattelevatko ihmiset, että olen ollut hyvinkin kokenut nuoresta alkaen? Vai tietävätkö, että olen ollut neitsyt vielä kauan aikuisenakin? Yks tyyppi miltei raiskasi minut kun olin 31. Se olikin myös ensimmäinen pettingkokemukseni. Ja mitä ihmiset yrittävät kaivaa esiin? Jotain muuta? Ja kun mitään muuta ei ole ollut. Joskus mietin todella mitä ihmiset ajattelevat...
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Hanki lobotomia
- Anonyymi00002
Hanki sinä elämä vitun trollihiiri!
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Hanki sinä elämä vitun trollihiiri!
Oohh vitun rotta kilahti
- Anonyymi00004
Itse olen aloittajaa vanhempi mies. Vaikka en ole ihmisenä mikään erikoinen, niin olen saanut aikanani jo 20v iässä omaikäiseltä naiselta aloitteen. Ihmetyttää vain mikä nykyaikana on syy ettei muka seksi kiinnosta tai kukaan ei ole muka kiinnostunut. Toinen oma kokemus oli se, kun 26v iässä varattu 22v nainen halusi tavata ihan seksin takia. Eihän näitä juttuja äärettömiä määriä kellään oikeasti ole. Joskus itse olen miettinyt mikä saa naisen kuumaksi, ja minulla on joku teoria. Mutta, kun minä kuumenen johonkin naiseen, niin se vuorovaikutus ei toimi. Nyt kun ikää on vähän kertynyt, niin asioita miettii vähän eri tapaa.
Onko jokin syy mikset voi ottaa seksipartneria?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 851275
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä30934Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk19795- 46629
Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13607Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13600Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja181582Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita123570- 28498
On ollut syyllinen olo viime päivinä
Olen niin täpöllä ollut sinussa kiinni tunteiden tasolla. Unet ja kaikki. Nainen, toisaalta tuntuu pahalta, mutta kun si23470