Punaiset stringit

Anonyymi-ap

Punaisissa pitsi stringeissä olen juuri nyt.kulli tykkää.ihanan tuntuista.nautiskelen tunteesta enkä päästä itseäni orgasmiin asti.

21

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Strigit on mukavat kulli tykkää, on minullakin.
      Nyt on shortsi malliset pysyy kulli paremmin,
      kun menen nukkumaan, on kovana runkkaan.

• Anonyymi00002

Vaimon antamat lilareunaisellapitsillä koristellut stringit minulla nyt. On äärettömän ihana tunne kun nämä on rakkaani pöksyt.

• Anonyymi00003

Olisi ihanaa nähdä kuinka kullisi seisoo pikkareissa, haluisin hieroa ja ottaa suuhuni kovan kullisi. -65ukm

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Olisi ihanaa nähdä kuinka kullisi seisoo pikkareissa, haluisin hieroa ja ottaa suuhuni kovan kullisi. -65ukm

Se kyllä seisoo kovana juuri nyt stringien reunasta.antaisin kyllä sinun imeä.mitä muuta tahdot tehdä

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Se kyllä seisoo kovana juuri nyt stringien reunasta.antaisin kyllä sinun imeä.mitä muuta tahdot tehdä

Ihailla pikkari peppuasi, sormella koittaa pepun tiukkaa reikää ja vähän työntää sisäänkin, tuntea kuinka se uppoaa sulkijalihaksesi ohi ja hieroa eturauhastasi, toisella kädellä runkkasin kulliasi kunnes laukeisit pikkareihisi, lopuksi voisin nuolla spermaasi.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ihailla pikkari peppuasi, sormella koittaa pepun tiukkaa reikää ja vähän työntää sisäänkin, tuntea kuinka se uppoaa sulkijalihaksesi ohi ja hieroa eturauhastasi, toisella kädellä runkkasin kulliasi kunnes laukeisit pikkareihisi, lopuksi voisin nuolla spermaasi.

Porsas röh röh

• Anonyymi00006

Ihana olisi tulla viereesi hyväileen stringeissä
      jöpöttäväå kulliasi.

• Anonyymi00007

Imisin stringien välistä kurkkivaa ihanaa kulliasi ja stringien päältäkin imisin niin että laukesit niiden sisään.

• Anonyymi00008

Olisi ihanaa.onko sinulla stringit jotta voisin tehdä samoin.vai annatko vain minun nauttia

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Olisi ihanaa.onko sinulla stringit jotta voisin tehdä samoin.vai annatko vain minun nauttia

Mee sirkukseen friikki

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mee sirkukseen friikki

Onko siellä miehiä stringeissä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

On myös stringit jalassa ja kulli kurkkii jo seisokissa sinulle ;)

• Anonyymi00015

Kieltämättä kiihottava ajatus.vittu kuin vittu.
        Olet hassu mies.suosittelen kuotenkin että hakisit apua

• Anonyymi00016

Kyllä nää on mahtavia ja kiihottavia keskusteluja

• Anonyymi00017

Kyllä naisten alusasut on ihania miehillekkin

• Anonyymi00018

Niin on ...puniset pitsipöksyt ja posliini pippeli...

• Anonyymi00019

Punaiset on ihanat

• Anonyymi00020
      UUSI

mä täällä vaimon piksuissa,rintsikoissa,sukkanauhoissa,sukissa ja runkkaan ohkasilla nyloneilla on kiimasta katsoo kun sperma pursuu sukista.

• Anonyymi00022
        UUSI

Olis mahtava nähnä sinut.minulla myös asut.yhdessä kiskettelisimme toisia.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Olis mahtava nähnä sinut.minulla myös asut.yhdessä kiskettelisimme toisia.

mistä olet

• Anonyymi00021
      UUSI

Voi Kaitsu kun oot hullu pervo

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      296
      8481
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      194
      4637
    3. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      30
      2967
    4. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      195
      2614
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      117
      2194
    6. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      51
      1736
    7. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      67
      1693
    8. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      58
      1678
    9. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      348
      1347
    10. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      170
      1344
    Aihe