Punaisissa pitsi stringeissä olen juuri nyt.kulli tykkää.ihanan tuntuista.nautiskelen tunteesta enkä päästä itseäni orgasmiin asti.
Punaiset stringit
21
280
Vastaukset
- Anonyymi00001
Strigit on mukavat kulli tykkää, on minullakin.
Nyt on shortsi malliset pysyy kulli paremmin,
kun menen nukkumaan, on kovana runkkaan. - Anonyymi00002
Vaimon antamat lilareunaisellapitsillä koristellut stringit minulla nyt. On äärettömän ihana tunne kun nämä on rakkaani pöksyt.
- Anonyymi00003
Olisi ihanaa nähdä kuinka kullisi seisoo pikkareissa, haluisin hieroa ja ottaa suuhuni kovan kullisi. -65ukm
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olisi ihanaa nähdä kuinka kullisi seisoo pikkareissa, haluisin hieroa ja ottaa suuhuni kovan kullisi. -65ukm
Se kyllä seisoo kovana juuri nyt stringien reunasta.antaisin kyllä sinun imeä.mitä muuta tahdot tehdä
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Se kyllä seisoo kovana juuri nyt stringien reunasta.antaisin kyllä sinun imeä.mitä muuta tahdot tehdä
Ihailla pikkari peppuasi, sormella koittaa pepun tiukkaa reikää ja vähän työntää sisäänkin, tuntea kuinka se uppoaa sulkijalihaksesi ohi ja hieroa eturauhastasi, toisella kädellä runkkasin kulliasi kunnes laukeisit pikkareihisi, lopuksi voisin nuolla spermaasi.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ihailla pikkari peppuasi, sormella koittaa pepun tiukkaa reikää ja vähän työntää sisäänkin, tuntea kuinka se uppoaa sulkijalihaksesi ohi ja hieroa eturauhastasi, toisella kädellä runkkasin kulliasi kunnes laukeisit pikkareihisi, lopuksi voisin nuolla spermaasi.
Porsas röh röh
- Anonyymi00006
Ihana olisi tulla viereesi hyväileen stringeissä
jöpöttäväå kulliasi. - Anonyymi00007
Imisin stringien välistä kurkkivaa ihanaa kulliasi ja stringien päältäkin imisin niin että laukesit niiden sisään.
- Anonyymi00008
Olisi ihanaa.onko sinulla stringit jotta voisin tehdä samoin.vai annatko vain minun nauttia
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olisi ihanaa.onko sinulla stringit jotta voisin tehdä samoin.vai annatko vain minun nauttia
Mee sirkukseen friikki
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mee sirkukseen friikki
Onko siellä miehiä stringeissä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
On myös stringit jalassa ja kulli kurkkii jo seisokissa sinulle ;)
- Anonyymi00015
Kieltämättä kiihottava ajatus.vittu kuin vittu.
Olet hassu mies.suosittelen kuotenkin että hakisit apua
- Anonyymi00016
Kyllä nää on mahtavia ja kiihottavia keskusteluja
- Anonyymi00017
Kyllä naisten alusasut on ihania miehillekkin
- Anonyymi00018
Niin on ...puniset pitsipöksyt ja posliini pippeli...
- Anonyymi00019
Punaiset on ihanat
- Anonyymi00020UUSI
mä täällä vaimon piksuissa,rintsikoissa,sukkanauhoissa,sukissa ja runkkaan ohkasilla nyloneilla on kiimasta katsoo kun sperma pursuu sukista.
- Anonyymi00022UUSI
Olis mahtava nähnä sinut.minulla myös asut.yhdessä kiskettelisimme toisia.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Olis mahtava nähnä sinut.minulla myös asut.yhdessä kiskettelisimme toisia.
mistä olet
- Anonyymi00021UUSI
Voi Kaitsu kun oot hullu pervo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2968481Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1944637Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy302967Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1952614Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171172194- 511736
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s671693- 581678
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3481347- 1701344