Viestiseuraa

Anonyymi-ap

Oon 55v gaymies, ja olisi kiva viestitellä jotain kivaa ja kiihottavaa vanhemman, yli 60v miehen kanssa. Itse nautin alastomuudesta,. Kiva jutella vaikka alastomuudesta, ja esim. nuoruuden seksikokemuksista. Nuorena tytöistäkin kokemuksia. [email protected]

15

420

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött

• Anonyymi00002

Kivaahan se voisi olla.En ole harrastanut vaan sellasta kuten en myöskään miesten välisiä kanssakäymisiä.Kiinnostusta on vain ruvennut löytymään.Olen 64v 170 80 vaakia eronnut mies

• Anonyymi00003

Laita sähköpostia vaan, osoite on aloituksessa.

• Anonyymi00004

Voisitko viestiä mulle suoraan. Mä 58v sinkku vähän kokenut mies. Txt 044 9322930

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Voisitko viestiä mulle suoraan. Mä 58v sinkku vähän kokenut mies. Txt 044 9322930

Missä olet? T. Bi ukm 66v

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Olen varsinais suomesta. Laita viestii numeroon kun se siinä on.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Jaa mitä olet "vähän" kokenut kerro se nyt ensin?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Jaa mitä olet "vähän" kokenut kerro se nyt ensin?

Oon vähä kokenut eli siis runkannu ja imeny toista miestä. Kerron lisää kun viestit suoraan mun numpaaan ja kuvan saat mun pyllystä

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Oon vähä kokenut eli siis runkannu ja imeny toista miestä. Kerron lisää kun viestit suoraan mun numpaaan ja kuvan saat mun pyllystä

Olen aiva kokematoin että asia varmaan jännittää.En miesten välistä millään tavoin ole harrastanut.Olisi ehkä bi meiningillä kiva aloittaa kokeilu.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Satakunnasta olen. Ensi kertalainen asialla .Ehkä bi meiningillä olisi kiva aloittaa.

• Anonyymi00015

Kerroit taas kaiken olennaisen itsestäsi. Miksi et ole jo työntänyt.

• Anonyymi00005

Aloituksessa on email, ei puh, tai txt

• Anonyymi00012

Olin hetkisen poissa ja tänään palauduin tänne.

• Anonyymi00016

Jaahaas sua vaan paska se jaksaa kiinnostaa. Eikö mitään muuta sun pikkuaivoihis mahdu.

• Anonyymi00017

Buaahaa spede ja paska siinäpä pari buaahaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      238
      3629
    2. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      57
      3333
    3. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      89
      2807
    4. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      48
      2636
    5. Työvoimatoimisto

Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve
      Työttömyys
      107
      2344
    6. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      35
      2022
    7. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      101
      2001
    8. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      42
      1865
    9. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      104
      1787
    10. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      69
      1113
    Aihe