Minulla on ongelma. Olen täysin hetero mies, mutta kiihotun älyttömästi peniksistä. Tykkään katsoa ja tuneta kuinka ne paisuvat ja pullistuvat, ja kuinka ne nykivät kun ne pumppaavat spermaa... mutta olen kuitenkin täysin hetero. Tietääkö kukaan, miten saisin kyrpää ilman että olen homo? Olen jo kerran kaverini kanssa kokeillut anaalia, ja se oli todella kivaa. Haluan uudelleen, mutta en halua että kaverini nimittää minua homoksi. Mitä teen?
Tykkään kyrvästä mutta olen hetero mies
5
199
Vastaukset
- Anonyymi00002
Voisimme harrastaa yhdessä anaaliseksiä jos haluat kokea uudestaan. Tietenkin ei homosti. Asun uusimaan alueella, haluatko spermaani myös? Itsekin olen täysin hetero, mutta siittimet ja sen lämmin sperma kiihottaa myös minuakin todella paljon.
M27 - Anonyymi00003
Mistä päin oot? Mä pirkanmaalta kokematon näissä mutta bi utelias ukm 56v
- Anonyymi00006
Hetero myös olen naimisissa onnellisesti, jotenkin pitkässä suhteessa aloin kaivata jotain extraa. Vakkari hierojalla kävin jonka tiesin pitää miehistä, pyysi riisuu ekalla kerralla kaikki vaatteet pois. Pyyhkeen laittoi päälleni kun olin vatsallaan hieronta pöydällä. Aloitti jaloistani nousi ylemmäs, kiihotuin hitosti kun kädet hieroi reisiäni ja nivusia. Henkitykseni muuttui raskaaksi johon hieroja tuntuuko rentouttavalta, sain sanottua tosi hyvältä. Huomasin levitin jalkojani vaistomaisesti ja nostin lantiota, jolloin hieroja puristi pullosta öljyä palleihini. Kysymättä molemmat kädet siveli pallejani, huokaisin kiihotuksesta jolloin kaluni hierojan kädessä. Huohotin ja levitin lisää reisiäni ja nostin lantion ylös, käsitteli kaluani ja palleja taidolla. Pyysi kääntyy minut seljälleen kaluni täysin jäykkänä, mitään sanomatta nappasi kalun suuhun. Hitsi miten nussi suullaan samalla puristeli pallejani, tulin saman tien hänen suuhunsa, muistan kun tuumas onpa raikasta spermaa. Hieroja nieli koko lastin, jonka jälkeen hieroi koko kehoni. Muutaman kerran vuodessa oon miehen kanssa, enkä lopeta tapaamisia nautin miesten välisestä myös.
- Anonyymi00007
No joka tapauksessa kulli miehen peräsuolessa on homoilua kutsuu sitä millä nimellä vaan.
- Anonyymi00008
KUNNON HOMOT OTTAA PERSEESTÄ SUUHUN JA NIELEE JA KURLAA
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33129866
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?592424Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien601833- 2071747
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1621637- 341361
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.801195- 1221048
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex99987Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30952