Koira tai kissa ei ole koskaan sanonut mitään pahaa eikä se juorua tai tee ohareita kuten minulle on usein "ystävät" tehnyt.
Nykään ei ole ainuttakaan ihmisystävää eikä se enää haittaa koska on koira ja kaksi kissaa. Kun edellinen koirani kuoli kypsässä 15,5 vuoden iässä niin itkin surin pari kuukautta. Kun joku sukulainen kuolee niin en päätäni sellaisella vaivaa. Sinne meni, niitähän riittää. Valitettavasti.
Pidän eläimistä enemmän kuin ihmisistä
5
188
Vastaukset
- Anonyymi00003
Autistipiirteiset ihmiset pitävät enemmän eläimistä kuin ihmisistä. En tiedä, mutta johtuuko siitä, että heidän on vaikeampi ymmärtää ihmisiä kuin eläimiä!
- Anonyymi00004
Ei ole sellaista onneksi.
Mutta entäs jos koirat puree ja kissat raapii?
No tohon sukukaisten kuolemaan. Niin näin läheltä katsomaan joutuneena. Niin ei se kuolema oo paha asia. Loppujen lopuksi aika armollinen.- Anonyymi00006
"Mitä enemmän/paremmin tunnen ihmisiä, sitä enemmän pidän eläimistä."
- Anonyymi00007
Eipä pettyneen tarvitse olla autisti,vaan ihminen oppii kaikesta kokemastaan kävelemään hiljaa,eli ajattelemaan ja huomaa eläin ei petä jätä tai kavalla ihmistä,kuten ihminen ihmiselle tekee. Toivon että ymmärrätte sanan kavallus koko merkityksen. Iloa sinulle joka kotieläimiä omistat. Niiden luottamus ja rakkaus säilyy aina loppuun asti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1026651KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696221Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603093Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112574Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082225- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341365Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237