Miksi vanhuksille

Anonyymi-ap

annetaan syötäväksi vain leipää ja kauravelliä. Olen sen ihan itse nähnyt kun kerran kävin katsomassa vanhaa isääni hoivakodissa yhtenä aamuna. Kello oli jo kahdeksan, mutta niin vain vanhuksia makuutettiin sängyssä sillä aikaa kun hoitajat olivat äänistä päätellen suihkussa pesemässä itseään. On se niin häpeämätöntä touhua !

5

202

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kun mamuille pitää antaa niin paljon rahaa niin säästetään vanhuksista. Mitä tapahtuis jos mamu kuolisi tuoliin. Heti löytyis muutama milli lisää rahaa.

• Anonyymi00002

Miljardit miljoonalle matuille jotka asuvat, ruokitaan, koulutetaan, kuljetetaan, vaatetetaan, hoidetaan hivit, syyhyt, ilmaiset kuntosali ja uimavuorot, pyörät, vaunut, rattaat
      Ukrainalainen kertoi itse saavansa 3000 ja samoin vaimo 3000, lapset lapsilisät, kyllä kelpaa
      Eläkeläinen 14 vuotiaasta 50 vuotta töissä eläke netto 1555 kk.
      Omat vanhempani pienistä palkoistaan maksoi asunnon velat korkoineen 18%,
      Kouluttamiset lapsille kirja-, lukukausimaksut ja ruoka maksut, vaatteet, pyörät ja muut ihan itse
      Täällä matut tuottaa kauheat kassavaje et ja valtion velkataakka kasvanut joita jälkipolville riittää maksettavaa.

• Anonyymi00003

Ja miksi vanhukset eivät saa kahvia silloin kun haluavat?

• Anonyymi00004

Koska suomen rahat menee sossun kautta mamuille että heille on varaa maksa kalliit vuokrat sähkölaskukuineen, paremmat tuki rahat kuin suomalaisille työttömille, annettava maksusitoummuksiin paljon milla ostaa vaatteet ja kengät, vaunut, rattaat, pyörät, skeittilaudat,
      Maksetaan matkustukset pakomaihinsa, ajokortit, muut koulutukset, uimahallit kuntosali vuorot
      Ilmaiset terveyden hoidot, paljon sukupuolitautien ja syöpien hoitoja
      Hammashoidot
      Lapsilisät ja elatusmaksut monipäisille perheille
      Kyllä tämä kaikki summa tekee miljardeja vuodessa, puhumsttakoon matuja 40 vuotta elätetty noin miljoonan verran. Ilman oleskelulupia olevat samat edut vuosia.

• Anonyymi00005

Hävettävä köyhä mamu-matu-maa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      360
      4286
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      144
      3739
    3. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      88
      2608
    4. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      9
      2421
    5. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      12
      2236
    6. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      152
      1910
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1818
    8. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      119
      1808
    9. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1409
    10. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1095
    Aihe