407 1,7 -08 bensa sammui kertaheitolla ajossa!? Starttaa hyvin ja hihna lähes uusi. Hyytymisen merkkejä ei ollut (nykimistä tms.). Kellään kokemusta tai mistä vikaa voisi etsiä?
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Moottorista?
- Anonyymi00002
Vikaa voisi lähteä etsimään lukemalla auton vikakoodit.
- Anonyymi00003
Kristallipalloni näytti 603 eri vikamahdollisuutta, kun vaihdoin siihen uudet patterit. Minkähän noista haluaisit kuulla?
- Anonyymi00004
No sen oikean joka sammumisen aiheutti!?😉
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
No sen oikean joka sammumisen aiheutti!?😉
Ei tule kipinää tai bensaa . Molemmissa puutteissa on joitain mahdollisia vikapaikkoja . Antamillasi tiedoilla en osaa enempää neuvoa .
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei tule kipinää tai bensaa . Molemmissa puutteissa on joitain mahdollisia vikapaikkoja . Antamillasi tiedoilla en osaa enempää neuvoa .
Eikö noiden osa-alueiden ongelmat ala selviämään niiden vikakoodien lukemisella.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
👍 Parhaasi teit kuitenkin. Kiitos siitä!
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eikö noiden osa-alueiden ongelmat ala selviämään niiden vikakoodien lukemisella.
Tietenkin koodien luku auttaa , mutta puutuvan kipinän toteaminen on helppo homma .
- Anonyymi00005
Puolan johdosta.
- Anonyymi00009
VIKA OLI: Kampiakselin tunnistin rikki. Löytyy ilmanputsarikotelon alta kiinni moottorissa. Kiinnitys ruuvi löytynyt ja vauhtipyörä rikkonut sen muovikuoren/- suojan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921632
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4231111- 841095
- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t185976- 93877
- 65645
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632- 37618