Miten on?
Tekeekö persu maanpetoksen?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a4d3cfb4-9da2-47d5-bc4a-c252a43e6f8a
Tekeekö persu maanpetoksen?
21
182
Vastaukset
- Anonyymi00001
Samanlainen antipersu kuin sinäkin ap.
- Anonyymi00002
Persuista tippuu näitä "antipersuja " kuin täitä lattialle, samat mielipiteet silti mutta
kun ulkoinen paine pakottaa luopumaan puolueen edun vuoksi, on se vain kestettävä.- Anonyymi00005
Antipersuja kuten sinä persuja vainoava antipersu.
- Anonyymi00003
Eipä tartte persua paljon raakata kun alta paljastuu maanpetturi. Johan täälläkin persut kohkaa ettei tikkua ristiin laita suomen hyväksi.
- Anonyymi00004
Mistähän löytyisi s24 palsta minkä viestiliikennettä sinä Soinia palvova persupakkomielteinen Kremlin trolli et olisi tappanut persuvainollasi? Päiväkausia olet taas ylhäisessä yksinäisyydessäsi omien sivupersooniesi kanssa tapellut hyökäten sillä samalla sekunnilla ihmisten kimppuun jotka erehtyy sinun yksinpuheluja häiritsemään.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mistähän löytyisi s24 palsta minkä viestiliikennettä sinä Soinia palvova persupakkomielteinen Kremlin trolli et olisi tappanut persuvainollasi? Päiväkausia olet taas ylhäisessä yksinäisyydessäsi omien sivupersooniesi kanssa tapellut hyökäten sillä samalla sekunnilla ihmisten kimppuun jotka erehtyy sinun yksinpuheluja häiritsemään.
Pata kattilaa soimaa,vai mitä herra möly? Miltä tuntuu omata ennätys banneista,kopsari?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Pata kattilaa soimaa,vai mitä herra möly? Miltä tuntuu omata ennätys banneista,kopsari?
Tee historiaa vttuileva lu0tsi ja vastaa sinulle esitettyyn kysymykseen sen sijaan että tavoillesi uskollisena hyökkäät kysymyksen esittäjän kimppuun.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kiitos kysymästä th ihan hyvältä tuntuu jakelemasi bannit aivan kuten myös sensuurisi kun otat jauhot suuhun fiksuimmiltasi.
Onko Mustafa jo astunut sisaresi?
😊 😊 😊 😊 😊- Anonyymi00010
Tarkoitatko poikaystävääsi?
- Anonyymi00012
Kai Pasillakin on afrikkalainen vaimo kuten Sebullakin on?
- Anonyymi00007
sinun pitää odottaa sotaan asti ! vai ajattelitko että kuolen hurri pressan käskystä🤣
- Anonyymi00011
yksi ja sama väittely omien sivupersoonien kanssa jokaisessa viestiketjussa poikkeuksetta 18-22 tuntia 365 vrk vuodessa ja muiden viestit poistoon jotka herran yksinpuheluja häiritsee.🥱🥱
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
yksi ja sama väittely omien sivupersoonien kanssa jokaisessa viestiketjussa poikkeuksetta 18-22 tuntia 365 vrk vuodessa ja muiden viestit poistoon jotka herran yksinpuheluja häiritsee.🥱🥱
Puhutaanko hetki, kuinka väitit Soinin keksineen soten? Oliko tuolloin jäänyt "otti" päälle?
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
uskovainen vai ruutipetteri ? luuletko että olen joku vajakki ?
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Puhutaanko hetki, kuinka väitit Soinin keksineen soten? Oliko tuolloin jäänyt "otti" päälle?
Anonyymi00014
2026-01-05 17:04:04
UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Lue lisää
Heti kun sinä foliohattu todistat viestini kopiolla missä minä esitän väittämän minkä sinä vttuileva luotsi aina uudestaan ja uudestaan väität minun esittäneen. Mitä et tule koskaan löytämään koska väittämäsi on paksua paskapuhetta eli valhetta. Koska minä en ole koskaan väittänyt että Soinilla olisi mitään tekemistä soteuudistuksen kanssa. - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
uskovainen vai ruutipetteri ? luuletko että olen joku vajakki ?
Et sinä vttuileva naurettavan sensuuriherkkä Iuotsi jätä koskaan epäselväksi ettei sinulla nouse hissi ylös asti.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Anonyymi00014
2026-01-05 17:04:04
UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Lue lisää
Heti kun sinä foliohattu todistat viestini kopiolla missä minä esitän väittämän minkä sinä vttuileva luotsi aina uudestaan ja uudestaan väität minun esittäneen. Mitä et tule koskaan löytämään koska väittämäsi on paksua paskapuhetta eli valhetta. Koska minä en ole koskaan väittänyt että Soinilla olisi mitään tekemistä soteuudistuksen kanssa.Sinä väitit Soinin keksineen soten ja kutsuit Soinia isä-Timoksi.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sinä väitit Soinin keksineen soten ja kutsuit Soinia isä-Timoksi.
Maski päähän antipersu. Se yksinkertainen
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sinä väitit Soinin keksineen soten ja kutsuit Soinia isä-Timoksi.
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladuilla.
- Anonyymi00022
On tuolla mölyllä homma kun tappelee tekoälyä vastaan.
Kumpikohan voittaa? Mites Don Quiotella kävi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695850Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443952Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1171393- 121221
- 1821052
- 59877