Tietävätkö he vai eivät?

Anonyymi-ap

Aina joskus ihmettelen mitä ihmiset minusta ajattelevat. Olin neitsyt noin 34- vuotiaaksi ja silloinkin, ei se seksi... Ajattelevatko ihmiset, että olen ollut hyvinkin kokenut nuoresta alkaen? Vai tietävätkö, että olen ollut neitsyt vielä kauan aikuisenakin? Yks tyyppi miltei raiskasi minut kun olin 31. Se olikin myös ensimmäinen pettingkokemukseni. Ja mitä ihmiset yrittävät kaivaa esiin? Jotain muuta? Ja kun mitään muuta ei ole ollut. Joskus mietin todella mitä ihmiset ajattelevat...

6

739

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hanki lobotomia

• Anonyymi00002

Hanki sinä elämä vitun trollihiiri!

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Hanki sinä elämä vitun trollihiiri!

Oohh vitun rotta kilahti

• Anonyymi00004

Itse olen aloittajaa vanhempi mies. Vaikka en ole ihmisenä mikään erikoinen, niin olen saanut aikanani jo 20v iässä omaikäiseltä naiselta aloitteen. Ihmetyttää vain mikä nykyaikana on syy ettei muka seksi kiinnosta tai kukaan ei ole muka kiinnostunut. Toinen oma kokemus oli se, kun 26v iässä varattu 22v nainen halusi tavata ihan seksin takia. Eihän näitä juttuja äärettömiä määriä kellään oikeasti ole. Joskus itse olen miettinyt mikä saa naisen kuumaksi, ja minulla on joku teoria. Mutta, kun minä kuumenen johonkin naiseen, niin se vuorovaikutus ei toimi. Nyt kun ikää on vähän kertynyt, niin asioita miettii vähän eri tapaa.

• Onko jokin syy mikset voi ottaa seksipartneria?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      392
      976
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      250
      799
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      716
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      73
      709
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      71
      671
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      645
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      630
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      601
    Aihe