Onko se hyvä ja onko siinä liikaa juonipaljastuksia leffasta?
Siinä on Vesa-Matti Loiri.
Kullervo-elokuvaa ennen voisi katsoa "rauta-aika" sarjan vuodelta 1982?
9
471
Vastaukset
Mä voisin lähtee kimppaan,
katselemaan Rauta-aikaa.
Tuolt Areenasta löytyy sarjana, 4 eripituista jaksoa. https://areena.yle.fi/1-50084151
Sitte lisäksi infoa: https://yle.fi/a/20-92647Olen aloittanut Rauta-ajan katselun - eilen katsoin sen ekan jakson.
Se kertoi lähinnä Väinöstä.
Tosin alkoi kuumottavasti Ilmari-sepän takomisesta. Kultanainen tuli tehtyä.
Toista jaksoa kerkisin vähän aloitella, tänään jatkan, Lemminki ilmestyi.
Minulle tosi vaikeeta katseltavaa, en tiedä sitten miten muut suhtautuu. Vaikeeta, eriskummallista ja outoa, hämmentävää. Kun kerran tuli tänne kirjallisena luvattua, niin kahlaan Rauta-ajan läpi.- Anonyymi00002
Kaikki on parempaa kuin ne missä näyttelee Eero Aho
- Anonyymi00003
Vai että Kullervo olisi eka suomalaisen ohjaama kalevala-elokuva? Ei ole.
Takavuosina niitä tekivät kaikki "vakavasti otettavat" taiteilijat. Ne elokuvat olivat läpitylsiä tekotaiteellisia pönötyksiä joita kriitikot ylistivät mutta joita kukaan ei katsonut ja ne tuottivat miljoonatappiot.
Tuo Rauta-aika pitäisi kyllä katsoa jossain vaiheessa udestaan.Niin pitäisi - saada jaksot katseltua ennenkuin innostuu Kullervosta =)
Mä oon päässy jo sentäs puoliväliin tätä Rauta-aikaa!
Se kun vaatii oman tilansa, hiljaisuutensa ja mielialansa=)
- Anonyymi00004
Paska leffa. Näyttää kotiseutuyhdistyksen tekemältä. Kuppaset maisemat ja kesäteatteritason miekkailut. Aho sylkemässä vuorosanoja pula-ajan turkkalaiseen tyyliin. Ei jatkoon
- Anonyymi00005
Arvostelu:
KALEVALA: KULLERVON TARINA - Miten taittuu kotimainen eeppinen miekankalistelu? (Japen Leffavlogi)
https://www.youtube.com/watch?v=YLi3UX28FX8 - Anonyymi00008
Rauta-ajan tekijöiltä loppui budjetti kesken kuvausten ja lopusta tuli kehno.
Uusintaversio tarpeen ja paljon cgi:tä mukaan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505207Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.753000Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2931519Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721163Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781136Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611095- 1291072
- 1711054
- 49934