Auta naapuri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dr.Swan

Olen täällä hotelli Salpauksessa ja en pääse kotiin!Ei ole avainta ja kännykkäni varastettiin!Mitä ihmettä teen nyt???

P.s Söin kyllä aivan loistavan seisovan aamiaisen....vaikkei se kyllä seisonut....

AUTA!!!!

20

595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hotellissa..... ja älä vaan sano että miehen karkoitin on kans siel...... :))))) hitto ku sähläät ilman mua.... sinä se lastenvahtia tarviit enkä mä.......:)))))

• Dr.Swan

No onhan tuo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Help!!!!!Miten pääsen kotiin?????????

• Dr.Swan
        Dr.Swan kirjoitti:

No onhan tuo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Help!!!!!Miten pääsen kotiin?????????

Nyt on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin huono olo!!!!!!Menen nukkumaan vielä vähäksi aikaa BB.....Helvetin kova morkkis päälllä ja nyt ei tohtori enää hymyile yhtään!

• Dr.Swan
        Dr.Swan kirjoitti:

Nyt on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin huono olo!!!!!!Menen nukkumaan vielä vähäksi aikaa BB.....Helvetin kova morkkis päälllä ja nyt ei tohtori enää hymyile yhtään!

Tiedätkö että tekisi melkein mieli vääntää itkut kehiin.................

• Dr.Swan kirjoitti:

nukut vähän aikaa.... ja tuut sit meille vaikka.... ja mä haluun tietää kaikki mitä tapahtu..... :)))) likaisetkin yksityiskohdat..... :))))))

• Dr.Swan kirjoitti:

Tiedätkö että tekisi melkein mieli vääntää itkut kehiin.................

mä vastasin.... käyn kaupassa ja ostan jotain hyvää... jookos....:)))

• Dr.Swan
        BBrunetti kirjoitti:

nukut vähän aikaa.... ja tuut sit meille vaikka.... ja mä haluun tietää kaikki mitä tapahtu..... :)))) likaisetkin yksityiskohdat..... :))))))

Ei ole mitään likaisia yksityiskohtia!Kulta ....voitko soittaa Volotiselle että nyt on pakko hakea meitsi pois täältä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Dr.Swan kirjoitti:

Ei ole mitään likaisia yksityiskohtia!Kulta ....voitko soittaa Volotiselle että nyt on pakko hakea meitsi pois täältä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mitään.... edes karkottimen kohdalta.... jep soitan tai laitan viestin....:)))

• Dr.Swan
        BBrunetti kirjoitti:

mitään.... edes karkottimen kohdalta.... jep soitan tai laitan viestin....:)))

Tulen joskus tunnin kuluttua TEILLE!!!

• Dr.Swan kirjoitti:

Tulen joskus tunnin kuluttua TEILLE!!!

parahin naapuri.....!!!!!! :)))))

• rahtari1

älä hätäile mä tuun hakee sut tol mun rahtipelillä ota vaan ihan rauhallisesti

• Dr.Swan

Tule pian!Nyt ei ole aikaa tuhlattavana!Luojan KIITOS täällä oli tietokon joten olen "ikäänkuin" kotonani.....

• rahtari1
        Dr.Swan kirjoitti:

Tule pian!Nyt ei ole aikaa tuhlattavana!Luojan KIITOS täällä oli tietokon joten olen "ikäänkuin" kotonani.....

hetki menee viel tovi mut ota sil aikaa viis pamia jos ne rauhottas sinähän sen tiedät

• Dr.Swan
        rahtari1 kirjoitti:

hetki menee viel tovi mut ota sil aikaa viis pamia jos ne rauhottas sinähän sen tiedät

...miten niin TIEDÄN???
        Älä nyt ala sekottamaan päätäni vielä lisää....

• Dr.Swan
        rahtari1 kirjoitti:

Ja "Karkotinkin" on visusti huoneessaan..hmmmmmmmmmm.............tohtori täti voisi siis ihan hyvin tehdä vaikkapa temput hississä.............on muuten niin houkutteleva ajatus että taidampa kokeilla kun ollaan vielä kännin puolellakin .................

• Dr.Swan

Nukkumaan tonne saakelin huoneeseen....Muuten BB,kävin yöllä sun oven takana ja mulla oli sulle hesen ateria...:( Ovi ei auennut vaan ...ei sitten millään....

• mulle ihan oma ateria.... sä kyl varmaan sen jo söit.... no söit.... tiedän sen... mees punkkaan siitä.... mesoomasta... ei vaan.....:))))

• Dr.Swan
        BBrunetti kirjoitti:

mulle ihan oma ateria.... sä kyl varmaan sen jo söit.... no söit.... tiedän sen... mees punkkaan siitä.... mesoomasta... ei vaan.....:))))

ranskalaiset tuol huoneessa...on kyllä vähän ehkä jäähtyneet.....apua mene nyt sitten kun käsket............................................................................................................................apuaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!On huono olooooooooooooo!!!

• Dr.Swan kirjoitti:

ranskalaiset tuol huoneessa...on kyllä vähän ehkä jäähtyneet.....apua mene nyt sitten kun käsket............................................................................................................................apuaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!On huono olooooooooooooo!!!

kylmää en huoli mut kuumaa kyl....
        tuo mulle sellain nuori miehen alku.... ois käyttöä nääs.... ja pitää olla komee.... heh... tasotitko....

• poromies

osta mopo!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      17
      2274
    2. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      222
      1899
    3. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      207
      1762
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1441
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      48
      1326
    6. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      54
      1159
    7. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      176
      1132
    8. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      89
      1041
    9. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      947
    10. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      14
      891
    Aihe