Huippukivalta tilasin realistisen dildon 20/4 cm esinahalla. Kyllä tuntui ihanalta kun kävin nyt päivällä suihkussa ja testasin ekaa kertaa. Noin hyvää kullia en oo saanut ikinä. Mutta maltoin mieleni enkä runkannut. Ratsastin kyrvän päällä suihkussa ja nautin. Nyt pakottaa kiveksiä kun kiihotuin. Tällä viikolla tulee lisää leluja. Masturbaattori ja toinen 20/4cm dildo tulossa postissa. Mukana myös liukkaria puoli litraa. Vielä pitää etsiä paksumpia dildoja.
M42
Tuli tilailtua leluja
5
344
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hienoa kuulla. Itse noin 4 vuotta sitten aloitin itsekkin käyttämään dildoja ja huomasin kuinka ihanaa se on. Melkein päivittäin olen suihkussa ratsastamassa 19cm dildoa. Ja usein yritän löytää täältä Kuopiosta päin seuraa että pääsen runkkaamaan ja imemään miehiä. Olisi kiva päivittäin tätäkin päästä tekemään mutta seuraa löytyy hieman huonosti. M31
- Anonyymi00002
Mahtava kuulla.sama täällä dildoja on ja tekopimppejä.kivoja leluja parisuhteen lisäksi
- Anonyymi00003
Voi mikä orgasmi tuli dildolla. Ei oo noin räjähtänyt ihan aikoihin. En kerinnyt havainnoida että minne kaikkialle mälli lensi mutta tuntui lähtevän melkoisella voimalla. En malttaisi odottaa masturbaattorin saapumista jos jo pelkkä tekokyrpä saa aikaan tällaisen räjähdyksen
M42- Anonyymi00004
Voin vaan kuvitella kuinka on lentänyt spermat kaikkialle. Kiihottavaa on kuunnella kun muutkin tykkää ratsastaa dildoa. Itse varmaan menen myös kohta suihkuun taas ratsastamaan kun alkoi sykkimään taas housuissa lukiessa tätä. M31
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611002- 418298
- 1265277
- 1433646
- 693578
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353534- 333167
- 552529
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352031- 281786