Niin kuka se sitten on? Ei ole löytynyt vielä suurempaa kuningasta kuin Trump joka laittaa alamaiset kuriin ympäri maailman. Ihailen suuresti. Trump laittaa pedon kuriin hyvyydellä.
Kuka on Trumpia suurempi kuningas ja johtaja?
7
64
Vastaukset
- Anonyymi00001
Taco, taco 🎼🎵🎶
- Anonyymi00002
Persu on sairas kuten Trump.
- Anonyymi00003
Onko Trump raamatun viimeisten aikojen paholainen? Ilmeisesti, maailmanloppu tulossa.
- Anonyymi00004
tarja halonen, paavo lipponen, li andersson, sanna marin, vihreiden puheenjohtajat
- Anonyymi00005
Trump tulee nappaamaan grönlannin tanskan diktaattorilta,nänänää,nänänää
- Anonyymi00006
Paskat. Obaman aikana USA oli vielä kunnioitettu Maailmanmahti, mutta ennen ja jälkeen häntä, toinen toistaan tyhmempiä, jopa rikollisia presidenttejä ja nyt kaikkein tyhmin MIELIPUOLI Trump vaahtoaa turpa törröllä Amerikan mahtavuutta ja sen kunnian palauttamista. Mutta ei nämä Trumpin "Terroriteot osoita mitään kunniakasta tai suurenmoista mitään... Ahne paskiainen pitäisi julistaa terroristiksi ja antaa kansainvälinen pidätysmääräys hänestäkin hännystelijöineen. Kyllä Putin nyt nauttii kun seuraa törkyturvan idioottimaista vaahtoamista. Jenkit hyvät: Make America Great again ja heittäkää Trumpin hallinto romukoppaan.
- Anonyymi00007
Kunnioitus tavoitteena. Voimaa kunnioitetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1615237Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv852763Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?871752Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91216- 49995
- 66912
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122893- 21893
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23888Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75873