Kerron teille nyt miehestä,joka omisti kioskin ,sen takana omakotitalon ja hän ajeli olikohan nyt Ferrari. Tällä hetkellä tuo talon mätänee tyhjillään. Kioskirakennus on tyhjä myös. Mies itse oli hukuttautunut mökillään järveen.. Eli mitä järkeä oli hänen elämässään??
Millä tavalla olisin parempi jos omistaisin maallista romua enemmän
8
206
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tämä on siis totta ja Pieksämäellä.
- Anonyymi00002
Aikansa voi mennä hyvin ja on hulppeeta mutta sitten kaikki meneekin perseelleen.
- Anonyymi00003
Maallinen romu ja omaisuus ei tee ihmisestä sen parempaa kuin vähempikään omaisuus.
Raha ei tee ihmisestä parempaa, vaikka se parantaa mahdollisuuksia moniin asioihin.
Miksi ylipäänsä pitäisi esittää kenellekään olevansa muita parempi, onko silloin oikeasti kaikki hyvin ? - Anonyymi00004
Kreikkalainen, antiikin filosofi: Köyhä ei ole se jolla vähän on vaan se joka aina haluaa enemmän kun mikään ei riitä!
Tosiasioiden tunnustaminen on mielenrauhan perusta.- Anonyymi00005
Olen samoilla linjoilla tuo filosofin kanssa . Ei ole syytä haalia tolkuttomasti krääsää.
Pitää vain olla tyytyväinen siihen mitä jo on ja elellä sen kanssa tasapainoisesti.
Se todella tarpeellinen ja oleellinen on oikeastaan melko vähäistä, jos ymmärtää sen.
Toisten vaan pitää saada se ökytalo ja sitten maksetaan lainoja seuraavat 25 vuotta
hampaat irvessä ja orastavan hermoromahduksen partaalla. Ei mitään järkeä. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olen samoilla linjoilla tuo filosofin kanssa . Ei ole syytä haalia tolkuttomasti krääsää.
Pitää vain olla tyytyväinen siihen mitä jo on ja elellä sen kanssa tasapainoisesti.
Se todella tarpeellinen ja oleellinen on oikeastaan melko vähäistä, jos ymmärtää sen.
Toisten vaan pitää saada se ökytalo ja sitten maksetaan lainoja seuraavat 25 vuotta
hampaat irvessä ja orastavan hermoromahduksen partaalla. Ei mitään järkeä.Aika monet haluaa kaikkia ökyjuttuja ihan jo senkin takia, että haluavat näyttää muille, kuinka hyvin muka menee ( vai meneekö oikeasti? ).
Vähäänkin voi olla tyytyväinen. Itse olen köyhemmästä päästä, mutta se riittää minulle. Se on myös opettanut, ettei kaikkea tarvitse haluta eikä edes tarvitse saada.
Köyhät ovat yleensä vähemmän ahneita kuin rikkaammat. Toki poikkeuksiakin on, ihmisestähän se on kiinni. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Aika monet haluaa kaikkia ökyjuttuja ihan jo senkin takia, että haluavat näyttää muille, kuinka hyvin muka menee ( vai meneekö oikeasti? ).
Vähäänkin voi olla tyytyväinen. Itse olen köyhemmästä päästä, mutta se riittää minulle. Se on myös opettanut, ettei kaikkea tarvitse haluta eikä edes tarvitse saada.
Köyhät ovat yleensä vähemmän ahneita kuin rikkaammat. Toki poikkeuksiakin on, ihmisestähän se on kiinni.Ensimmäinen virke. Säälittävää toisten aivoilla ajattelemista.
Itse asiassa ko. henkilö luulee tietävänsä mitä "vaikutuksen kohde" ajattelee.
Meneeköhän usein hukkaan?
- Anonyymi00009
Haluutko live-chatin kuumien tyttöjen kanssa? 💋 https://Cari.hoty.lat/Cari#/?/?/2p9z59s2g
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 511673
- 621612
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101178- 60981
- 49954
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118627Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556