Virolaiset ovat kyllä itsenäisyytensä ansainneet, ja pysyköön Ruotsin ja Norjan rajat ennallaan. Kuolan niemimaa, Itä-Karjala ja Inkeri riittää minun Suomeeni.
Suur-Suomesta jättäisin Viron pois
3
225
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mutta mikä olisi sitten pääkaupunki, koska Inkerin mukana tulee Pietarikin kaupantekijäisinä, ja se on hemmetisti Helsinkiä suurempi kyläpahanen?
- Anonyymi00002
Onpa erinomaisen HYVÄ keskustelun avaus ....ja Sinulla hyvä jatke/ jatko!
Suur...KIITOS/kiitos!
Kun tästä asiasta jatketaan.... on ehdottoman hyvä asettaa näkyviin alueen kartta:
https://www.inkeri.fi/wp-content/uploads/2024/08/Inkerin-kartta-netti-1.jpg
Ynnä tekstiä kaikesta siitä, mitä Suomenmaan kansa- ja oppikoulun maantiedon , ja historian "OPPI-kirjoista" .... puuttui ! .... ( ELI .... oli NL: määräyksestä sensuroitu? )
https://www.inkeri.fi/historia-ja-kulttuuri/historia/
Kovin ON INKERIN-maa (edelleen) kaksiosainen = pohjopinen ja etelä" !
Alueelle hyvin sopii ja alkaa uusi : " Valtiomahti " ! = INKERI !
Olkoon sitten komm. perustaman miljoonakaupungin nimi : "Leningrad"... historiaan kulkua ja "PIETARI " kelvatkoon"nykyisin!
Jos ... ja epäillemättä, kun tuo NL.n perillinen , .... nykyinen dikt. roisrtovaltio VENÄJÄ ... hajoaa, niin se fiksumpi venäläinen kansanosa voi perustaa PIETARIN uuden valtion Suomenlahden perukkaan, eli tuon uuden INKERIN ..... hyväksi naapuriksi!
SE on myös:x 2 Karjalan ryöstetyt osat pautetaan Suomelle !"
SE uusi raja Suonen ja Pietarin välillä olisi mallia; "MERI-raja" .... ja SE puskurivaltion nimi olisi sitten Suomen ja Inkerin välillä se: " Pohjois-Inkeri" !
Pari tulevaa sukupolvea voi lukea, 50 - 100: n vuoden päästä / kuluittua SEN .... ;
.... osasinko ENNUSTAA ???
Tumailee : "Se Avarakatseinen "
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162995EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje301377- 1031227
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133978- 57881
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22703- 40698
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta111654