ovatko länsimaatkin ajautumassa totalitarismiin, poliisi- ja urkkijavaltioiksi?
tälläkään palstalla ei saisi vapaasti analysoida terrorismin syitä ja USA:n ulkopolitiikkaa, vaan pitäisi hokea islam paha paha, Saddam paha paha, Venäjä paha paha. eli pitäisi olla ajattelematta itse.
totalitarismi
4
204
Vastaukset 4
- kun et ymmärrä
edes mitä kysyt lapsiparka.
Meille nimenomaan toitotetaan noista maista päinvastoin ja sitä protestoimme-omilla aivoillamme.
Opettelehan ajattelemaan ensin- sitten se loppukin sujuu. - dx2002
muuten otit englanninkielisen nimimerkin, mikset P(aska)-Korean kielistä tai venäjänkielistä?
Ja Saddam oli sitten mielestäsi jotain muuta kuin paha? No eihän parimiloonaa Saddamin lähi-idässa tappamaa sinulle mitään merkitse eikä sadatmiljoonat kommunismin uhrit kunhan vaan saa toteuttaa patologista USA vihaa.
Miksi muuten kirjoittelet keskellä yötä, no varmaan siksi kun tuli vedettyä ylipitkät päikkärit ja unelmoitua P(aska)-Korean suuresta johtajasta.Vastustan Bushia ja jenkkien imperialismia, mutta en silti hyväksy näitä arabiterroristien tekemiä terroritekoja viattomia ihmisiä vastaan. Sen vuoksi turvatoimet on kiristettävä ympäri Eurooppaa erittäin tiukaksi ja poliisin valtuuksia on myös lisättävä. Tästä ei tule olemaan tavallisille kansalaisille mitään haittaa, vaan se on haittana ainoastaan näille terroristeille ja heidän suojelijoilleen.
En ymmärrä ollenkaan näitä ihmisiä joilta löytyy jonkinlaisia sympatioita näille terroristeille, sillä jenkkien politiikka ei silti oikeuta tappamaan viattomia ihmisiä. Saddam oli täysi diktaattori joka ansaitsi lähteä virastaan, ja kuolemantuomio olisi pienin mahdollinen rangaistus jonka Saddam voisi saada teoistaan.- daydream
otin siksi englanninkielisen nikin, koska osaan kyseistä kieltä eikä minulla ole mitään angloamerikkalaista kulttuuria vastaan kunhan eivät ala sitä väkisin tuputtamaan ja määräilemään esim. meidän teevee-tarjonnastamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091320
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129674- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32458- 34457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453- 49447
- 51445
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e85441- 5438
- 52403
- 42400