Eivät käy työssä. Eivät tuota mitään. Vaativat lisää mamuelätettäviä..
Mitä hyötyä on punavihreistä?
20
138
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ehkä kuitenkin minkin rehuna ok?
- Anonyymi00010
Joo 👍
- Anonyymi00002
Surkea Provo.
- Anonyymi00009
Taidat olla punavihreä 😂
- Anonyymi00003
Pääosissa lähinnä haittaa.
- Anonyymi00015UUSI
Pelkkää haittaa
- Anonyymi00004
Maahanmuutto on ollut ennätystasolla kokoomus Orpon porvarihallituksen aikana.
- Anonyymi00005
Olen ollut yli 40 vuotta yhtäjaksoisesti töissä saman työnantajan palveluksessa. En ole elänyt kuten öyhötyspersu, jonka elämä kuluu kotisohvalla kiljua kitaten ja pleikkaria pelaten ja netissä vihapuhetta öyhöttäen.
- Anonyymi00008
En usko. Taidat olla Auroran suljetulla
- Anonyymi00006
O neksi meillä on ollut 20 vuotta oikeisto hallitukset , paitsi tuo Rinne superm Marinin punaliha hallitus oli välis .
- Anonyymi00007
Näkevät hörhövassukit pakkomielteisinä aineissaan PERSUJA jokapuolella.
Syyksi pahoinpitelyyn ja vihaan riittää iso, pitkä, tatuoimaton, aineeton mies jolla kalju ja työtakki. Lausunto: on ikävää, että olosi on taas tuollainen.
Voimia parantumiseen!- Anonyymi00018UUSI
Lääkärinä esiintyminen on laissa kielletty
Anonyymi00018 kirjoitti:
Lääkärinä esiintyminen on laissa kielletty
Lausunto: tuo oli jo aika hyvä.
- Anonyymi00011
Luulevat, että raha kasvaa puussa.
- Anonyymi00013
Uskovat edelleen marxismi-leninismiin
- Anonyymi00012
Työllistävä vaikutus poliisille ja vankiloille.
- Anonyymi00016UUSI
Ainoastaan natsijuntti näkee vaan maahanmuuton. Vasemmisto tekee niin paljon hyvää, että maahanmuuttoasiakin ratkeaa ja kaikilla on rahaa ja tumma mies.
- Anonyymi00017UUSI
Vasemmistolaiset ovat suomalaisvastaisia
- Anonyymi00019UUSI
Homeenvihreä väriläliskä piristää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1394735Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv772706Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?851717Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91186- 48924
- 66902
- 21883
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122873Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50799