Että tsernobyl olisi vaikuttanut koulumenestykseen ja yliippilaskirjoituksiin. Varmaankin joku professori on takana jutussa. Totuus on että opetuksen taso on laskenut.
Johan tutkijat vitsin murjaisivat.
15
161
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mistä löysit tuon murhaisun? Oli paras tähän mennessä kuulemani.
- Anonyymi00002
Uutisissa kerrottiin tänään. Onko Suomen Pisa- menestyskin Tsernobylin syytä? Aikaisemmin huonosta koulumenestyksestä syytettiin maahanmuuttajia.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Uutisissa kerrottiin tänään. Onko Suomen Pisa- menestyskin Tsernobylin syytä? Aikaisemmin huonosta koulumenestyksestä syytettiin maahanmuuttajia.
Se uutinen on tässä:
https://yle.fi/a/74-20199158 - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Se uutinen on tässä:
https://yle.fi/a/74-20199158Minä suuresti ihmettelen, että noin olisi, koska minulla on sellainen käsitys, että neuvostoliittolaisen ydinvoimalan saastekin olisi puhdasta verrattuna läntiseen, aivan kuten neuvostoliittolaiset ydinaseetkin olivat vain rauhanaseita, kun taas läntiset olivat sota-aseita... Niin ainakin jotkut rauhanmarssijat ydinaseista vakuuttivat.
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Liikaa valinnanvapautta ja kurin puutetta ja kristinuskosta irtautumista.
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minä suuresti ihmettelen, että noin olisi, koska minulla on sellainen käsitys, että neuvostoliittolaisen ydinvoimalan saastekin olisi puhdasta verrattuna läntiseen, aivan kuten neuvostoliittolaiset ydinaseetkin olivat vain rauhanaseita, kun taas läntiset olivat sota-aseita... Niin ainakin jotkut rauhanmarssijat ydinaseista vakuuttivat.
Suomessa oli sisäministerinä tuolloin Kaisa Raatikainen. Yleä johti miehensä Erkki Raatikainen.
Kaisa ei varoittanut missään uutislähetyksessä suomalaisia, vaikka Ruotsissa ole täysi paniikki.
Sana Erkiltä niin Kaisa olisi päässyt mihin tahansa uutisiin jos suomalaisia olisi haluttu suojella, mutta ei .
.
Demarit olivat tuolloinkin kovasti kallellaan neukkuihin...sieltä tulee vain hunajaa. ..
- Anonyymi00005
Tuosta samasta asiasta minulle ainakin puhuivat eräät opettajat muistaakseni vuoden 2002 paikkeilla. He olivat huomanneet muutoksen juuri noissa koululaisissa ja epäilivät Tsernobylin vaikuttaneen lapsiin, kun olleet vielä sikiöiässä.
Ilmeisesti tutkimuksissa on vinha perä.- Anonyymi00011
Paskapuhetta. Tutki.uksia tehty tutkimusten vuoksi, kun yliopisto ja opettajat saavat siitä rahaa. Tutkikaa nyt mihin Ukrainan sota on vaikuttanut, ihan vaan huvikseen, jos ei oo muuta tekemistä. Opetuksessa se vika on. Opettajat laittavat luennot nettiin, lukekoon ken haluaa. Ei voi kysyä keneltäkään mitään. Opettajat lähtevät itse seminaarimatkoille, kongresseihin huvittelemaan. Näin se on.
- Anonyymi00015
Minun lapseni ovat syntynert zernobylin räjähdyksen aikoihin. Lukion todistusten keskiarvot 9,5 ja toisella 9,6/10. Ylioppilaskirjoitukset menivät loistavasti ja opiskelupaikat saivat heti yliopistoihin. Että vaikuttiko zerno toiseenkin suuntaan.
Kostain luin tohtoriväitöksen, että tekoäly osasikin laskea. Voi että, ihanko totta ja tuosta tiedosta piti neljä vuotta tutkia veromaksajien rahoilla. V....t.
- Anonyymi00006
Minäkin oisin kirjottanu 6 L:n YO- paperit, mutta kun zernobyli.
- Anonyymi00007
Voi että..
- Anonyymi00010
Tästä tehtiin ensin Ruotsissa laaja tutkimus.
Sitten vasta Suomessa tuo Sipiläisen iso tutkimus.
Päälaskeuman alueella saatiin pitkässä matikassa 8 % heikompia tuloksia kuin edellisinä ja seuraavina vuosina. Säteily katkoi aivojen hermoketjuja.
Yo-Kokeessa oli max 60 pinnaa eli tulosheikennys oli noin 5 pinnaa vähemmän lapsissa jotka syntyivät syksyllä 86. Tämä vastaa noin yhtä arvosanaa
Kiitos Suomessa demarien sisäministerin kun ei varoittanut meitä, vaikka Ruotsi oli jo sulkenut jopa yhden oman ydinvoimakankin.... - Anonyymi00012
Just joo. Minä kirjoitin m-paperit ennen tsetnobylin onnettpmuutta.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tästä tehtiin ensin Ruotsissa laaja tutkimus.
Sitten vasta Suomessa tuo Sipiläisen iso tutkimus.
Päälaskeuman alueella saatiin pitkässä matikassa 8 % heikompia tuloksia kuin edellisinä ja seuraavina vuosina. Säteily katkoi aivojen hermoketjuja.
Yo-Kokeessa oli max 60 pinnaa eli tulosheikennys oli noin 5 pinnaa vähemmän lapsissa jotka syntyivät syksyllä 86. Tämä vastaa noin yhtä arvosanaa
Kiitos Suomessa demarien sisäministerin kun ei varoittanut meitä, vaikka Ruotsi oli jo sulkenut jopa yhden oman ydinvoimakankin....Älä kirjoittele lööperiä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
Voi että..
Metukka oli saanut yliannoksen säteilyä ja se Zaharova, siksi ne ovat juoppoja ja ovat niin pahan ilkisiä länttä kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie807042Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346523Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816323Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644122Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532512Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62419Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant662206Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431519- 141512
- 1981240